hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egy otthon személyre szabva

Peleskey Zsuzsa, a Raiffeisen Bank marketingkommunikációs menedzsere ideje egy részében stylistként tevékenykedik, nem csoda hát, hogy olyan lakásban él, amely tökéletesen tükrözi a személyiségét. A magazin 50. születésnapja kapcsán a Lakáskultúra stábjának mutatta meg otthonát.

hirdetés

Vendéglátónk Budán nőtt fel, de szeretett volna közelebb kerülni a főváros eleven, nyüzsgő miliőjű centrumához. Két-három évente költözött egyik helyről a másikra, míg végül megtalálta azt a Szent István parkra néző lakást, amelyet immár hét éve bérel.

 "A városrészt röviden úgy jellemezném, hogy átmenetet képez Buda és Pest között. Esténként szívesen sétálok hazafelé, hiszen csak négy sarokra van a város zajos forgataga, ugyanakkor ez a távolság lehetővé teszi, hogy bármikor elvonulhassak." – magyarázta Zsuzsa.

A lakás berendezése meglehetősen eklektikus, Zsuzsa nem igazodott semmiféle rendezőelvhez, mint mondja, inkább az jellemző a módszerére, hogy mindig hozzátesz valamit a már meglévő dolgokhoz. Mivel másodállásban stylistként dolgozik, sőt stílusgyakorlatot és stylingot is tanít, saját otthonát is folyamatosan változtatja: a falakat és az ajtókat a vizsgamunkái borítják, és szinte minden rendelkezésre álló teret elfoglalnak az elmúlt húsz év alatt összegyűjtött ruhák, egy külön helyiségben pedig több mint háromszáz pár cipő található.

"A meglévő bútorokra szinte „ráépítettem” a saját dolgaimat: úgy rendeztem el mindent, hogy a végeredmény tükrözze a jelenlegi életemet, ám egyúttal a múltat is. Természetesen egy családnak nem lenne ideális ez a lakás, de ha továbbköltöznék, az eklektikus kialakításhoz akkor is ragaszkodnék." Zsuzsa számára a hálószoba egyúttal a nappali is, bátran állíthatjuk, hogy ez a kedvenc helye, bár jó időben szívesen tölti idejét a teraszon is.

"A lakás többi részét leginkább tárolásra használom, a hálóban tartózkodom legtöbbször, a ruháim között, egy Bolha névre hallgató kutyus és három cica társaságában..." – meséli mosolyogva.

 Vendéglátónk tehát nagyon jól érzi magát otthonában, és nem szerepel a tervei közt a költözés, de ennek ellenére hangsúlyozza, hogy mindig szükséges itt-ott némi változtatás, felújítás.

"Ami leginkább hiányzik, az egy dolgozósarok. Amikor az óráimra vagy egy stylist munkára készülök, nem igazán tudok hova leülni, így erre a problémára mielőbb megoldást kell találnom. Ezenkívül pedig szeretnék megtanulni varrni, úgyhogy a közeljövőben egy varrósarok kialakítása is aktuálissá válik."

Sorozatunk megjelenését az 50 éves Lakáskultúra magazin támogatta. Nézze meg az előző részt is, amiben Juhász Péter, a Telekom lakossági kommunikációs vezetője mutatta be otthonát!

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Őszintén és nagy tisztelettel az ujjaimban kérdezem, ezek a cikkek miről szólnak, de komolyan? Mondjuk konkrétan ennek mi volt a célja, lényege, indíttatása, hír
értéke, ami túlmutat egy közepesen érdekes privát FB poszton? Esküszöm, nem szemétkedni akarok, csak nem értem, és fosok, hogy lemaradtam valamiről...hisz oly gyorsan
száll az idő és alakul át a kommunikációs whatever.

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés