hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösen ajándékozott az ACG és a Kreatív

Szaloncukrok, csoki, könyvek, és sok-sok játék jutott el a Kedvesházba.

hirdetés

December elején jelentettük meg felhívásunkat, amely arról szólt, hogy karácsonyi adománygyűjtő akciónkhoz partnereket keresünk. Idén a Kedvesház lakóit szerettük volna megajándékozni. 

A Kedvesház egy Nyírteleken, speciális oktatási programmal működő kollégium. Céljuk, hogy a környék tanyavilágában lakó gyerekek könnyebben elérjék az iskolát, és a tanulást támogató módszerek és a gondoskodó környezet segítségével a kollégimban lakó gyerekek jobb eredményt érjenek el az oktatásban, több esélyük legyen az életben. 

A Kedvesház nemcsak annak a 25 gyereknek segít, akik a kollégiumban laknak, hanem a gyerekek családjainak is, és a korábban ott lakó gyerekek boldogulását is segítik. Azt szeretnék, hogy az általuk kidolgozott és húsz éve sikeresen működő, kidolgozott modell megvalósulhatna más településeken is.

Hogyan gyűjtöttünk?

A gyűjtést a Kreatív kiadója, a Professional Publishing Hungary dolgozói kezdték, majd csatlakozott a Nosalty. A legismertebb receptoldal több karton Szamos szaloncukrot és marcipánfigurákat küldött, a Vodafone pedig baseballsapkákat, labdákat, jegyzetfüzeteket adott.

A legnagyobb adománygyűjtő partnerünk az ACG reklámügynökség lett, Nagy László kreatívigazgatójának szintén szívügye a Kedvesház, ezért az ügynökségen belül is elkezdte gyűjteni a játékokat, ruhákat, és néhány ügyfelet is megkeresett. A Ferrero például csokikkal, a Decathlon pedig sportszerekkel támogatta a Kedvesházban lakó gyerekeket. Szintén Nagy Lászlónak és Bujdosó Biankának köszönhető, hogy az ADD Tovább Mozgalom által gyűjtött ajándékok egy része is a Kedvesházban landolhatott.  

Az összegyűjtött ajándékokat december 18-án szállítottuk Nyírtelekre, ahol épp érkezésünk után nemsokkal megérkeztek az iskolából a gyerekek, és szokosás napi beszámolójukat mondták el, majd közös éneklés következett.

Gyerekek elmesélik mi történt velük aznap
A TOVÁBBI KÉPEKÉRT KATTINTSON!

Aki úgy érzi, szívesen adottt volna ajándékot, vagy valami miatt lemaradt a Kreatív gyűjtőakciójáról, ne csüggedjen, január elején újra elmegyünk a Kedvesházba.

Ezért ha, valamit adnának, írjanak This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az álláskereső app a szakmunkásokra fókuszál a filmmel. "Lazán, faszán, egyszerűen".

Az ország marginalizálódott csoportjainak kulturális és közösségi életét segítik. Új arculatot keresnek.

A portál online és tévés kampányt is indít.

A műsorvezető Sebestyén Balázs lesz.

Szántó Zoltán több, mint másfél évtizedet követően távozik. Helyét Vereckei András, a lap főmunkatársa veszi át.

hirdetés
hirdetés

Szeptember 28-án ismét Gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a technológiai fejlődés előnyei és kihívásai: E-recept, Data Science, okos eszközök.

A 2017. október 4-én megrendezésre kerülő rendezvényen a nyomdaipar és marketing találkozik egymással!

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 6.

Mindennapi marketing a turizmusban – adatelemzés, szegmentálás, termékfejlesztés és kommunikáció a gyakorlatban. Turisztikai marketing konferencia 2.0 október 10-én.

Workshop a Kreatív szervezésében a Sakkom Interaktív szakmai támogatásával. Október 11.

Elindult a Lollipop 2017 nevezési időszaka. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása. Nevezési határidő: 2017.10.13.

Ismét YouTube a Hajón október 12-én a Google és a Kreatív szervezésében!

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.