hirdetés
hirdetés
hirdetés

De hogyan lesz a Twitterből és a Tumblr-ből pénz?

Többmilliós felhasználói bázissal és igen gyors növekedéssel büszkélkedhetnek, hirdetéseket azonban nem látni rajtuk. Miből élnek akkor az online világ legújabb üdvöskéi, a Twitter és a Tumblr?
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A Kreatív online videós díjára 64 nevezés érkezett.

2,3 milliárd forintos veszteséggel zárta 2018-at a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.

Művészeti vezető és account igazgató is érkezett az ügynökséghez.

A Synetiq neuromarketing szempontjai szerint a Globus, a Kométa és a grillezés irányából közelítő Obi birizgálta meg leginkább az agyidegeket az áprilisi reklámblokkokban.

"Az én édesanyám nagyon különleges ember. Az én édesanyám pedagógus." A Médiaunió kampánybejelentőjét olvashatjátok.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Az az igazság, h a Twitter alapitók már többször elmondták, h nem céljuk a bevétel termelése, hanem a minél nagyobb növekedésben érdekeltek. Ilyen módon a cikkbeli
kérdés felvetés eleve koncepciózus és üzletileg nem megalapozott...

Ennek magyarázata: a kockázati tőkéból működö cégek elsö körös elvárása a minél nagyobb piaci erő és részesedés megszerzése, majd az IPO-ból való
pénzmaximalizálás. Ha megnézed az Internet történet legnagyobb IPO-jait, akkor mindnél a tőzsdei bevezetés utánra tolódik a bevétel szerzési kényszer... nos nem
véletlenül, hiszen akkor már a kockázati tőkések elmentek az extra profitjukkal és az új részvényesek megjelentek az elvárásaikkal. Legjobb példa erre a Google

Bővül az eddig is a 24 aloldalaként működő Sokszínű Vidék szerkesztősége.

A kilencvenes évek soha nem érhetnek véget.

A Karc FM-re is bírságot szabott ki az NMHH.

A multifunkciós dobozt az E3 játékkiállításon mutatták be.

Dobrosi Eszter utódja házon belülről érkezik.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

hirdetés
hirdetés