hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elszállt a lufi

Menthetetlen helyzetbe került az Arcus

Tartozásokkal terhes médiaüzletágát eladták, az igazgatóság lemondott és egy válságmendzsert bíztak meg az Arcus Interactive Group maradékának irányításával. Hogyan juthatott az online ügynökségi piac meghatározó szereplője ebbe a helyzetbe?

hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A |related| tartalomajánló és natív hirdetési rendszert kizárólagos partnerként képviselő sales house októberben csatlakozott az IAB Europe  keretrendszeréhez.(x)

Az idei díjkiosztót körkapcsolásos rendszerben rendezik meg több helyszínen.

Kilenc hónapig futó tenderen nyert mások mellett a Chapter4 Magyarország is. 

Jön új heti sorozat az RTL-től, az AMC pedig két nagyobb dobással is készül. A TV2 már javában forgatja új szériáját Doktor Balaton címmel.

Az RTL Spike eltűnik a portfólióból, helyére érkezik a fiataloknak szóló Teennick.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ha csak kisebb részben, de az ügyfelek felelőssége is megállapitható a történtekben. Nem csodálkozhat például a nyilatkozó Grósz Judit a upc-ben, mert felelős
vezetőként neki is tudnia kellett (volna) a háttérről. Már amikor megnyertük a tendert, akkor is gyanus lehetett, hogy a az arcus menedzsment mindent megigért semmi
pénzért amiből még a kampányokon dolgozó kollégák ebéde sem nagyon futotta ki. De arra már csak fel kellett volna figyelni, és ez tuti eljutott a upchez, hogy tavaly kb
március óta nem kapták meg a felületek a pénzt a kampányaik után. Ennek ellenére az ügyfél még hónapokig kihasználta a neki előnyös szituációt. Vagy nem akartak
tudni róla valamilyen egyéb okból. Amin nem lennék meglepve hiszen a upcnél is kiderült a nagy mutyi tavaly, az arcusról pedig mára már semmilyen illuzióm nincs...
(persze nem a melósokról akik közül sokan meg sem kaptuk a végén a fizetésünket!) Pedig ha nincs a upc, akkor valószinűleg arcus sem lett volna már egy éve, amivel
mindenki csak jól járt volna.
A hirek szerint újra upc online tender lesz. Nem ártana előtte kicsit elgondolkozni üf. oldalon sem és reális és gyanu felett álló üzleteket kötni a jövőben, mert
kényszerhelyzetekből vagy mutyizásból megint ugyanez lesz. És megint azok szivják meg akik a semmiről sem tehetnek.
#
Természetesen az Arcus Médiára gondoltam. :-)
#
A magam részéről - mint a red-stars egykori alapítója, vezetője és tulajdonosa (2005. januárig) nagyon sajnálom a végkifejletet. Az írásból hiányoltam is a cégek
(red-stars, Mirai) korábbi előéletének bemutatását, bár, a mostani történésekre talán csak annyiban voltak hatással, hogy az egyesüléskor erejük teljében lévő,
tendereken jól szereplő és megalapozottan nagy méretű cégek fogtak össze, hogy valami még nagyobbat alkossanak. A red-starsban és később - amennyire követtem - az Arcus
Comm-ban jó szakemberek dolgoztak, nagyon remélem, hogy mindannyian megtalálják a helyüket a piacon. (Igen valószínű, hogy ők egyáltalán nem felelősek a kialakult
helyzetért.) Én szurkolok mindannyiuknak, s természetesen a "maradék"-nak is, hogy a médiatulajdonosok hozzájuthassanak a jogos követeléseikhez s a szakma bizalma is újra
helyreállhasson.
Keresztúri Gergely
hirdetés
hirdetés

A 2009 óta működő képzés szintet lépett.

Lesz mivel feldobni az egyre hidegebb estéket.

Összesen 117,71 milliárd forintról szól a Költségvetési Bizottság hétfőn beadott javaslata – írja a Telex.

Az október közepén megjelenő címkéket a győri RAW Agency tervezte.

A John McClane aksit cserél a kocsijában című performansz „cselekménye” még a legkeményebb nézőt is az epilepsziás roham szélére kergeti.

2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

A szokatlan év ellenére idén is megüljük a legjobb tartalomalapú marketingmegoldások és a legjobb influenszer kampányok ünnepét. 2020. október 22. 20:00

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés