hirdetés
hirdetés
hirdetés

Felvásárolták a Célcsoport Médiát

A POS Media Europe többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Médiában. A későbbiekben az összeolvadás sem kizárt a nemzetközi cégcsoport hazai tagjával.

hirdetés

Ukrajnai és törökországi terjeszkedése után a POS Media Europe – Európa egyik vezető instore-médiacége – Magyarországon többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Médiában. A két vállalat az elmúlt hét évben párhuzamosan működött azonos területen.

A Célcsoport Média menedzsmentjének tagjai megőrzik pozícióikat, viszont Radó Tibor, a Célcsoport jelenlegi ügyvezető igazgatói feladatai mellett a POS Media Europe nemzetközi fejlesztésében is szerepet fog vállalni. Továbbá Gády Kayser Tamás, a POS Media Hungary ügyvezető igazgatója a Célcsoport Média társ-ügyvezetője lesz.

A jelenleg hét országban működő POS Media és a Célcsoport Média a közeljövőben tevékenységük összehangolásán fognak dolgozni, amelynek sikeres megvalósítása estén, a két társaság - a POS Media Hungary és a Célcsoport Média - összeolvadásáról is tárgyalásokat kezdeményeznek majd a felek. Továbbá a POS tervei szerint a Célcsoport által alkalmazott kuponozási szolgáltatást bevezetik további európai piacokon is.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Egy korábban visszahúzódóan kommuniláló német multi magyarországi leányával dolgoztak együtt egy évet. 

Nem elveszi a munkát, csak besegít, ha kell. 

Az 1997-ben kiadott, és azóta számtalan folytatást, no meg nemzetközi sikert maga mögött tudó Fallout című videojátékból készít sorozatot az Amazon.

A digitális táborát a Bátor Tábor április óta építi, szerveznek online, interaktív foglalkozásokat súlyosan beteg gyerekeknek és családjaiknak.

Terézvárosban és Józsefvárosban is lehet majd szabadtéren filmeket nézni. 

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.