hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösen ajándékozott az ACG és a Kreatív

Szaloncukrok, csoki, könyvek, és sok-sok játék jutott el a Kedvesházba.

hirdetés

December elején jelentettük meg felhívásunkat, amely arról szólt, hogy karácsonyi adománygyűjtő akciónkhoz partnereket keresünk. Idén a Kedvesház lakóit szerettük volna megajándékozni. 

A Kedvesház egy Nyírteleken, speciális oktatási programmal működő kollégium. Céljuk, hogy a környék tanyavilágában lakó gyerekek könnyebben elérjék az iskolát, és a tanulást támogató módszerek és a gondoskodó környezet segítségével a kollégimban lakó gyerekek jobb eredményt érjenek el az oktatásban, több esélyük legyen az életben. 

A Kedvesház nemcsak annak a 25 gyereknek segít, akik a kollégiumban laknak, hanem a gyerekek családjainak is, és a korábban ott lakó gyerekek boldogulását is segítik. Azt szeretnék, hogy az általuk kidolgozott és húsz éve sikeresen működő, kidolgozott modell megvalósulhatna más településeken is.

Hogyan gyűjtöttünk?

A gyűjtést a Kreatív kiadója, a Professional Publishing Hungary dolgozói kezdték, majd csatlakozott a Nosalty. A legismertebb receptoldal több karton Szamos szaloncukrot és marcipánfigurákat küldött, a Vodafone pedig baseballsapkákat, labdákat, jegyzetfüzeteket adott.

A legnagyobb adománygyűjtő partnerünk az ACG reklámügynökség lett, Nagy László kreatívigazgatójának szintén szívügye a Kedvesház, ezért az ügynökségen belül is elkezdte gyűjteni a játékokat, ruhákat, és néhány ügyfelet is megkeresett. A Ferrero például csokikkal, a Decathlon pedig sportszerekkel támogatta a Kedvesházban lakó gyerekeket. Szintén Nagy Lászlónak és Bujdosó Biankának köszönhető, hogy az ADD Tovább Mozgalom által gyűjtött ajándékok egy része is a Kedvesházban landolhatott.  

Az összegyűjtött ajándékokat december 18-án szállítottuk Nyírtelekre, ahol épp érkezésünk után nemsokkal megérkeztek az iskolából a gyerekek, és szokosás napi beszámolójukat mondták el, majd közös éneklés következett.

Gyerekek elmesélik mi történt velük aznap
A TOVÁBBI KÉPEKÉRT KATTINTSON!

Aki úgy érzi, szívesen adottt volna ajándékot, vagy valami miatt lemaradt a Kreatív gyűjtőakciójáról, ne csüggedjen, január elején újra elmegyünk a Kedvesházba.

Ezért ha, valamit adnának, írjanak This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

hirdetés
hirdetés

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.