hirdetés
hirdetés
hirdetés

Egészen megbízható Laci

Könnyű falat, így aztán nem is nyújt túlságosan sokat Steve Cone, a Citibank vezető marketinges mindentudójának új könyve. Tanulni persze ebből is lehet.
hirdetés

Fairly Reliable Bob a neve az amerikai Idaho állam egyik legnagyobb autókereskedőjének. Magyar megfelelője valami ilyesmi lenne: „Egészen megbízható Laci”.

Steve Cone, a világ legnagyobb bankjának, a Citibanknak az ügyvezető igazgatója, illetve reklám- és márkarészlegének vezetője. Szerinte a fenti névadás a marketingtörténelem egyik legsikerültebb USP-je (unique selling proposition, egyedi értékesítési ajánlat).

A pénzügyi marketing terén megkérdőjelezhetetlenül jártas szerző a címadásban támaszkodik is a kevésbé neves idahói mester munkásságára, és maga is elég meghökkentő feliratot vésett könyve fedőlapjára: „Steal These Ideas”, azaz: „Lopd el ezeket az ötleteket”.

Ha a cím nem lenne elég gyanús, a felcím mindenképp kitesz magáért: „Marketingtitkok, amelyek sztárrá tesznek”. A bevezetőben aztán folytatódik a be nem tartható ígéretek sora, többek között azzal, hogy a könyv elolvasása után egy csapásra sikeressé tehetjük cégünket. Cone persze nem találja fel a spanyolviaszt: többségében csak régi marketingközhelyeket csomagolt újra, igaz, meglehetősen ügyesen.

A könyv erénye ugyanakkor, hogy legalább nem áltudományos, bármilyen fárasztó nap végén könnyen fogyasztható. Két fejezetre külön felhívnám a figyelmet. A „How to Make the Most of Your Advertising Agency”, azaz „Hogyan hozd ki a legtöbbet a reklámügynökségedből” részben Cone arra biztatja a hirdetőket, hogy találjanak olyan ügynökséget, amellyel működik a „chemistry”, azaz igazán egymásra hangolt az ügyfél és az ügynökség. Ezenkívül jobban teszik a megbízók, ha
a pénzügyeseket távol tartják a kiválasztástól, és nem sajnálják a pénzt az ügynökségre.

Az „In the Spotlight”, azaz Reflektorfényben című fejezetben néhány hasznos tanácscsal lehetünk gazdagabbak arra vonatkozólag, mit tegyünk, ha kisebb (öt fő) vagy nagyobb (2000 ember) közönség előtt kell felszólalunk. Az amerikaiak pedig ebben (és a könyvcímbeli túlzásokban) utolérhetetlenek.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Minden lapot, köztük a Telexet is előfizetők és nem adományozók toborzására biztatja a Denník N főszerkesztője az Azonnalinak adott interjújában.

Cannes újra a nappalikba jön: október 19-23. között ingyen lehet meghallgatni, hogyan dolgoztak a korábban Grand Prix-ket és arany oroszlánokat begyűjtő ügynökségek.

Október első hetében a Hegyvidéki Sirály sétányra, a MOMkult elé kerül a vásár.

Idén hibrid formában érkezik a rendezvény.

Wéber Kata a Pieces of a Woman bemutatója után került fel a rangos listára.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés