hirdetés
hirdetés
hirdetés

Fiatalok a BrandFestival fókuszában

Az október 20-21-én megrendezendő BrandFestivalon a feltörekvő reklámtehetségek arra keresik a válaszokat, hogy mivel lehet elkötelezni korunk fiataljait, egy másik szekcióban pedig az Augmented Reality megoldásokat járják körül.

hirdetés

A BrandFestival idei tematikájának középpontjában az „Engagement” (elköteleződés) témája és trendjei állnak. A kétnapos rendezvény célja a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutatni az engagement irányait és márkastratégiai potenciálját. Tizenöt nemzetközi sztárelőadó, a Harvard University marketingprofesszora és a kommunikációs iparág mértékadó vállalatainak vezetői, valamint civil szerveződések ötletgazdái is előadnak az idei BrandFestival-on. A kétnapos esemény 10 szekciójában több mint 50 előadás lesz.

A „Youth Marketing Development” szekcióban, Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT) főtitkárának moderálásával a Portfolio Nights, Eurobest Young Creatives, Cannes Young Lions versenyeken szerepelt és díjazott magyar reklámtehetségek fejtik ki véleményüket a fiatalok reklámkommunikációba való bevonásának kreatív és stratégiai trendjeiről.

Egy másik kiemelt szekció az Augmented Reality megoldásokat járja körbe Budaházy Szabolcs, az ARworks tulajdonosának vezetésével. Ebben a programelemben előad majd Somodi Viktória, a Ford regionális kommunikációs igazgatója, Lovas Levente, a Vodafone Senior tartalomfelelőse, és Pantl Péter, a Marquard Media Férfi divíziójának vezetője.

A rendezvény előadásait interaktív szituációba helyező Ipad-re és Iphone-ra letölthető applikáció mellett az ARworks-sal együttműködésben egy érdekes AR alkalmazással teszik érdekesebbé az idei eseményen megjelenő nemzetközi sztárelőadókkal kapcsolatos ismereteket.

A Brandfestival 2011. október 20-21-én Budapesten, a MOM Kulturális Központban és a Larus Rendezvényközpontban várja látogatóit.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Progressive Reklámügynökség kutatást végzett a hirdetők marketingmunkatársai körében azzal kapcsolatban, hogy a járvány miként változtatta meg a reklámügynökségekkel kapcsolatos elvárásokat.

Például Cserhalmi György, Ascher Tamás, Udvaros Dorottya, Alföldi Róbert, Mácsai Pál és Péterfy Bori.

Az Instagram nagyot megy, miközben a nagy márkák összefognak Zuckerberg közösségimédia-óriása ellen. 

A június 29-i Design Világnap, mint oly sok minden más, szintén online valósult meg. Itthon az alkalomból három minivideó mutatja be, hogy a design mennyire beleivódott a hétköznapjainkba. 

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.