hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar sikerek a Hiiibrand Awardson

Kihirdették a Hiiibrand Awards 2011 győzteseit. A hazai grafikusok eredményesen szerepeltek a nemzetközi megmérettetésen.

hirdetés

A Hiiibrand Awards 2011 eredményét április végén hirdették ki. A versenyre 1103 pályamű érkezett több mint negyven országból, a shortlistre pedig 238 munkát választott ki a szakmai zsűri. Ebből 159 a szakmai, míg 79 a diák kategóriában versenyzett tovább az eredmény meghozataláig – írja az Alkotóelem.hu.

A Hiiibrand Awards Grand Prix elismerését a Diák kategória Brand alkategóriájának alkotása kapta, alkotója: Ji Yong (Raisa) Park.

Sándor László alkotása (további képek az Alkotóelem oldalán)

A magyarok eredményei:

Szakmai logó kategóriában: Vasvári Péter – ezüst és bronz érem
Diák logó kategóriában: Varga Anna Gizella – arany érem, Kondacs András – bronz érem, Vörös Botond – bronz érem
Diák arculat kategóriában: Vörös Botond – ezüst érem
Diák csomagolás kategóriában: Sándor László – bronz érem

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Dinamikus kizárási listákat lehet vele létrehozni, amivel egyszerűsíthetik a kampányok menedzselését.

Michal Malysa tizenöt piacon vezényli majd a cégcsoport külső és belső kommunikációját.

A bútoráruház nem is költ más offline csatornán, a szpot a saját kreatívcsapat munkája.

534 különböző ruhadarab vonul fel a bevásárlóközpontból a látványos videókban.

A patika kampányokért jött, de még több lett belőle.

hirdetés
hirdetés

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!