hirdetés
hirdetés
hirdetés

Designhírek olvashatók az Erzsébet téren

Áprilistól kirakathíradóval erősít a leendő Design Terminál. Designszakmai hírek itthonról és külföldről.
hirdetés
Kapcsolódó cikkek

Április 9-től friss hírek láthatók és olvashatók a leendő Design Terminál  kirakatában – írja az Alkotóelem. Az épület leendő lakói felkészülve jövőbeni tevékenységükre, folyamatosan frissülő plakáthírekkel informálják az érdeklődőket a design szakma újdonságairól.


Az Erzsébet téri volt buszpályaudvar Gödör Klub felőli oldalán jelenleg a következő témákról lehet olvasni: Karim Rashid divatos babáknak készült, folyadékmelegítős cumisüvege; az Issey Miyake tervezte óra, amely mindig csak azt a számot mutatja nekünk, amely épp közeleg – átlépve a múlton és előre jelezve a jövőt; a Faltazi tervezőinek futurisztikus konyhakoncepciója; Will Alsop és Federico Grazzini együttműködésének gyümölcse, az Alessinek készült poliuretán színes óracsoda.

Hazai vonatkozásban pedig a vakoknak készült Rubik-kockáról, a Fehér József nevével fémjelzett táskakollekcióról, a világszerte hetven üzletben megvásárolható Tipton szemüvegekről tudhatnak meg többet az arra járók.
 

(forrás: Alkotóelem.hu)
hirdetés

kapcsolódó linkek

kapcsolódó cikkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bár igazán nem lehet látni a palackot a plakátokon, a jelenlétét tapintani lehet.

Spanyolországban elért bevételük 3 százalékától szabadítaná meg őket az új törvénytervezet.

Április 12-e a jelentkezési határidő. A díj támogatója, a Telenor idén különdíjat is oszt.

Ez pedig már csak azért is komoly probléma, mert a házaspár nagy energiákat és pénzeket fektetett a saját, „Sussex Royal” brandjébe.

A Drivingcamp meghívásos tenderen választotta az ügynökséget.

hirdetés
hirdetés

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók