hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy otthon személyre szabva

Peleskey Zsuzsa, a Raiffeisen Bank marketingkommunikációs menedzsere ideje egy részében stylistként tevékenykedik, nem csoda hát, hogy olyan lakásban él, amely tökéletesen tükrözi a személyiségét. A magazin 50. születésnapja kapcsán a Lakáskultúra stábjának mutatta meg otthonát.

hirdetés

Vendéglátónk Budán nőtt fel, de szeretett volna közelebb kerülni a főváros eleven, nyüzsgő miliőjű centrumához. Két-három évente költözött egyik helyről a másikra, míg végül megtalálta azt a Szent István parkra néző lakást, amelyet immár hét éve bérel.

 "A városrészt röviden úgy jellemezném, hogy átmenetet képez Buda és Pest között. Esténként szívesen sétálok hazafelé, hiszen csak négy sarokra van a város zajos forgataga, ugyanakkor ez a távolság lehetővé teszi, hogy bármikor elvonulhassak." – magyarázta Zsuzsa.

A lakás berendezése meglehetősen eklektikus, Zsuzsa nem igazodott semmiféle rendezőelvhez, mint mondja, inkább az jellemző a módszerére, hogy mindig hozzátesz valamit a már meglévő dolgokhoz. Mivel másodállásban stylistként dolgozik, sőt stílusgyakorlatot és stylingot is tanít, saját otthonát is folyamatosan változtatja: a falakat és az ajtókat a vizsgamunkái borítják, és szinte minden rendelkezésre álló teret elfoglalnak az elmúlt húsz év alatt összegyűjtött ruhák, egy külön helyiségben pedig több mint háromszáz pár cipő található.

"A meglévő bútorokra szinte „ráépítettem” a saját dolgaimat: úgy rendeztem el mindent, hogy a végeredmény tükrözze a jelenlegi életemet, ám egyúttal a múltat is. Természetesen egy családnak nem lenne ideális ez a lakás, de ha továbbköltöznék, az eklektikus kialakításhoz akkor is ragaszkodnék." Zsuzsa számára a hálószoba egyúttal a nappali is, bátran állíthatjuk, hogy ez a kedvenc helye, bár jó időben szívesen tölti idejét a teraszon is.

"A lakás többi részét leginkább tárolásra használom, a hálóban tartózkodom legtöbbször, a ruháim között, egy Bolha névre hallgató kutyus és három cica társaságában..." – meséli mosolyogva.

 Vendéglátónk tehát nagyon jól érzi magát otthonában, és nem szerepel a tervei közt a költözés, de ennek ellenére hangsúlyozza, hogy mindig szükséges itt-ott némi változtatás, felújítás.

"Ami leginkább hiányzik, az egy dolgozósarok. Amikor az óráimra vagy egy stylist munkára készülök, nem igazán tudok hova leülni, így erre a problémára mielőbb megoldást kell találnom. Ezenkívül pedig szeretnék megtanulni varrni, úgyhogy a közeljövőben egy varrósarok kialakítása is aktuálissá válik."

Sorozatunk megjelenését az 50 éves Lakáskultúra magazin támogatta. Nézze meg az előző részt is, amiben Juhász Péter, a Telekom lakossági kommunikációs vezetője mutatta be otthonát!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Őszintén és nagy tisztelettel az ujjaimban kérdezem, ezek a cikkek miről szólnak, de komolyan? Mondjuk konkrétan ennek mi volt a célja, lényege, indíttatása, hír
értéke, ami túlmutat egy közepesen érdekes privát FB poszton? Esküszöm, nem szemétkedni akarok, csak nem értem, és fosok, hogy lemaradtam valamiről...hisz oly gyorsan
száll az idő és alakul át a kommunikációs whatever.

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés