hirdetés
hirdetés
hirdetés

De hogyan lesz a Twitterből és a Tumblr-ből pénz?

Többmilliós felhasználói bázissal és igen gyors növekedéssel büszkélkedhetnek, hirdetéseket azonban nem látni rajtuk. Miből élnek akkor az online világ legújabb üdvöskéi, a Twitter és a Tumblr?
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Urbán Zsolt a HírTV vendége volt, ahol a CBA csak az apropót adta, valójában a fő témát a #loveislove kampány szolgáltatta.

Egy évre szól, de kétszer meghosszabbítható további egy-egy évre.

27 órányi, csúcskamerával készített felvételből vágták össze, a Punnany Massifos Felcser Máté írta a szöveget és a zenét.

Valódi nézői panaszokat gyúrt össze reklámmá a brit Channel 4.

Nemcsak a tanárok lelkét készíti fel a tanévkezdésre, de rajtuk keresztül a diákoknak is segít túlélni az első, padban töltött napokat.

Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Az az igazság, h a Twitter alapitók már többször elmondták, h nem céljuk a bevétel termelése, hanem a minél nagyobb növekedésben érdekeltek. Ilyen módon a cikkbeli
kérdés felvetés eleve koncepciózus és üzletileg nem megalapozott...

Ennek magyarázata: a kockázati tőkéból működö cégek elsö körös elvárása a minél nagyobb piaci erő és részesedés megszerzése, majd az IPO-ból való
pénzmaximalizálás. Ha megnézed az Internet történet legnagyobb IPO-jait, akkor mindnél a tőzsdei bevezetés utánra tolódik a bevétel szerzési kényszer... nos nem
véletlenül, hiszen akkor már a kockázati tőkések elmentek az extra profitjukkal és az új részvényesek megjelentek az elvárásaikkal. Legjobb példa erre a Google

Az új műsorrendben kétszer is vetítik a széria aktuális epizódjait.

Idén az Akváriumban rendezik a hazai videoklipek kétnapos szemléjét és szakmai fórumát.

De a fesztivál az Ökumenikus Segélyszervezeten keresztül rászoruló gyerekek iskolakezdését is támogatja.

A Sundance TV kínálatában tűnik fel a magyar dokusorozat.

A felsőoktatásban hallgatók egy ezresért fizethetnek elő a zenék mellett filmeket és sorozatokat is kínáló alkalmazásra.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés