hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy otthon személyre szabva

Peleskey Zsuzsa, a Raiffeisen Bank marketingkommunikációs menedzsere ideje egy részében stylistként tevékenykedik, nem csoda hát, hogy olyan lakásban él, amely tökéletesen tükrözi a személyiségét. A magazin 50. születésnapja kapcsán a Lakáskultúra stábjának mutatta meg otthonát.

hirdetés

Vendéglátónk Budán nőtt fel, de szeretett volna közelebb kerülni a főváros eleven, nyüzsgő miliőjű centrumához. Két-három évente költözött egyik helyről a másikra, míg végül megtalálta azt a Szent István parkra néző lakást, amelyet immár hét éve bérel.

 "A városrészt röviden úgy jellemezném, hogy átmenetet képez Buda és Pest között. Esténként szívesen sétálok hazafelé, hiszen csak négy sarokra van a város zajos forgataga, ugyanakkor ez a távolság lehetővé teszi, hogy bármikor elvonulhassak." – magyarázta Zsuzsa.

A lakás berendezése meglehetősen eklektikus, Zsuzsa nem igazodott semmiféle rendezőelvhez, mint mondja, inkább az jellemző a módszerére, hogy mindig hozzátesz valamit a már meglévő dolgokhoz. Mivel másodállásban stylistként dolgozik, sőt stílusgyakorlatot és stylingot is tanít, saját otthonát is folyamatosan változtatja: a falakat és az ajtókat a vizsgamunkái borítják, és szinte minden rendelkezésre álló teret elfoglalnak az elmúlt húsz év alatt összegyűjtött ruhák, egy külön helyiségben pedig több mint háromszáz pár cipő található.

"A meglévő bútorokra szinte „ráépítettem” a saját dolgaimat: úgy rendeztem el mindent, hogy a végeredmény tükrözze a jelenlegi életemet, ám egyúttal a múltat is. Természetesen egy családnak nem lenne ideális ez a lakás, de ha továbbköltöznék, az eklektikus kialakításhoz akkor is ragaszkodnék." Zsuzsa számára a hálószoba egyúttal a nappali is, bátran állíthatjuk, hogy ez a kedvenc helye, bár jó időben szívesen tölti idejét a teraszon is.

"A lakás többi részét leginkább tárolásra használom, a hálóban tartózkodom legtöbbször, a ruháim között, egy Bolha névre hallgató kutyus és három cica társaságában..." – meséli mosolyogva.

 Vendéglátónk tehát nagyon jól érzi magát otthonában, és nem szerepel a tervei közt a költözés, de ennek ellenére hangsúlyozza, hogy mindig szükséges itt-ott némi változtatás, felújítás.

"Ami leginkább hiányzik, az egy dolgozósarok. Amikor az óráimra vagy egy stylist munkára készülök, nem igazán tudok hova leülni, így erre a problémára mielőbb megoldást kell találnom. Ezenkívül pedig szeretnék megtanulni varrni, úgyhogy a közeljövőben egy varrósarok kialakítása is aktuálissá válik."

Sorozatunk megjelenését az 50 éves Lakáskultúra magazin támogatta. Nézze meg az előző részt is, amiben Juhász Péter, a Telekom lakossági kommunikációs vezetője mutatta be otthonát!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Őszintén és nagy tisztelettel az ujjaimban kérdezem, ezek a cikkek miről szólnak, de komolyan? Mondjuk konkrétan ennek mi volt a célja, lényege, indíttatása, hír
értéke, ami túlmutat egy közepesen érdekes privát FB poszton? Esküszöm, nem szemétkedni akarok, csak nem értem, és fosok, hogy lemaradtam valamiről...hisz oly gyorsan
száll az idő és alakul át a kommunikációs whatever.

A Skoda biciklis blogja, a We Love Cycling downhill-bajnokkal és bringás divatmárka alapítókkal is forgatott.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése alapján a lángos a verhetetlen balatoni étel.

A Boston Globe kezdeményezte az akciót, amelyben rengeteg szerkesztőség közölt vezércikket a sajtó védelmében.

Rozgonyi Krisztina fog algoritmusokról, a médiaszabadságról, infóbuborékokról, #metoo-ról és Arab Tavaszról beszélni.

Meghívásos tenderen nyert a SentiOne.

hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Kiemelt kategória 2018-ban: Televízió Nevezési határidő: szeptember 14.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Gyógyszerkommunikációs konferencia - Future Pharma október 2-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok versenye. Nevezési határidő: 10.12.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés
hirdetés