hirdetés
hirdetés
hirdetés

Somlói Puzsérnak: a reklám a választás szabadsága

Somlói Zsolt, a Mindshare médiaügynökség ügyvezetője is hozzászólt a Puzsér Róbert által gerjesztett vitához, amelyre először Sas István, majd Füleki Bettina válaszolt. Itt pedig Puzsér viszontválasza található

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Somlói Zsolt, ügyvezető igazgató, Mindshare
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

A hvg360 kezdetben havi 360 forintos áron lesz elérhető.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

A MyTime-mal akár egyik hónapról a másikra lehet váltani a csomagok között.

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kerekes Andris · Kiemelt hozzászóló · SE-TSK (Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar)

Teljesen egyet értek, és bocs, hogy összemostam én is a hirdetést és a reklámot. Nem gondoltam át.
#
Rendben van, igaz, kell a reklám, és itt a pont (az egyetlen!): HA tartalmaz információt. De: nagyon sok nem tartalmaz, és az is azon az én fülemnek rettenetesen hülye
kiejtésű angol nyelven, akkor is, ha magyarul jobban hangzik, és akkor is, ha a termék mondjuk cseh. ÉN nem akarok érzéseket és drámákat reklámban. Tényeket és
adatokat akarok. Meg hogy esztétikus legyen a reklám, mert azt jó nézni. Még vicces is lehet. Egyetlenegy nem: érzelmes. Mert az taszít. Ha véletlenül az érzelmes reklám
azt is megmondja, hogy milyen termékről szól, és azt még ki is tudom hámozni a rám zúduló papás-mamás-cukikisgyerekes hányadékból, vicceskedő cukigiccsből vagy
menővagyok,detenem,ésnekednemadokbelőle,devegyé'magadnak,akkó'teisazlesze'! pöcsködésből, akkor én arra a cumóra többé nem tudok jó érzéssel gondolni. :(
És még egyszer: informál? A Coca-Cola-reklámok például SEMMI információt nem tartalmaznak. Azt sem, hogy a termékkel kiválóan lehet például kádat, valamint
penészes, oxidálódott érmedarabokat tisztítani, szóval van felhasználási helye, ám emberi fogyasztásra ugye csak korlátozottan alkalmas. Igaz, az sincs benne, hogy
innivaló... Ellenben van benne jóság, kedvesség, télapó meg nagyanyó, boldogság, meg barátság, meg család. Ennyi szirup életveszélyes!

Ráadásul nagyon hangosak a reklámok, sokkal hangosabbak, mint a filmek, hiába nem volna szabad hangosabbnak lenniük.

Kell a reklám, csak ne a rossz ízlést és hamis valóságot sugalljon, és fölösleges dolgok iránt vágyakat ébresszen. Tájékoztasson. Termék/szolgáltatás mibenléte,
ára. Ezeket tartalmazza! CSAK! Én speciel szoktam hírlevelet rendelni, és amikor kedvem van, meg is nézem. Mert érdekel. De a hírlevél ritkán hangos.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés