hirdetés
hirdetés
hirdetés

Ne riogassunk a susmusipar létrejöttével!

Sas Istvánnak az a véleménye, hogy a tartalommarketing álruhájában egy új, minden eddiginél kifinomultabb, rejtettebben nyomulós műfaj jött létre, és ha itt is beindul az igazi verseny, és nőnek a büdzsék, akkor bizony olyan „telítődés lesz”, hogy még Puzsér Róbert is visszakívánja majd a jó öreg, tisztességes reklámokat.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Karvalics Attila
a szerző cikkei

hirdetés

A Wavemaker és az Umbrella kampányát a Média és a Social kategóriában díjazták.

„Egy vállalkozó álma olyan álom, amely aludni sem hagy” – hangzik el a Magenta 1 Business kampányában, és a főszereplő virágáruslány már hajnalban talpon is van.

Mi jön a Trónok harca után, mennyivel durvább a lengyel piac a magyarnál, és mi sül ki a streamingpiacon a nagy stúdiók harcából? Dóczi Melindával, az HBO Europe regionális marketing alelnökével beszélgettünk.

Az MMSZ Városmarketing Díjának átadásakor jutalmazták ezen kívül Eger városát és Somogy-megyét is.

Akkor most megnézhetitek a rólatok készült fotókat!

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Nem függetlenül a vezérigazgató felmondásától.

Hoffer Gábor „Flame” a Prezitől érkezett a vállalathoz.

Az NMHH bocsátotta ki véleményezésre, amelyet július 8-ig lehet megtenni.

Vasárnap 20:25-től lesz látható a csatornán a három ellenzéki főpolgármester-jelölt.

A márka nevét veszi fel az Aréna és a chill zóna, a Dreher 24 pihenőszigetet kap, az Asahi a VIP-ben jelenik majd meg.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés