hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kereskedelmi igazgató a Kékkútinál

A Philip Morristól érkezett a Kékkúti Ásványvíz új kereskedelmi igazgatója. Csiszkó Csaba Weisz Győzőt váltotta a pozícióban.
hirdetés

Csiszkó Csaba
Csiszkó Csaba
Februártól Csiszkó Csaba tölti be a kereskedelmi igazgatói pozíciót a Theodora márkát is gyártó Kékkúti Ásványvíznél. A szakember feladatkörébe tartozik a vállalat üzleti terveinek kereskedelmi megvalósítása és az értékesítés fejlesztése. Csiszkó Csaba az elmúlt 13 évben a Philip Morris Magyarország Kft.-nél dolgozott minőségbiztosítási, gyártási és kereskedelmi területeken. 2006-tól a cég kereskedelem stratégiai igazgatói feladatait látta el: pozíciójában többek között a kiemelt vevők, a kereskedelmi marketing és az értékesítési szervezet fejlesztésért felelt.

A Kékkúti Ásványvíz Zrt. új kereskedelmi igazgatója a debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetemen szerezte első diplomáját természettudomány szakon, 1992-ben. Tanulmányait később a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem munkavédelmi szakán folytatta és szerzett diplomát. 2005-ben elvégezte a Corvinus Egyetem menedzsment képzését. Csiszkó Csaba munkáját a Philip Morris International elnöki különdíjjal jutalmazta 2000-ben. A szakember Weisz Győzőt váltja a pozícióban. Weisz még decemberben távozott a Herlitz Hungáriához, ahol ügyvezető igazgatói posztot tölt be.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés