hirdetés
hirdetés
hirdetés

(H)arcosabb értékesítés

Hír-, magazin- és sport-, valamint szórakoztató műsorok alkotják a tavasszal arculat- és névváltáson átesett Magyar Televízió programjának gerincét. A közszolgálati tévé vezetése szerint elindulhatnak végre a mélypontról fölfelé. A csatorna átlagos részesedése (share) a 18-49 éves, jó keresettel rendelkezők körében lassan eléri a tíz százalékot.
hirdetés

(H)arcosabb értékesítés
Sportok éve a Magyar Televízióban

[2000.05.25.]

Hír-, magazin- és sport-, valamint szórakoztató műsorok alkotják a tavasszal arculat- és névváltáson átesett Magyar Televízió programjának gerincét. A közszolgálati tévé vezetése szerint elindulhatnak végre a mélypontról fölfelé. A csatorna átlagos részesedése (share) a 18–49 éves, jó keresettel rendelkezők körében lassan eléri a tíz százalékot.

Minden idők rekordjaként, áprilisban volt olyan hét, amikor összesen 1400 percnyi sportadást sugárzott a Magyar Televízió két csatornája. A nyári Euro 2000 labdarúgó Európa-bajnokság (napi három élő mérkőzéssel), és az őszi Sydney 2000 olimpiai játékok alatt pedig még több időt szánnak a sportadásokra. Közben zajlanak a Forma–1-es futamok, az UEFA-mérkőzések, a hazai PNB és más sportágak eseményei. Jut adásidő arra is, hogy 22 héten át olimpiatörténeti műsorokat, 10 héten keresztül pedig Vitray Tamás ötkarikás emlékeit sugározzák. (Vitray Tamás egyébként jelen lesz Sydneyben is, ahol a kajak-kenu és az evezés közvetítését bízták rá.) További sportadásokra ad alkalmat, hogy a Magyar Televízió kizárólagos szerződést kötött a hazai vívó-, tenisz-, röplabda- és ökölvívó-mérkőzések sugárzására is.
Mindez azt jelenti, hogy a Magyar Televízió exkluzív közvetítési jogait a legmesszebbmenőkig kihasználva, a lehető legnagyobb teret szenteli a sportközvetítéseknek. A legmesszebbmenőkig szó szerint értendő, mivel a hazai tévécsatornáknak nincs joguk és lehetőségük arra, hogy az olimpiai élő közvetítést követő 24 órán belül az eseményről – külföldi tudósítást átvéve – híradásaikban beszámoljanak.
Az értékesítés egyik kiemelt területe tehát a sport, ahol az MTV verhetetlen, és számít a reklámozók, valamint a szponzorok fokozott érdeklődésére. Ez utóbbi lehetőségre különösen felhívta a figyelmet Pintér Erika, a Magyar Televízió Rt. értékesítési igazgatója a médium arculat- és műsorstruktúra-váltását bemutató előadásában.
A rendezvényen adatokkal támasztották alá, hogy az m1 és m2 csatorna közönségaránya idén januártól folyamatosan nő, és egyre kedvezőbb a nézői összetétel is, azaz a csatornák egyre népszerűbbek a reklámozói szempontból különösen értékes, 18–49 éves, magas jövedelmű, városi nézők körében. Az m1 és az m2 csatornák direkt reklámidejét idén januártól kizárólag az Arbo Hungária értékesíti. Simon Gusztáv, a cég ügyvezető igazgatója elmondta: az első negyedévben az m1 és m2 adókat 11 százalékkal több diplomás és 36 százalékkal több magas jövedelmű ember nézte, mint az azt megelőző három hónapban.
Szenes Andrea, a Magyar Televízió műsorokért felelős alelnöke szerint a névcsere segít a közszolgálati csatorna kedvező megítélésében. Úgy látja, a Magyar Televízió nincs olyan nézettségi hajszában, mint a kereskedelmi tévék, ezért a nézők színvonalas szórakoztatására is képes hangsúlyt helyezni. A nézők igényeinek megfelelően kialakított új műsorstruktúrában hatvanhat új műsor indult. Több, ismert televíziós személyiség tért vissza, és számos fiatal, tehetséges műsorvezető is szerepet vállal a médium megújításában.

\n This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. >vg

hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Átfogó stratégiát várnak a Be Socialtől.

A különböző almárkák megszűnnek áprilistól.

Ezúttal nem politikai kampányről van szó, hanem a Magyar Lelki Elsősegély Telefonszolgálatok Szövetségének videójáról.

Élő adásban közvetítették, ahogy elérik az egymillió feliratkozót.

Egy biztonsági figyelmezetetés az utakon, amely miatt nem kell az útról levenni a szemünket.  

hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Meghosszabbított nevezési határidő: március 19.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Hasznos ötleteket, tapasztalatokat és gyakorlati megoldásokat mutatni a munkaerő-megtartással és -hiánnyal küzdő belső kommunikációs csapatoknak. Időpont: március 20., 09.00

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

Idei kétnapos konferenciánk fókuszában a fogyasztó lesz. Dátum: 2019.04.25-16. Helyszín: Avalon Resort&SPA, Miskolc

hirdetés
hirdetés