hirdetés
hirdetés
hirdetés

Stratégiai megállapodást kötött az Adaptive Media és a ThinkDigital

Egyesítik hirdetési portfóliójukat.

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
hirdetés

A Sir David Attenborough által is támogatott Lion’s Share alap azt mondja: ha állatokkal adod el a termékeidet, tegyél is a környezetükért.

Erős szövegíró AI-ról ír az Adweek, nagyon viszont még nem kell félni.

Startupok jelentkezését várják, június 20-ig. A feladat: megoldani a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi kihívásokat.

Változások zajlanak a Századvég körül – írja a 444. A működés átszervezésével a vezetést is átalakítják.

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerek-influenszerek és az influenszerek gyerekeinek jogi és etikai kérdéseit.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

A legjobb márkalogókat és dizájnereket díjazó verseny nevezéseit Vasvári Péter is elbírálja.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés