hirdetés
hirdetés
hirdetés

Márkatankönyv

A világ első számú marketing MBA képzésének tanárai és az általuk felkért amerikai cégek marketingvezetői írták a Kellogg School of Managment marketingtanszéke által kiadott tanulmánykötetet. Philip Kotler-tanítványoknak már nyilván megvan a kötet, a többiek pedig jobb, ha igyekeznek beszerezni, mert igen hasznos.
hirdetés

Ha nem is várunk mást egy márkázásról szóló könyvtől, mégis megüti a fülünket: „minden ember egy márka”. Nem, nem és nem, legalábbis én nem vagyok márka, ordítok fel magamban, amikor olvasom. Pedig de. Legalábbis szigorúan marketinges szempontból igen. „A márka gondolattársítások, asszociációk rendszere, amit egy névhez, szimbólumhoz vagy termékhez társítunk” – adják meg a könyv első meghatározását Alic M. Tybout és Tim Calkins, a Kellogg on Branding című tanulmánykötet szerkesztői.

Hogy személyek is lehetnek márkák, mi sem bizonyítja jobban, mint magának a könyvnek a borítója. Jól látható, nagy betűkkel van ráírva, hogy „Az előszót írta Philip Kotler”. Kotler ugyanis maga is márka, a világ egyik legnagyobb marketingszakértője. Mint ahogy márka a Kellogg School of Managment is. A világ legjobb marketing MBA képzése egy Chicago melletti egyetemi városból, Evanstonból.

A könyv hat témát jár körül az egyetemi oktatók és marketingvezetők tollából származó írások segítségével. A szerzők megvizsgálják a márkák pozicionálásának, kialakításának, jelentésének, kiterjesztésének kérdéseit, és kitérnek a márkák által meghatározott szervezetek működésére, illetve a márkaerő mérésének kérdésére is.
Az írásokból természetesen – amerikai módra – nem hiányozhatnak a könnyen megjegyezhető szabályok. Itt van például a „3C” esete. Melyek a sikeres márkaépítés legnagyobb kihívásai? Cash, consistency, clutter. Azaz: pénz, következetesség és zűrzavar (mármint a nagy médiazaj).

A Kellogg on Branding nagy, átfogó márkatankönyv. Szakmai nyelvet használ, így néha lehet, hogy szótárt kell ragadni olvasása közben, de a szövegek nagyon jól szerkesztettek és könnyen követhetőek. Szállítási költséggel együtt is megéri!

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés