hirdetés
hirdetés
hirdetés

Káosz FM: kritika az új rádiókról

Az első néhány nap alapján mindkét új országos kereskedelmi rádiónál meglepődtek, hogy frekvenciát nyertek, és emiatt most valamit beszélniük kell két zeneszám között. A Kreatív magazin kritikája a Class és a Neo FM első hetéről.

hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A portál a remixer generációnak, és az azt megérteni vágyóknak szól.

Előbb az RTL-vezérhelyettes Kolosi Péter, aztán A mi kis falunk és a Survivor fejlesztői beszélnek arról a Kreatív rendezvényén, hogy mik lesznek a magyar tévék slágerei.

Benne van a fél Aranyélet-stáb, mégse hallottál róla, mi az?

A Müpa vezetése mellett fogja betölteni az Andy Vajna halálával megüresedett pozíciót.

Hozzászólások (16 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
És akkor nézzük a bulvárhíreket a témában. Mindent a hallgatókért!

http://comment.blog.hu/2010/01/21/nyolc_radios_allasaba_kerult_a_bumerang
#
Ja! És aztán a feledik óra végén az egészet lecsapatták Tina Turner Goldeneye című balladájával.
#
Nos, ma reggel belehallgattam, hogy ne legyek tudatlan fikázó, reggel 8.30-9-ig hallgattam a kocsiban, és azt kell mondjam, ennél depibb langyos kakit még nem hallottam,
tőlük sem. Rossz hangulatú, erőltetett poénok, "miért jobb a guminő az igazinál" jellegű sutkák, és nagyon halk alapzene, ami még sötétebbé tette a hangulatom,
Bochkor teljesen fásultan próbált poénkodni, az új lány vihogott, Boros meg néha félálomban felnyerített.

Ha ez a rádiózás csúcsa, akkor én nem szeretem a rádiót.
#
Mit hallgatok? Ha rádió, akkor a Gazdasági. De ez ritka CD-t hallgatok, olyan zenéket, amiket szeretek. CD tár vagy mp3 játszó kell, és sokórányi zene utazik velem a
kocsiban.
(Teszem hozzá, jelenlegi életmódom miatt úgyse hallgatok reggel rádiót, olyankor alszom...)
#
Biztos így van, te már csak tudod. Nehéz vitatkozni ilyen csodálatos elme ragyogásával.
#
Sok mindenben igazad van. Abban pl. hogy az első meglepődés után (mármint, hogy megszűnik Sláéger) talán már rögtön tapogatóztak az uj rádiok után... Lehet.

De azt nem lehet tagadni, hogfy végsőkig kiálltak a csapatuk mellett, azaz nélkülük nem mentek sehová. Mivel nem hallgatod őket, így nem is tudod, hogy a stáblista
szinte teljesen ugyanaz.

Azt is tudom, hogy az is teljesn mindegy, h ki van mögöttük, melyik kapzsi médiacsoport (undorító volt a slágeren a scienet reklámja...) .. de én azt hiszem engem, és
mint lejjebb láttad azt a talán néhány ezer a embert sem igazán érdekli, aki hallgatja őket.
Azt is tudom, hogy sokszor vulgáriasak, és mindegyik a saját szerepét játsza, a sznob, az oksoka, és a proli, de ezt mégis ugy testzik ,hogy hallgatjuk őket. Reggelnte
általábnan 1-2 órát autózom. Szeirnted mit kellne hallagatni? Mert megpróbáltam
A Kereskedelmiek eccerűen csapnivalóak voltak, a komoly zene nem az én világom, a petőfi lapos, a kossuth meg ... az nem éppen szorakoztato.Nos?

Sokszor kilóg a lóláb... Pl. az undirító MédiaMarkt...
Annak reklémozása, és az utána való benyalás...

Itt a Kreativon Ti nem utáljátok a Multik undorító világát?
Én is annak dolgozom, vállakozó, ráadásul távolkeletinek...
Hát...
Kell valami amin röhöghetek (IGY!! röhögni!!) sokszor már kínomban, mert utána már nem röhögök, meg nevetek, meg nem mosolygok, (Az isteni mókuskerék)
Ennyi...
Bocs, hogy ily sokat elfogyaszottam az e-betűkből és kopik a monitorotok...
#
"Bumeráng a neon"
Nagyon vicces, tényleg.

Nincs baj azzal, hogy valaki sír, ha elveszíti a munkahelyét, de hogy az egész sírást azzal magyarázza, hogy "csak a hallgatók miatt teszi", az durván szarul hangzik,
mint egy kvázi hős, akinek most ismét dolgoznia kell, hogy ne legyen öngyilkos a fél ország a reggeli kávéja előtt.

Elég egyszerű módon szüntették meg Slágert meg a Danubiust, amik nemcsak a Bumerángból álltak, mégis úgy tűnik, minden OK, mert a Boros-Bochkor duó megtalálta a
számítását, sőt!

Tényleg nem is dogloztt més ezeknél a réádióknál, csak ez a két idősödő humorbomba, hm? Vagy az nem számít, ha ők rendben vannak? Soha a büdös életben nem fogom
őket egyetlen másodpercig sem hallgatni, ezt megígérem.

#
Szerintem az agyi kapacitásod szűk...
#
hát igen, mi prosztó alulművelt barmok nem hallgatjuk a Bartókot, hiszen mi csak néhány 10.000 vagyunk. Az a néhány 100.000 ember meg, aki reggelente autóval megy
munkába, mind Bartók csecsein nevelkedett, komolyzenét reggelire négy kanállal evő 5 diplomás művészlélek.
EMBER!
Te nem a földön élsz!!
Be vagy zárva szép irodád üvegfalú ketrecébe.
Soha nem a hallgatottsági adatokban hiszek, hanem csak a józan paraszti észben (no erre biztos az mondod: ez egy paraszt)
Abban, hogy én, és az általam ismert náhány 100 ember közül egy sem hallgat Bartókot, hanem félművelt, éretségizetleneknek való, értelmetlen tartalmú Sláger-t,
és Danubius-t. Én is köéjük tartozm, mert szeretem a nevetést. A tartalom..., igen iylen vicceken él az egyszerű proszó emberek többsége. Szállj alá, és meglátod,
meghallod Te is, Te kis vájtfülű...
#
"Slágeres" meg "Danubiuszos". Csak én érzem azt, hogy ez valójában egy szűk réteg, olyan pár ezer - max. tizenezer - ember? Persze 20 ember is tud nagy zajt csapni, hát
még ennyi, de itt azért nem százezrekről beszélünk szerintem.
#
Te még hiszel a hallgatottsági adatokban? És mondd, érettségiztél már? Pont ezért kell az államnak "fenn tartani" egy Bartókot, mert a "Slágeresek és Danubiusosok"
képtelenek értelmes tartalommal megtölteni a műsoridejüket. Bár, az is igaz, a Bartókra is ráférne némi fiatalítás.
#
MNO.hu / Turi SLÁGER_DANUBIUS Árpi a Class Fm kerigazgatója :) Azé ez nem kicsit vicces ...
#
Hát igen, ott a varázsszó: "ha nagyon ritkán HALLGATOK VALAMIÁDIÓ"
Mi Slágeresek, és Danubiusosok nap mint nap ezzel keltünk,. és utánas is ez szólt. Úgy gondolom, hogy az állam részéről pazarlás, hogy 0,5 % hallgatónak (vagy talán
annynak sem?) fenn tart egy országos csatornát....
Szerintem Te is inkább CD hallgatod az általad kedvelt komolyzenét, igaz?
#
@BosAti en ha nagyon ritkan hallgatok valami radiot az pont a bartok :P :)
#
Nos amikor megszűnt a két rádió (én Slágeres voltam), egy darabig tekergettem. Tekergettem, tekergettem, de semmi.
Úgy gondolom, hogy mint nagyon sok más Slágeres, vagy éppen Danubiusos, már csak dacból sem kapcsoltam az új adókra.
Oké, odatekertem a Juvéra, hátha…, hááááátttt… az erőltetettségtől még én is megizzadtam…, Más meg nincs.
Aztán azért csak belekiváncsiskodtam a Classba, majd kb. 10 perc erejéig a Neoba is.
Nem kellett volna
A Class-t talán egy kicsit felhúzza Sebestyén Balázs, de könyörgöm!!! nem veszi észre senki, hogy a másik két figurából (Rákóczi – Vadon) csorog az izzadság,
hogy valami vicceset kihozzanak!!!. A HeHerészés ma már kevés!!! Nem beszélve arról, hogy a Vadon Janinak sokszor (az én fülem szerint) nagyon hasonló a hangja, mint a
Balázsnak. A Rákóczi hangja pedig az én számomra meg egyenesen irritáló. Ebből látszik, hogy én Slágeres voltam, és úgy gondolom, hogy lehet rosszat is mondani a
Bocsiékra (nagyképűség, pénz, stb…) de azt nem, hogy unalmasak. Ez persze a szerkesztőkön is (talán főleg?) múlik. Három különböző, és TELJESÉRTÉKŰ karakter.
Ez volt az igazi….
A Neo-ra nem érdemes karaktert vesztegetni…
Most reggelente a Petőfit hallgatom, mert még az ő zenéjük van a legközelebb hozzám…
Egyszerűen elborzasztott, hogy a politika képes elvenni tőlünk hallgatóktól a kedvenceinket, a reggeli mosolyt, és a zenét. Mert bizony!!!, itt nem csak a sztárokról
van szó, mint azt az előttem szóló is megemlíti. A sztárok semmit sem érnek zene nélkül. Hiába ülne most be a Boros-Bocsi-Voga trió a Neoba, szerintem a zene miatt ott
sem tudnának csodát tenni. A Sláger az együtt ért valamit.
Az a szolgáltató, aki nem veszi tudomásul, hogy a rádióhallgatók nagy része nem kíváncsi sem az alternatívokra, sem a kemény rockra, az elbukik. Ezzel kapcsolatban én
magamból indulok ki. Azon felül, hogy ma is sokszor meghallgatom azt a zenét (MP3), amire 80’ körül „tomboltam” a koncerteken, ez ma már nem igényem.
Azt hiszem, itt arról szól az egész, hogy politika szerzett magának 1-1 rádiót. A választásokig kihúzzák velük, nyomják majd az észt a saját szájuk íze szerint -
hiszen néhány 10.000-en mindig lesznek, akinek más nem jön be az adójukon – majd a választások után ejtik őket. Az hogy elbuknak, mert nem lesz bevétel, az biztos. (és
remélem is)
Nos én a Petőfi mellé betettem egy FM modulátort, és Hofit hallgatok, meg olyan zenét amilyen a Sláger volt: 80-90 évek (Sláger) zenéjét…
(Egyébként a Bartókot hallgatja valaki?, mert én nem ismerek olyan embert!!! Ti ismertek? Tudom, persze kultúra, meg komolyzene, az kell…, de nem a népnek, mert mi a nép
mi vagyunk, pénzt mi adunk!!!, aki azt akar hallgatni, az megteszi CD-ről is)
#
Oké, lehettek volna profibbak is... de nem. Ez van és sajnos már december 8.-t írunk, és a minőség nem változott. Igen a Neo , hát izé, szóval , nehéz lenne majd annak
az értékesítőnek a dolga aki meg kell, hogy magyarázza milyen célcsoportot lőtt be a rádió... Ugyanis az akiket talán most zeneileg és műsorvezető gárdával érnek
el, még BP-n is számszerűsíthető akár 12 ember ujját összeszámolva. Országosan, meg egy jobb vidéki rádió is különb műsort rettyint össze csak úgy
félbicepszből. A Class az Klassz ? Nem. Kicsit sem égé, amikor az adáslebonyolító rendszer, még a második héten is lefagy és csend van zene helyett az éterben. A
műsorvezetők pedig, valóban meghatóan Danubius hangúak :) , és milyen jó is volt Abaházi búcsúját hallgatni , hogy aztán másnap ő köszöntsön ugyan azon
frekvencián. De hát Jenő megmondta, nagy meglepetések nem várhatóak. / de sajnos Áron / ő az aki tv-ben is kínos, de rádióban... Ott sem lennék a sales team tagja ....
Apukám világa ez, és ne feledjük Ő már több rádióban mondta be az unalmast, most talán országosan teszi ezt... Ki profitál ebből, a helyi rádiók biztos, a többi nem
tudom. De aki eddig sem hallgatott Juventust vagy Rádió 1 csak igazi sláger megy az most sem fog, inkább áttér a CD-re vagy Mp3-ra. Azért szurkolok nekik, de ez az ipar már
nem engedheti meg magának ezt a bénázást amikor az online piac évtizedekkel megelőzi őket!

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés