hirdetés
hirdetés
hirdetés

Elszállt a lufi

Menthetetlen helyzetbe került az Arcus

Tartozásokkal terhes médiaüzletágát eladták, az igazgatóság lemondott és egy válságmendzsert bíztak meg az Arcus Interactive Group maradékának irányításával. Hogyan juthatott az online ügynökségi piac meghatározó szereplője ebbe a helyzetbe?

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

A hvg360 kezdetben havi 360 forintos áron lesz elérhető.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

A MyTime-mal akár egyik hónapról a másikra lehet váltani a csomagok között.

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ha csak kisebb részben, de az ügyfelek felelőssége is megállapitható a történtekben. Nem csodálkozhat például a nyilatkozó Grósz Judit a upc-ben, mert felelős
vezetőként neki is tudnia kellett (volna) a háttérről. Már amikor megnyertük a tendert, akkor is gyanus lehetett, hogy a az arcus menedzsment mindent megigért semmi
pénzért amiből még a kampányokon dolgozó kollégák ebéde sem nagyon futotta ki. De arra már csak fel kellett volna figyelni, és ez tuti eljutott a upchez, hogy tavaly kb
március óta nem kapták meg a felületek a pénzt a kampányaik után. Ennek ellenére az ügyfél még hónapokig kihasználta a neki előnyös szituációt. Vagy nem akartak
tudni róla valamilyen egyéb okból. Amin nem lennék meglepve hiszen a upcnél is kiderült a nagy mutyi tavaly, az arcusról pedig mára már semmilyen illuzióm nincs...
(persze nem a melósokról akik közül sokan meg sem kaptuk a végén a fizetésünket!) Pedig ha nincs a upc, akkor valószinűleg arcus sem lett volna már egy éve, amivel
mindenki csak jól járt volna.
A hirek szerint újra upc online tender lesz. Nem ártana előtte kicsit elgondolkozni üf. oldalon sem és reális és gyanu felett álló üzleteket kötni a jövőben, mert
kényszerhelyzetekből vagy mutyizásból megint ugyanez lesz. És megint azok szivják meg akik a semmiről sem tehetnek.
#
Természetesen az Arcus Médiára gondoltam. :-)
#
A magam részéről - mint a red-stars egykori alapítója, vezetője és tulajdonosa (2005. januárig) nagyon sajnálom a végkifejletet. Az írásból hiányoltam is a cégek
(red-stars, Mirai) korábbi előéletének bemutatását, bár, a mostani történésekre talán csak annyiban voltak hatással, hogy az egyesüléskor erejük teljében lévő,
tendereken jól szereplő és megalapozottan nagy méretű cégek fogtak össze, hogy valami még nagyobbat alkossanak. A red-starsban és később - amennyire követtem - az Arcus
Comm-ban jó szakemberek dolgoztak, nagyon remélem, hogy mindannyian megtalálják a helyüket a piacon. (Igen valószínű, hogy ők egyáltalán nem felelősek a kialakult
helyzetért.) Én szurkolok mindannyiuknak, s természetesen a "maradék"-nak is, hogy a médiatulajdonosok hozzájuthassanak a jogos követeléseikhez s a szakma bizalma is újra
helyreállhasson.
Keresztúri Gergely

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

Az Alakreform és egyik hirdetője nem tartotta be az influencer marketingje kapcsán vállalt kötelezettségeit.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés