hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közösen ajándékozott az ACG és a Kreatív

Szaloncukrok, csoki, könyvek, és sok-sok játék jutott el a Kedvesházba.

hirdetés

December elején jelentettük meg felhívásunkat, amely arról szólt, hogy karácsonyi adománygyűjtő akciónkhoz partnereket keresünk. Idén a Kedvesház lakóit szerettük volna megajándékozni. 

A Kedvesház egy Nyírteleken, speciális oktatási programmal működő kollégium. Céljuk, hogy a környék tanyavilágában lakó gyerekek könnyebben elérjék az iskolát, és a tanulást támogató módszerek és a gondoskodó környezet segítségével a kollégimban lakó gyerekek jobb eredményt érjenek el az oktatásban, több esélyük legyen az életben. 

A Kedvesház nemcsak annak a 25 gyereknek segít, akik a kollégiumban laknak, hanem a gyerekek családjainak is, és a korábban ott lakó gyerekek boldogulását is segítik. Azt szeretnék, hogy az általuk kidolgozott és húsz éve sikeresen működő, kidolgozott modell megvalósulhatna más településeken is.

Hogyan gyűjtöttünk?

A gyűjtést a Kreatív kiadója, a Professional Publishing Hungary dolgozói kezdték, majd csatlakozott a Nosalty. A legismertebb receptoldal több karton Szamos szaloncukrot és marcipánfigurákat küldött, a Vodafone pedig baseballsapkákat, labdákat, jegyzetfüzeteket adott.

A legnagyobb adománygyűjtő partnerünk az ACG reklámügynökség lett, Nagy László kreatívigazgatójának szintén szívügye a Kedvesház, ezért az ügynökségen belül is elkezdte gyűjteni a játékokat, ruhákat, és néhány ügyfelet is megkeresett. A Ferrero például csokikkal, a Decathlon pedig sportszerekkel támogatta a Kedvesházban lakó gyerekeket. Szintén Nagy Lászlónak és Bujdosó Biankának köszönhető, hogy az ADD Tovább Mozgalom által gyűjtött ajándékok egy része is a Kedvesházban landolhatott.  

Az összegyűjtött ajándékokat december 18-án szállítottuk Nyírtelekre, ahol épp érkezésünk után nemsokkal megérkeztek az iskolából a gyerekek, és szokosás napi beszámolójukat mondták el, majd közös éneklés következett.

Gyerekek elmesélik mi történt velük aznap
A TOVÁBBI KÉPEKÉRT KATTINTSON!

Aki úgy érzi, szívesen adottt volna ajándékot, vagy valami miatt lemaradt a Kreatív gyűjtőakciójáról, ne csüggedjen, január elején újra elmegyünk a Kedvesházba.

Ezért ha, valamit adnának, írjanak This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. .

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Fördős Zé és cimborái karácsonyig térnek vissza.

A magány kap központi szerepet a cég új, Redditre készített amerikai projektjében.

Egy pénzkötegalakú rodeóbikával igyekeznek vonzóbbá tenni a befektetési lehetőségeket a fiatal felnőttek számára.

Halpert Zsuzsa felel a jövőben a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és további öt országban a dél-kelet-európai régióban.

Hajú vana dududu rilivonna duda densz?

hirdetés
hirdetés

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Meghosszabbított nevezési határidő: 2019. október 18.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.