hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb négy tag

A Rádió 1 október folyamán újabb helyi rádióállomásokat indít. 35 százalékos lefedettséggel az ország harmadik legnagyobb kereskedelmi rádiója jön létre.
hirdetés

Újabb négy tag
Bővül a Rádió 1 hálózata

[2000.12.15.]

A Rádió 1 október folyamán újabb helyi rádióállomásokat indít. 35 százalékos lefedettséggel az ország harmadik legnagyobb kereskedelmi rádiója jön létre.

A Rádió 1 bejelentette: október végéig Budapest, Debrecen és Veszprém után újabb négy városban, Székesfehérvárott, Egerben, Békéscsabán és Orosházán kezdi meg rádióállomások üzemeltetését. A Rádió 1 e városokban szerződést kötött egy-egy helyi rádióadóval, miszerint azok a továbbiakban a Rádió 1 brandnévvel és logóval, az anyarádióval azonos arculattal, koncepcióval és zenei kínálattal, ugyanakkor önálló szerkesztéssel és műsorvezetéssel folytatják működésüket.

Így a Rádió 1 az ország lakosságának 35 százalékát éri el, s lefedettség tekintetében az ország harmadik legnagyobb kereskedelmi rádiójává lép elő. A vállalkozás célja, hogy a Rádió 1 egy éven belül a három leghallgatottabb rádió egyikévé váljon.

Márton DávidA helyi rádiók a szerződés megkötésével több előnyhöz is juthatnak. Márton Dávid ügyvezető igazgató elmondta: a budapesti központ nagy technikai fejlesztéseket eszközölt minden egyes vidéki Rádió 1-ben azzal a céllal, hogy a helyi rádiók a legkorszerűbb felszereléssel rendelkezzenek. „A berendezések finanszírozását a helyi adókban a társaság magára vállalta. Fontos számunkra, hogy az egyes rádiószékhelyek, stúdiók egymással kompatibilisek legyenek. Mindenütt, ahol megjelenik a Rádió 1 logója, konstans és stabil minőséget várunk el” – mondta a Kreatívnak Márton Dávid.

A helyi rádiók dolgozói (műsorvezetők, hírszerkesztők) számára a Rádió 1 a szerződésért cserébe rendszeres képzést biztosít, a helyi értékesítőcsoportok pedig a budapesti központ szakmai irányítása alatt állnak majd.

A Rádió 1 saját rádióinak üzemeltetése mellett más helyi rádiók reklámidejét is értékesíti: ezen a területen nyolcvanszázalékos részesedéssel piacvezető. Ugodi Tibor, a rádió kereskedelmi igazgatója reméli, hogy az általuk bevezetett integrált értékesítési tevékenység eredményeként bővül hirdetőik száma. „A helyi Rádió 1-adók hálózatának előnye, hogy csökken a szórt területek nagysága. A hirdető mostantól kezdve megteheti, hogy az országos kampányok helyett csak a saját piaca szempontjából szignifikáns területek helyi rádióadóin hirdessen” – mondta Ugodi Tibor.

Szűcs Anikó

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés