hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Pepsi elbukta saját ígéretét

A PepsiCo vállalatcsoport egészségügyi jelentésében elismerte, hogy kicsit elszámították magukat, az egészségesebb termékek nem mentek annyira, így egy részükről lemondtak a nagyobb profit érdekében.

hirdetés

A PepsiCo vállalatcsoport egészségügyi jelentésében huszonhét pontban összegzi, hogy miként növekszik majd a cég nyeresége az egészségesebb ételek eladásából 2020-ra. Csak az a baj, hogy az eddigi, erre vonatkozó ígéretek és tervek sem váltak be - írja a BrandRepublic.

Az egyik ilyen terv az volt, hogy a cukormentes italok terítését megnövelik a mozikban, vidámparkokban és kocsmákban, bárokban, de a Pepsi elismerte, hogy nem sikerült a kellő mértékben véghez vinni a kitűzött célt.

A másik, hogy a múlt szeptemberben elindított, fruktóz helyett nádcukrot használó Pepsi Raw-t visszavonták a piacról, mert a boltokban óriásit bukott.

A PepsiCo elismerte, hogy a terveik közül néhányat el kellett napolni, illetve le kellett venni a napirendről, mert a világpiaci trendek nem kedveztek az ügynek.

(forrás: Brand Republic/Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Hornyacsek Zoltán 13 évet dolgozott a kiadónál, a napilapüzletágért volt felelős.

Az idén 20 éves újság kívül-belül átalakul.

Gyenge idegzetűek, csak óvatosan!

A Toman Lifestyle márkáihoz kapcsolódóan.

A Washington Postban megjelent egész oldalas hirdetésben ajánlotta fel az eszement nyomravezetői díjat.

hirdetés

Meghosszabbított nevezési határidő: október 20. A verseny célja: kreatív btl-megoldások és kapcsolódó kommunikációs kampányok díjazása.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

A verseny célja, hogy megtaláljuk és díjazzuk a legszebben tervezett és kivitelezett médiatermékeket Magyarországon. Weboldalakat, alkalmazásokat, tévéműsorokat, magazinokat és más nyomtatott kiadványokat lehet nevezni. Díjátadó: 10.26. kapunyitás: 19 óra

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 27.

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

hirdetés
hirdetés