hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pepsi elbukta saját ígéretét

A PepsiCo vállalatcsoport egészségügyi jelentésében elismerte, hogy kicsit elszámították magukat, az egészségesebb termékek nem mentek annyira, így egy részükről lemondtak a nagyobb profit érdekében.

hirdetés

A PepsiCo vállalatcsoport egészségügyi jelentésében huszonhét pontban összegzi, hogy miként növekszik majd a cég nyeresége az egészségesebb ételek eladásából 2020-ra. Csak az a baj, hogy az eddigi, erre vonatkozó ígéretek és tervek sem váltak be - írja a BrandRepublic.

Az egyik ilyen terv az volt, hogy a cukormentes italok terítését megnövelik a mozikban, vidámparkokban és kocsmákban, bárokban, de a Pepsi elismerte, hogy nem sikerült a kellő mértékben véghez vinni a kitűzött célt.

A másik, hogy a múlt szeptemberben elindított, fruktóz helyett nádcukrot használó Pepsi Raw-t visszavonták a piacról, mert a boltokban óriásit bukott.

A PepsiCo elismerte, hogy a terveik közül néhányat el kellett napolni, illetve le kellett venni a napirendről, mert a világpiaci trendek nem kedveztek az ügynek.

(forrás: Brand Republic/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Valószínűleg nem, de ez a brazil kampány segít ebben.

A 21 új csatorna között a CNN, az MTV és a Disney Junior is elérhető lesz a Telenor MyTv-n.

Az emberek 57 százaléka bojkolttálna egy márkát, ha nem értene egyet az általa képviselt értékekkel.

Jeff Bezos cége 13,7 milliárd dollárt fizet érte.

Kalamár Tamás, a Barátok közt korábbi producere vezeti a sorozat stábját.

hirdetés

Pakk Csomagolásdizájn-verseny díjátadó június 22-én!

Hotel, restaurant&more - Nevezési határidő: június 30. Nevezd be éttermed / szállodád Magyarország egyetlen vendéglátóipari dizájn versenyére!

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Nevezési határidő: 09.08.

hirdetés
hirdetés