hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösségi film készül a szilveszterről

BUÉK címmel közösségi film készül az idei szilveszterről. A film honlapjára mindenki feltöltheti a saját szilveszteri sztoriját, az összeálló nyersanyagból jövő decemberre készülhet el a teljes, 90 perces film.

hirdetés

BUÉK címmel közösségi film készül az idei szilveszterről. Mivel az alkotók célja, hogy minél színesebb és sokrétűbb legyen a végeredmény, ezért a film honlapjára december 31-től www.buekfilm.hu mindenki feltöltheti a saját filmjét az idei szilveszterről hat kategóriában. A hat kategória: Az év utolsó napja, Az év első napja, Éjfél, Évértékelés, Fogadalmak, Timelapse.

A nyílt pályázat mellett számos fiatal filmes is részt vesz a produkcióban, ők egy-egy karaktert követnek majd végig december 31-e és január 1-e között, 24 órán keresztül. A film bemutatóját 2014 decemberére tervezik az alkotók, akik jelenleg még további partnereket is keresnek a projekthez. A filmet rendezik: Kálmán Mátyás és Halász Júlia. A filmtervet a kapcsolódó fájloknál lehet letölteni. 

A projekt jelenlegi partnerei: Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, Magyar Képzőművészeti Egyetem Intermédia Szak, Werk Akadémia, We Love Budapest, Szeretlek Magyarország, Vidget, ARC, Magyarhangya, Magyar Független Film és Video Szövetség, DocuArt, Iamnewhere, Bridge Budapest.

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Fileok

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A kommunikáció és média szakon adnak elő tartalmi fókuszú kommunikációról, natív hirdetésekről, influencerekről és hasonlókról.

Szabó Orsolya és Lengyel Richárd új pozícióban folytatják.

A decemberi kiemeltek között még egy 24.hu, egy Magyar Narancs és egy Index-cikk volt.  

A kiadók és virális tartalmakat megosztók is aggódhatnak.

hirdetés
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.