hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fizetős lesz a márkáknak a Design Hét

Az ország vizuális kultúrájának egyedi vonásaira, dizájnértékeire utal az idei Design Hét Budapest témája, a Couleur Locale, azaz a helyi szín. A fesztivál programsorozatában való részvételért idén először fizetni kell a márkáknak és dizájnereknek.

hirdetés

Szeptember 30. és október 9. között, nyolcadik alkalommal rendezi meg a Design Terminál a Magyar Szabadalmi Hivatal támogatásával és a Magyar Formatervezési Tanács védnökségével a Design Hét Budapest című eseménysorozatot.

Az idei fesztivál témája a Couleur Locale, azaz a helyi szín, helyi árnyalat lesz, amellyel a szervezők az ország vizuális kultúrájának egyedi vonásaira, dizájnértékeire próbálnak utalni. A 2011-es díszvendég a soros EU-elnök Lengyelország lesz, a programokat a Design Terminál saját projektjei egészítik ki: lesz sztárdizájner-előadás, fesztiválnyitó kiállítás, dizájntúrák, nyitott stúdiók, vásárlási akció, valamint kreatív workshopok felnőtteknek és gyerekeknek.

A Design Hét Budapest fesztivál eseménysorában való részvétel idén először fizetős lesz, magyar dizájnereknek, dizájncsapatoknak, magyar márkáknak nettó ötvenezer forintot kell fizetniük, kisebb nemzetközi márkáknak, illetve azok hazai képviseleteinek és az üzleti alapon működő oktatási intézményeknek nettó százezer forintot. Multinacionális cégeknek egyéni díjszabás alapján kell fizetniük, a javasolt program függvényében. A jelentkezési határidő: április 30. A programban résztvevő márkák szerepelnek majd a harmincezer példányban megjelenő, kétnyelvű programfüzetben és a szintén kétnyelvű Designhet.hu honlapon is.

A Design Hét Budapest népszerűsítését idén is kommunikációs kampány segíti majd – tudtuk meg a szervezőktől. A programsorozat pr-feladatait már ötödik éve az Arven Pr végzi, a köztéri reklámkampány médiavásárlását a Design Terminál házon belül intézi. A kampány elemei között lesz a korábbi évekhez hasonlóan egy egyhónapos citylight-kampány és az Erzsébet-híd, valamint az Erzsébet tér felzászlózása. A Stalker Stúdió által 2009-ben elkészített arculatra épülő kreatívanyagok kidolgozásával a szervezők egy grafikai stúdiót bíznak meg – de hogy idén melyik lesz ez, az egyelőre nem dőlt el. Az biztos, hogy a feladat az arculat új színkódhoz való igazítását és a tematikához kapcsolódó grafikai elem kidolgozását jelenti majd.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Seregi György kereskedelmi vezetői pozícióba érkezik.

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók