hirdetés
hirdetés
hirdetés

Felvásárolták a Célcsoport Médiát

A POS Media Europe többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Médiában. A későbbiekben az összeolvadás sem kizárt a nemzetközi cégcsoport hazai tagjával.

hirdetés

Ukrajnai és törökországi terjeszkedése után a POS Media Europe – Európa egyik vezető instore-médiacége – Magyarországon többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Médiában. A két vállalat az elmúlt hét évben párhuzamosan működött azonos területen.

A Célcsoport Média menedzsmentjének tagjai megőrzik pozícióikat, viszont Radó Tibor, a Célcsoport jelenlegi ügyvezető igazgatói feladatai mellett a POS Media Europe nemzetközi fejlesztésében is szerepet fog vállalni. Továbbá Gády Kayser Tamás, a POS Media Hungary ügyvezető igazgatója a Célcsoport Média társ-ügyvezetője lesz.

A jelenleg hét országban működő POS Media és a Célcsoport Média a közeljövőben tevékenységük összehangolásán fognak dolgozni, amelynek sikeres megvalósítása estén, a két társaság - a POS Media Hungary és a Célcsoport Média - összeolvadásáról is tárgyalásokat kezdeményeznek majd a felek. Továbbá a POS tervei szerint a Célcsoport által alkalmazott kuponozási szolgáltatást bevezetik további európai piacokon is.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

hirdetés
hirdetés

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!