hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb négy tag

A Rádió 1 október folyamán újabb helyi rádióállomásokat indít. 35 százalékos lefedettséggel az ország harmadik legnagyobb kereskedelmi rádiója jön létre.
hirdetés

Újabb négy tag
Bővül a Rádió 1 hálózata

[2000.12.15.]

A Rádió 1 október folyamán újabb helyi rádióállomásokat indít. 35 százalékos lefedettséggel az ország harmadik legnagyobb kereskedelmi rádiója jön létre.

A Rádió 1 bejelentette: október végéig Budapest, Debrecen és Veszprém után újabb négy városban, Székesfehérvárott, Egerben, Békéscsabán és Orosházán kezdi meg rádióállomások üzemeltetését. A Rádió 1 e városokban szerződést kötött egy-egy helyi rádióadóval, miszerint azok a továbbiakban a Rádió 1 brandnévvel és logóval, az anyarádióval azonos arculattal, koncepcióval és zenei kínálattal, ugyanakkor önálló szerkesztéssel és műsorvezetéssel folytatják működésüket.

Így a Rádió 1 az ország lakosságának 35 százalékát éri el, s lefedettség tekintetében az ország harmadik legnagyobb kereskedelmi rádiójává lép elő. A vállalkozás célja, hogy a Rádió 1 egy éven belül a három leghallgatottabb rádió egyikévé váljon.

Márton DávidA helyi rádiók a szerződés megkötésével több előnyhöz is juthatnak. Márton Dávid ügyvezető igazgató elmondta: a budapesti központ nagy technikai fejlesztéseket eszközölt minden egyes vidéki Rádió 1-ben azzal a céllal, hogy a helyi rádiók a legkorszerűbb felszereléssel rendelkezzenek. „A berendezések finanszírozását a helyi adókban a társaság magára vállalta. Fontos számunkra, hogy az egyes rádiószékhelyek, stúdiók egymással kompatibilisek legyenek. Mindenütt, ahol megjelenik a Rádió 1 logója, konstans és stabil minőséget várunk el” – mondta a Kreatívnak Márton Dávid.

A helyi rádiók dolgozói (műsorvezetők, hírszerkesztők) számára a Rádió 1 a szerződésért cserébe rendszeres képzést biztosít, a helyi értékesítőcsoportok pedig a budapesti központ szakmai irányítása alatt állnak majd.

A Rádió 1 saját rádióinak üzemeltetése mellett más helyi rádiók reklámidejét is értékesíti: ezen a területen nyolcvanszázalékos részesedéssel piacvezető. Ugodi Tibor, a rádió kereskedelmi igazgatója reméli, hogy az általuk bevezetett integrált értékesítési tevékenység eredményeként bővül hirdetőik száma. „A helyi Rádió 1-adók hálózatának előnye, hogy csökken a szórt területek nagysága. A hirdető mostantól kezdve megteheti, hogy az országos kampányok helyett csak a saját piaca szempontjából szignifikáns területek helyi rádióadóin hirdessen” – mondta Ugodi Tibor.

Szűcs Anikó

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A csókolózó pár fotója 1800 kommentet kapott egy nap alatt.

A mobilozó gyalogosok allegóriáiként jelennek meg az elmaszkírozott arcú fiatalok.

A kezdeményezés nem független a Láncfűrész Akadémiától.

Joe ágyba viszi a reggelit, Sarah pedig időben felkel, és nem csak úgy összekaparja magát.

Nagyon forró dalra épül a szénhidrátcsökkentett sör Valentin napra időzített kampánya.

hirdetés

Merre tart az orvostudomány a digitalizált világban? Hogyan segíthet a technológia az egészség megőrzésében? Megtudhatod az első MOST Fórumon február 21-én (x)

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva február 19-én. BETELT!

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 22.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés