hirdetés
hirdetés
hirdetés

Somlói Puzsérnak: a reklám a választás szabadsága

Somlói Zsolt, a Mindshare médiaügynökség ügyvezetője is hozzászólt a Puzsér Róbert által gerjesztett vitához, amelyre először Sas István, majd Füleki Bettina válaszolt. Itt pedig Puzsér viszontválasza található

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Somlói Zsolt, ügyvezető igazgató, Mindshare
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Bendi Balázs és Erdődy Adrienn terve nyerte a Hypewriter pitchfórum fődíját, azaz az ő sorozattervükből már biztosan elkészül a pilotepizód.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

Ha pólóit nem is sikerült eladnia, egy rövid időre világhírű lett, és még előadással egybekötött beszélgetés is volt róla Cannes-ban.

Kovács István Ostrom című diplomafilmje a Young Director Awardon kapta az elismerést.

A „Hol vagy, Kajla?” belföldi turisztikai kampányhoz a MÁV és a SPAR is csatlakozott, a célcsoportot a gyerekek és szüleik alkotják.

Hozzászólások (2 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Kerekes Andris · Kiemelt hozzászóló · SE-TSK (Semmelweis Egyetem Testnevelési és Sporttudományi Kar)

Teljesen egyet értek, és bocs, hogy összemostam én is a hirdetést és a reklámot. Nem gondoltam át.
#
Rendben van, igaz, kell a reklám, és itt a pont (az egyetlen!): HA tartalmaz információt. De: nagyon sok nem tartalmaz, és az is azon az én fülemnek rettenetesen hülye
kiejtésű angol nyelven, akkor is, ha magyarul jobban hangzik, és akkor is, ha a termék mondjuk cseh. ÉN nem akarok érzéseket és drámákat reklámban. Tényeket és
adatokat akarok. Meg hogy esztétikus legyen a reklám, mert azt jó nézni. Még vicces is lehet. Egyetlenegy nem: érzelmes. Mert az taszít. Ha véletlenül az érzelmes reklám
azt is megmondja, hogy milyen termékről szól, és azt még ki is tudom hámozni a rám zúduló papás-mamás-cukikisgyerekes hányadékból, vicceskedő cukigiccsből vagy
menővagyok,detenem,ésnekednemadokbelőle,devegyé'magadnak,akkó'teisazlesze'! pöcsködésből, akkor én arra a cumóra többé nem tudok jó érzéssel gondolni. :(
És még egyszer: informál? A Coca-Cola-reklámok például SEMMI információt nem tartalmaznak. Azt sem, hogy a termékkel kiválóan lehet például kádat, valamint
penészes, oxidálódott érmedarabokat tisztítani, szóval van felhasználási helye, ám emberi fogyasztásra ugye csak korlátozottan alkalmas. Igaz, az sincs benne, hogy
innivaló... Ellenben van benne jóság, kedvesség, télapó meg nagyanyó, boldogság, meg barátság, meg család. Ennyi szirup életveszélyes!

Ráadásul nagyon hangosak a reklámok, sokkal hangosabbak, mint a filmek, hiába nem volna szabad hangosabbnak lenniük.

Kell a reklám, csak ne a rossz ízlést és hamis valóságot sugalljon, és fölösleges dolgok iránt vágyakat ébresszen. Tájékoztasson. Termék/szolgáltatás mibenléte,
ára. Ezeket tartalmazza! CSAK! Én speciel szoktam hírlevelet rendelni, és amikor kedvem van, meg is nézem. Mert érdekel. De a hírlevél ritkán hangos.

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

Derül ki a Nielsen márkahűséget firtató felméréséből. A printhirdetések még riasztóbb mértékben nem tudnak hatást kiváltani.

Az érintettek nem nyilatkoznak, de az AdAge biztosan állítja, hogy a másfél éve kinevezett Nick Law távozik.

Szert-Szabó Dorottya animációs tervező így búcsúzik egyik kedvenc sorozatától.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés