hirdetés
hirdetés
hirdetés

Designhírek olvashatók az Erzsébet téren

Áprilistól kirakathíradóval erősít a leendő Design Terminál. Designszakmai hírek itthonról és külföldről.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Április 9-től friss hírek láthatók és olvashatók a leendő Design Terminál  kirakatában – írja az Alkotóelem. Az épület leendő lakói felkészülve jövőbeni tevékenységükre, folyamatosan frissülő plakáthírekkel informálják az érdeklődőket a design szakma újdonságairól.


Az Erzsébet téri volt buszpályaudvar Gödör Klub felőli oldalán jelenleg a következő témákról lehet olvasni: Karim Rashid divatos babáknak készült, folyadékmelegítős cumisüvege; az Issey Miyake tervezte óra, amely mindig csak azt a számot mutatja nekünk, amely épp közeleg – átlépve a múlton és előre jelezve a jövőt; a Faltazi tervezőinek futurisztikus konyhakoncepciója; Will Alsop és Federico Grazzini együttműködésének gyümölcse, az Alessinek készült poliuretán színes óracsoda.

Hazai vonatkozásban pedig a vakoknak készült Rubik-kockáról, a Fehér József nevével fémjelzett táskakollekcióról, a világszerte hetven üzletben megvásárolható Tipton szemüvegekről tudhatnak meg többet az arra járók.
 

(forrás: Alkotóelem.hu)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Kampány készült az új brand indulásához.

A szolgáltató legújabb kkv-kampányában olyan vállalkozókat mutat be, akik napok alatt hajtottak végre kritikus digitális fejlesztéseket.

Antonio Lucio visszavonulása után a cég Alex Schultzot nevezte ki a pozícióba.

Margaret Ann Dowling itthon korábban többek között a Marquard Media régiós vezérigazgatója volt.

hirdetés
hirdetés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!