hirdetés
hirdetés
hirdetés

(H)arcosabb értékesítés

Hír-, magazin- és sport-, valamint szórakoztató műsorok alkotják a tavasszal arculat- és névváltáson átesett Magyar Televízió programjának gerincét. A közszolgálati tévé vezetése szerint elindulhatnak végre a mélypontról fölfelé. A csatorna átlagos részesedése (share) a 18-49 éves, jó keresettel rendelkezők körében lassan eléri a tíz százalékot.
hirdetés

(H)arcosabb értékesítés
Sportok éve a Magyar Televízióban

[2000.05.25.]

Hír-, magazin- és sport-, valamint szórakoztató műsorok alkotják a tavasszal arculat- és névváltáson átesett Magyar Televízió programjának gerincét. A közszolgálati tévé vezetése szerint elindulhatnak végre a mélypontról fölfelé. A csatorna átlagos részesedése (share) a 18–49 éves, jó keresettel rendelkezők körében lassan eléri a tíz százalékot.

Minden idők rekordjaként, áprilisban volt olyan hét, amikor összesen 1400 percnyi sportadást sugárzott a Magyar Televízió két csatornája. A nyári Euro 2000 labdarúgó Európa-bajnokság (napi három élő mérkőzéssel), és az őszi Sydney 2000 olimpiai játékok alatt pedig még több időt szánnak a sportadásokra. Közben zajlanak a Forma–1-es futamok, az UEFA-mérkőzések, a hazai PNB és más sportágak eseményei. Jut adásidő arra is, hogy 22 héten át olimpiatörténeti műsorokat, 10 héten keresztül pedig Vitray Tamás ötkarikás emlékeit sugározzák. (Vitray Tamás egyébként jelen lesz Sydneyben is, ahol a kajak-kenu és az evezés közvetítését bízták rá.) További sportadásokra ad alkalmat, hogy a Magyar Televízió kizárólagos szerződést kötött a hazai vívó-, tenisz-, röplabda- és ökölvívó-mérkőzések sugárzására is.
Mindez azt jelenti, hogy a Magyar Televízió exkluzív közvetítési jogait a legmesszebbmenőkig kihasználva, a lehető legnagyobb teret szenteli a sportközvetítéseknek. A legmesszebbmenőkig szó szerint értendő, mivel a hazai tévécsatornáknak nincs joguk és lehetőségük arra, hogy az olimpiai élő közvetítést követő 24 órán belül az eseményről – külföldi tudósítást átvéve – híradásaikban beszámoljanak.
Az értékesítés egyik kiemelt területe tehát a sport, ahol az MTV verhetetlen, és számít a reklámozók, valamint a szponzorok fokozott érdeklődésére. Ez utóbbi lehetőségre különösen felhívta a figyelmet Pintér Erika, a Magyar Televízió Rt. értékesítési igazgatója a médium arculat- és műsorstruktúra-váltását bemutató előadásában.
A rendezvényen adatokkal támasztották alá, hogy az m1 és m2 csatorna közönségaránya idén januártól folyamatosan nő, és egyre kedvezőbb a nézői összetétel is, azaz a csatornák egyre népszerűbbek a reklámozói szempontból különösen értékes, 18–49 éves, magas jövedelmű, városi nézők körében. Az m1 és az m2 csatornák direkt reklámidejét idén januártól kizárólag az Arbo Hungária értékesíti. Simon Gusztáv, a cég ügyvezető igazgatója elmondta: az első negyedévben az m1 és m2 adókat 11 százalékkal több diplomás és 36 százalékkal több magas jövedelmű ember nézte, mint az azt megelőző három hónapban.
Szenes Andrea, a Magyar Televízió műsorokért felelős alelnöke szerint a névcsere segít a közszolgálati csatorna kedvező megítélésében. Úgy látja, a Magyar Televízió nincs olyan nézettségi hajszában, mint a kereskedelmi tévék, ezért a nézők színvonalas szórakoztatására is képes hangsúlyt helyezni. A nézők igényeinek megfelelően kialakított új műsorstruktúrában hatvanhat új műsor indult. Több, ismert televíziós személyiség tért vissza, és számos fiatal, tehetséges műsorvezető is szerepet vállal a médium megújításában.

\n This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. >vg

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Visszaszorulóban vannak a likeblogok, de több illegális filmletöltő oldal is a legnépszerűbbek között.

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés