hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elszállt a lufi

Menthetetlen helyzetbe került az Arcus

Tartozásokkal terhes médiaüzletágát eladták, az igazgatóság lemondott és egy válságmendzsert bíztak meg az Arcus Interactive Group maradékának irányításával. Hogyan juthatott az online ügynökségi piac meghatározó szereplője ebbe a helyzetbe?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Egy új kampány szerint a Duna House olyan, mint Baji Balázs.

Harmadik alkalommal hirdettek nyerteseket a JCDecaux citylight-versenyén.

Ahogy a név is utal rá: a cég válságkommunikációval és kríziskezeléssel foglalkozik.

Sokszor kapja meg a kérdést, de mégis zavarba hozza.

Horváth Adrienn, aki korábban network ügynökségeknél dolgozott, a kutyáját is hozta az új munkahelyére.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ha csak kisebb részben, de az ügyfelek felelőssége is megállapitható a történtekben. Nem csodálkozhat például a nyilatkozó Grósz Judit a upc-ben, mert felelős
vezetőként neki is tudnia kellett (volna) a háttérről. Már amikor megnyertük a tendert, akkor is gyanus lehetett, hogy a az arcus menedzsment mindent megigért semmi
pénzért amiből még a kampányokon dolgozó kollégák ebéde sem nagyon futotta ki. De arra már csak fel kellett volna figyelni, és ez tuti eljutott a upchez, hogy tavaly kb
március óta nem kapták meg a felületek a pénzt a kampányaik után. Ennek ellenére az ügyfél még hónapokig kihasználta a neki előnyös szituációt. Vagy nem akartak
tudni róla valamilyen egyéb okból. Amin nem lennék meglepve hiszen a upcnél is kiderült a nagy mutyi tavaly, az arcusról pedig mára már semmilyen illuzióm nincs...
(persze nem a melósokról akik közül sokan meg sem kaptuk a végén a fizetésünket!) Pedig ha nincs a upc, akkor valószinűleg arcus sem lett volna már egy éve, amivel
mindenki csak jól járt volna.
A hirek szerint újra upc online tender lesz. Nem ártana előtte kicsit elgondolkozni üf. oldalon sem és reális és gyanu felett álló üzleteket kötni a jövőben, mert
kényszerhelyzetekből vagy mutyizásból megint ugyanez lesz. És megint azok szivják meg akik a semmiről sem tehetnek.
#
Természetesen az Arcus Médiára gondoltam. :-)
#
A magam részéről - mint a red-stars egykori alapítója, vezetője és tulajdonosa (2005. januárig) nagyon sajnálom a végkifejletet. Az írásból hiányoltam is a cégek
(red-stars, Mirai) korábbi előéletének bemutatását, bár, a mostani történésekre talán csak annyiban voltak hatással, hogy az egyesüléskor erejük teljében lévő,
tendereken jól szereplő és megalapozottan nagy méretű cégek fogtak össze, hogy valami még nagyobbat alkossanak. A red-starsban és később - amennyire követtem - az Arcus
Comm-ban jó szakemberek dolgoztak, nagyon remélem, hogy mindannyian megtalálják a helyüket a piacon. (Igen valószínű, hogy ők egyáltalán nem felelősek a kialakult
helyzetért.) Én szurkolok mindannyiuknak, s természetesen a "maradék"-nak is, hogy a médiatulajdonosok hozzájuthassanak a jogos követeléseikhez s a szakma bizalma is újra
helyreállhasson.
Keresztúri Gergely

A Zala megyei város mostantól letisztult logóval és kaleidoszkópos dizájnnal nyomul.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés