hirdetés
hirdetés
hirdetés

Magyar grafikust díjaztak Kínában

Két munkájával is komoly sikert aratott Vasvári Péter grafikai designer. Elhozta a Hiiibrand 2010 Nemzetközi Logótervezési Díj bronzérmét, egy másik alkotását pedig a LogoLounge válogatta be a 2011 meghatározó trendjei közé.

hirdetés

Vasvári Péter bronzérmet nyert a Hiiibrand 2010 Nemzetközi Logótervezési versenyén, egy másik alkotását pedig a szakterület legismertebb nemzetközi fóruma, a LogoLounge válogatta be a 2011-es trendek közé - írja a hg.hu.

A kínai szervezésű Hiiibrand 2010-es versenyére 4136 munka érkezett hatvan országból. A nemzetközi zsűri ezekből az alkotásokból választotta ki a 2010-ben elkészült logók legjobbjait. A shortlistre 202 munka jutott be, köztük Vasvári két logója, és Farkas Anna munkája is. Végül Vasvári Péter munkáját, a „Hunterrace”-t (ami a Brandstack, LLC. megbízásából készült) díjazták bronzéremmel. A válogatáson hét zsűritag dolgozott öt hónapon keresztül. A verseny nyerteseit a kínai New Graphic magazin szeptemberben megjelenő 28. száma is bemutatja majd.

Vasvári Péter másik elismerését a Logolounge-tól zsebelhette be, melynek eredményeként beválogatták 2011-es trend jelentésükbe. A „Zebrand” logó szerepelni fog többek között a Graphic Design USA, a Creative Review és a ProGRAPHICA magazinokban is.

(forrás: Hg.hu, Alkotóelem.hu)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Keretszerződést kötöttek a BBC Studiossal, most az Egy bolygó hét világa című sorozatot népszerűsítik.

Megérkezett a brit áruházlánc ünnepi kisfilmje, ami idén azért is különösen izgalmas, mert Magyarországon forogott, és a stábban számos hazai szakember dolgozott.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés