hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elhallgatás, halogatás, hallgatás

Az elmúlt hetek médianapirendjét a Weinstein-botrány és annak hazai következménye, a Sárosdi Lilla színésznő által kirobbantott szexuális zaklatási ügy határozta meg. Mára a korábban nagyhatalmú direktorként, rendezőként és tanárként hivatkozott alak nevet is kapott: a Krétakör színésznője megnevezte Marton Lászlót, a Vígszínház egykori igazgatóját, jelenlegi főrendezőjét, a Színház- és Filmművészeti Egyetem tanárát, mint egykori molesztálóját. Sárosdi állítását azóta hét másik nő erősítette meg, szintén a médiában, egyelőre névtelenül, akiknek – elmondásuk szerint – hasonló és nem kevésbé sokkoló élményeik voltak Martonnal. Hogy az ügynek az egykori színigazgató számára milyen következményei lesznek, ki mellett és mit ítél a bíróság, ha egyáltalán lesz per, azt ma még nem tudhatjuk. Az ügy azonban rávilágít egy másik témára is, a színházak kríziskommunikációban való járatlanságára. Ezzel kapcsolatban vesz sorra néhány szempontot vendégszerzőnk, Rényi Ádám kommunikációs szakértő, az Uniomedia kreatívtartalom-igazgatója véleménycikkében.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
Rényi Ádám, kommunikációs szakértő, az Uniomedia kreatív tartalom igazgatója
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Kolosi Péter szerint a gameshow-k és az egészestés showműsorok sem most élik a legjobb időszakukat, a Fókusz nézettsége azonban még néha őt is meglepi.

A Café és a White Rabbit munkája két-két kategóriában, a Wavemaker és a Cluso kampánya egy-egy esetben esélyes díjra.

Az előadó és a prezentált elemek egyszerre látszódhatnak a Prezi új, Budapesten fejlesztett eszközével, amihez sem greenbox, sem utómunka nem kell.

Egy jó karakter megválasztása kulcsszerepet játszik a reklámozott márka megkülönböztethetőségében, visszaidézhető és egyedi. Adatbázisba rendeztük a színészek legjavát! (X)

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Peugeot új, elektromos e-208 modelljéhez ötletes kültéri reklámot készített a francia BETC és a Clear Channel közterületi reklámcég.

A Café PR két elismerést húzott be, az LA Communications egyet.

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés