hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerencsétlenkedés

Újabb órás reklám a Szerencsejáték Rt.-től

Hihetetlenül rosszul sikerült a Szerencsejáték Rt. óránkénti nyereményeket népszerűsítő kültéri kampánya.
hirdetés

Nem a „nyeremény minden órában” szövegű reklámfilmek újabb darabjáról lesz szó a továbbiakban. Azokat nem láttam, mert görcsösen a távkapcsoló után nyúlok már az első filmkocka láttán.

Az óriásplakát elől azonban nem sikerült ilyen könnyen elmenekülni, a zöldre várakozva jobbra néztem, és a házfalon, tőlem három méterre éktelenkedett a fájdalmasan régóta kínzó kampány kültéri darabja. Elfordulhattam volna, de inkább megvizsgáltam a szörnyet.

Mondjuk hiába, mert elolvasni nem tudtam a sok-sok apró betűs szöveget, amely egyébként – mint később közelről megnézve láttam – a dátumokat és a nyeremény összegét tartalmazta. Az viszont azóta is foglalkoztat, mi az oka annak, hogy a „Lesz minden órában nyeremény” – egyébként szép, kerek magyar mondat – első szavát fehérrel, a többit pedig feketével írták. És ez csak az egyik kérdés. Szintén nehezen értelmezem a plakát bal oldalán ugrókötelező, rettenetes ruhába öltöztetett modellt. Vajon milyen art directori gondolat illesztette őt a képre? A legaranyosabb egyébként a csak néhány méterről olvasható szövegsorok feletti körben elhelyezett grafika, amelyről egyszerűen nem lehet megállapítani, hogy mit ábrázol, csak kétszázszoros nagyítással: egy köteg tízezres és a lottó, puttó vagy ki tudja, milyen szelvényeket, hogy megértsük: szelvény egyenlő sok pénz.

Biztos, hogy a szerencsejátékokat faliújságon kell hirdetni? Nemcsak egyszerűen arról van szó, hogy ki kellene találni valamit, ami miatt mindenki odanéz, és rögtön eszébe jut róla, hogy sokat nyerhet, ha vesz egy szelvényt? Lehet, hogy nem vagyok célcsoport – pedig vettem már lottószelvényt – de engem a kis karikákban nagyítóval észlelhető autók fotója, az otthonkában ugrókötelező modell, a köteg tízezres látványa nyakon öntve tízezer karakter szöveggel nem győz meg. Nem rohanok a lottózóba, hanem nagyon messzire elkerülöm. Osztályzata: 1

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Szerencsejáték Zrt. az újrainduló sportélethez igazította a sportfogadási termékeihez kapcsolódó integrált kampányt, Anger Zsolttal a főszerepben.

A Sandy Hook Promise amerikai nonprofit szervezet számára a BBDO New York készített iskolai lövöldözésekről szóló szpotot.

Egy magyar kezdeményezésnek köszönhetően saját emojikat kaptak az AMC saját gyártású sorozatainak legismertebb karakterei.

A holland Tony's Chocolonely nevű csokoládémárka Idris Elbával kampányol a kakaóiparban mai napig elterjedt illegális gyerekmunka ellen.

A játékosított tréningeket tartó pécsi cég a platformját is megújítja.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés