hirdetés
hirdetés
hirdetés

Somlói Puzsérnak: a reklám a választás szabadsága

Somlói Zsolt, a Mindshare médiaügynökség ügyvezetője is hozzászólt a Puzsér Róbert által gerjesztett vitához, amelyre először Sas István, majd Füleki Bettina válaszolt. Itt pedig Puzsér viszontválasza található

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
Somlói Zsolt, ügyvezető igazgató, Mindshare
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Magyar Lapkiadók Egyesülete szerint több szempontból is elítélendő a Fradi gyakorlata a sajtóval szemben.

A cél a 2022-es Európa-bajnokság szén-dioxid lábnyomának csökkentése.

A The Chop című műsorban a legjobb asztalost keresik. Az egyik versenyző arcán azonban a 88-as szám díszelgett.

Limitált kiadású csomagolás is jár a kampányhoz.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kerekes Andris · Kiemelt hozzászóló · SE-TSK (Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar)

Teljesen egyet értek, és bocs, hogy összemostam én is a hirdetést és a reklámot. Nem gondoltam át.
#
Rendben van, igaz, kell a reklám, és itt a pont (az egyetlen!): HA tartalmaz információt. De: nagyon sok nem tartalmaz, és az is azon az én fülemnek rettenetesen hülye
kiejtésű angol nyelven, akkor is, ha magyarul jobban hangzik, és akkor is, ha a termék mondjuk cseh. ÉN nem akarok érzéseket és drámákat reklámban. Tényeket és
adatokat akarok. Meg hogy esztétikus legyen a reklám, mert azt jó nézni. Még vicces is lehet. Egyetlenegy nem: érzelmes. Mert az taszít. Ha véletlenül az érzelmes reklám
azt is megmondja, hogy milyen termékről szól, és azt még ki is tudom hámozni a rám zúduló papás-mamás-cukikisgyerekes hányadékból, vicceskedő cukigiccsből vagy
menővagyok,detenem,ésnekednemadokbelőle,devegyé'magadnak,akkó'teisazlesze'! pöcsködésből, akkor én arra a cumóra többé nem tudok jó érzéssel gondolni. :(
És még egyszer: informál? A Coca-Cola-reklámok például SEMMI információt nem tartalmaznak. Azt sem, hogy a termékkel kiválóan lehet például kádat, valamint
penészes, oxidálódott érmedarabokat tisztítani, szóval van felhasználási helye, ám emberi fogyasztásra ugye csak korlátozottan alkalmas. Igaz, az sincs benne, hogy
innivaló... Ellenben van benne jóság, kedvesség, télapó meg nagyanyó, boldogság, meg barátság, meg család. Ennyi szirup életveszélyes!

Ráadásul nagyon hangosak a reklámok, sokkal hangosabbak, mint a filmek, hiába nem volna szabad hangosabbnak lenniük.

Kell a reklám, csak ne a rossz ízlést és hamis valóságot sugalljon, és fölösleges dolgok iránt vágyakat ébresszen. Tájékoztasson. Termék/szolgáltatás mibenléte,
ára. Ezeket tartalmazza! CSAK! Én speciel szoktam hírlevelet rendelni, és amikor kedvem van, meg is nézem. Mert érdekel. De a hírlevél ritkán hangos.
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés