hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb négy tag

A Rádió 1 október folyamán újabb helyi rádióállomásokat indít. 35 százalékos lefedettséggel az ország harmadik legnagyobb kereskedelmi rádiója jön létre.
hirdetés

Újabb négy tag
Bővül a Rádió 1 hálózata

[2000.12.15.]

A Rádió 1 október folyamán újabb helyi rádióállomásokat indít. 35 százalékos lefedettséggel az ország harmadik legnagyobb kereskedelmi rádiója jön létre.

A Rádió 1 bejelentette: október végéig Budapest, Debrecen és Veszprém után újabb négy városban, Székesfehérvárott, Egerben, Békéscsabán és Orosházán kezdi meg rádióállomások üzemeltetését. A Rádió 1 e városokban szerződést kötött egy-egy helyi rádióadóval, miszerint azok a továbbiakban a Rádió 1 brandnévvel és logóval, az anyarádióval azonos arculattal, koncepcióval és zenei kínálattal, ugyanakkor önálló szerkesztéssel és műsorvezetéssel folytatják működésüket.

Így a Rádió 1 az ország lakosságának 35 százalékát éri el, s lefedettség tekintetében az ország harmadik legnagyobb kereskedelmi rádiójává lép elő. A vállalkozás célja, hogy a Rádió 1 egy éven belül a három leghallgatottabb rádió egyikévé váljon.

Márton DávidA helyi rádiók a szerződés megkötésével több előnyhöz is juthatnak. Márton Dávid ügyvezető igazgató elmondta: a budapesti központ nagy technikai fejlesztéseket eszközölt minden egyes vidéki Rádió 1-ben azzal a céllal, hogy a helyi rádiók a legkorszerűbb felszereléssel rendelkezzenek. „A berendezések finanszírozását a helyi adókban a társaság magára vállalta. Fontos számunkra, hogy az egyes rádiószékhelyek, stúdiók egymással kompatibilisek legyenek. Mindenütt, ahol megjelenik a Rádió 1 logója, konstans és stabil minőséget várunk el” – mondta a Kreatívnak Márton Dávid.

A helyi rádiók dolgozói (műsorvezetők, hírszerkesztők) számára a Rádió 1 a szerződésért cserébe rendszeres képzést biztosít, a helyi értékesítőcsoportok pedig a budapesti központ szakmai irányítása alatt állnak majd.

A Rádió 1 saját rádióinak üzemeltetése mellett más helyi rádiók reklámidejét is értékesíti: ezen a területen nyolcvanszázalékos részesedéssel piacvezető. Ugodi Tibor, a rádió kereskedelmi igazgatója reméli, hogy az általuk bevezetett integrált értékesítési tevékenység eredményeként bővül hirdetőik száma. „A helyi Rádió 1-adók hálózatának előnye, hogy csökken a szórt területek nagysága. A hirdető mostantól kezdve megteheti, hogy az országos kampányok helyett csak a saját piaca szempontjából szignifikáns területek helyi rádióadóin hirdessen” – mondta Ugodi Tibor.

Szűcs Anikó

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Két év alatt a felére csökkent a Petőfi Rádió zenei repertoárja - derül ki a friss zeneipari jelentésből.

A márka eddig nem volt jelen a közösségi médiában.

A Nielsen számításai szerint csak 2 saját gyártású Netflix-széria van a top tízben. Ráadásul lehet, hogy hamarosan mindkét klasszikust elveszíti a Netflix.

Az előadó az ügynökségeknek is üzent egy friss interjúban.

Simon Balázs rendezése mellett a Freakin' Disco és a FAQ Színház klipje is esélyes a díjra.

hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Mostantól még sűrűbben találkozunk! Ha részt veszel a konferencián, előrébb leszel, mint a konkurenciád. 2018.05.16.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Díjátadó: május 16.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztal-beszélgetés keretében május 22-én.

A Magyar Instagram Körkép 4.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése. Az aktuális globális és hazai trendek és érdekességek (fun fact-ek) bemutatása, mindezt az adatvezérelt marketing gondolkodás, az adatvizualizáció eszköztárának demonstrálása mellett.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Egyre több az aktív, fizetőképes ötvenes és hatvanas fogyasztó - a te célcsoportodban is. Elmondjuk, hogyan kommunikálj velük, nekik!

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés
hirdetés