hirdetés
hirdetés
hirdetés

Világos sötétség

Többször használt jó ötlet a bocitól

Nem új, de hatásos eszközt használ a Boci étcsokoládé reklámfilmje.
hirdetés

  1. Őszinte-e a hirdetés? 
  2. Kifogásolható-e a hirdetés morális vagy etikai szempontból?
  3. Különlegesen szellemes megközelítése-e egy üzleti vagy kommunikációs problémának?
  4. Javítja vagy szennyezi-e a reklámkörnyezetet?
  5. Jó vagy rossz a kivitelezés?
  6. Úttörő-e a hirdetés?
  7. Eléri-e a reklám, hogy kedvem legyen vele üzletelni?

Miután hetekig néztem a teljesen középszerű januári szürkeséghez passzoló, érdektelen reklámokat, az utolsó pillanatban elsötétült a képernyő. Megjelent a Boci étcsokoládét népszerűsítő szpot. Aztán nemsokára találkoztam a többi mutációval is, és a boldogság kissé alábbhagyott. A négy reklámfilm közül csak az elsőben volt helyén a kép és a szöveg. A többi produktum „a futottak még” kategória.

Beszéljünk a jobban sikerült darabról. A szpotban először csak fekete képernyőt látunk, és ezt követően tűnik fel a termék, alatta egy hangkommentárral. A fősor így szól: „Ezt látod, amikor behunyod a szemed. És biztosan behunyod a szemed, ha megkóstolod a....”

Forradalmian új ötletről nincs szó, a fekete képernyő nem nagy újdonság. Legutóbb például az egyik 2005-ös Epica-film, az olaszországi Ikea szpotjának készítői operáltak ezzel: a sötét képernyő egy sötét szobát rejtett, ahol a csendben hazatérő férj a bútorokban botladozott (minden egyes botláskor egy fehér felirattal megjelent a termék neve és ára). A UPC is használt hasonló minimál megoldást nemrég, annyi különbséggel, hogy nem fekete képernyőt, hanem egy „sistergő
hangyafocit” láthattunk azt szemléltetve, hogy milyen az, ha nincs jó műsor a dobozban.

Ennek ellenére a sötét képernyő valóban erős hatást tud kiváltani, ehhez azonban a sötétség után elhangzó szövegnek is jónak kell lennie. A hirdetés elrugaszkodik a csokoládéreklámok megszokott sémáitól, ráadásul biztosan nagyon olcsó is volt az elkészítése, ami ugyan önmagában nem érték ugyan, de ha figyelembe vesszük, hogy mennyi pénzt képesek elkölteni egyes márkák csapnivaló filmekre, akkor akár pozitívumnak is tekinthető. Akit a fekete csoki (csokis tej) témakör érdekel, nézze meg a www.epica-awards.com-on a 2005-ös filmek között a tejtermékek kategória győztesét (a brit Spot Thompson Total Com. ügynökségnek a Delta chocolate milk számára készített Blues című filmjét).

Osztályzata: 4

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés