hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szerencsétlenkedés

Újabb órás reklám a Szerencsejáték Rt.-től

Hihetetlenül rosszul sikerült a Szerencsejáték Rt. óránkénti nyereményeket népszerűsítő kültéri kampánya.
hirdetés

Nem a „nyeremény minden órában” szövegű reklámfilmek újabb darabjáról lesz szó a továbbiakban. Azokat nem láttam, mert görcsösen a távkapcsoló után nyúlok már az első filmkocka láttán.

Az óriásplakát elől azonban nem sikerült ilyen könnyen elmenekülni, a zöldre várakozva jobbra néztem, és a házfalon, tőlem három méterre éktelenkedett a fájdalmasan régóta kínzó kampány kültéri darabja. Elfordulhattam volna, de inkább megvizsgáltam a szörnyet.

Mondjuk hiába, mert elolvasni nem tudtam a sok-sok apró betűs szöveget, amely egyébként – mint később közelről megnézve láttam – a dátumokat és a nyeremény összegét tartalmazta. Az viszont azóta is foglalkoztat, mi az oka annak, hogy a „Lesz minden órában nyeremény” – egyébként szép, kerek magyar mondat – első szavát fehérrel, a többit pedig feketével írták. És ez csak az egyik kérdés. Szintén nehezen értelmezem a plakát bal oldalán ugrókötelező, rettenetes ruhába öltöztetett modellt. Vajon milyen art directori gondolat illesztette őt a képre? A legaranyosabb egyébként a csak néhány méterről olvasható szövegsorok feletti körben elhelyezett grafika, amelyről egyszerűen nem lehet megállapítani, hogy mit ábrázol, csak kétszázszoros nagyítással: egy köteg tízezres és a lottó, puttó vagy ki tudja, milyen szelvényeket, hogy megértsük: szelvény egyenlő sok pénz.

Biztos, hogy a szerencsejátékokat faliújságon kell hirdetni? Nemcsak egyszerűen arról van szó, hogy ki kellene találni valamit, ami miatt mindenki odanéz, és rögtön eszébe jut róla, hogy sokat nyerhet, ha vesz egy szelvényt? Lehet, hogy nem vagyok célcsoport – pedig vettem már lottószelvényt – de engem a kis karikákban nagyítóval észlelhető autók fotója, az otthonkában ugrókötelező modell, a köteg tízezres látványa nyakon öntve tízezer karakter szöveggel nem győz meg. Nem rohanok a lottózóba, hanem nagyon messzire elkerülöm. Osztályzata: 1

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés