hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új kereskedelmi igazgató a Kékkútinál

A Philip Morristól érkezett a Kékkúti Ásványvíz új kereskedelmi igazgatója. Csiszkó Csaba Weisz Győzőt váltotta a pozícióban.
hirdetés

Csiszkó Csaba
Csiszkó Csaba
Februártól Csiszkó Csaba tölti be a kereskedelmi igazgatói pozíciót a Theodora márkát is gyártó Kékkúti Ásványvíznél. A szakember feladatkörébe tartozik a vállalat üzleti terveinek kereskedelmi megvalósítása és az értékesítés fejlesztése. Csiszkó Csaba az elmúlt 13 évben a Philip Morris Magyarország Kft.-nél dolgozott minőségbiztosítási, gyártási és kereskedelmi területeken. 2006-tól a cég kereskedelem stratégiai igazgatói feladatait látta el: pozíciójában többek között a kiemelt vevők, a kereskedelmi marketing és az értékesítési szervezet fejlesztésért felelt.

A Kékkúti Ásványvíz Zrt. új kereskedelmi igazgatója a debreceni Kossuth Lajos Tudományegyetemen szerezte első diplomáját természettudomány szakon, 1992-ben. Tanulmányait később a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem munkavédelmi szakán folytatta és szerzett diplomát. 2005-ben elvégezte a Corvinus Egyetem menedzsment képzését. Csiszkó Csaba munkáját a Philip Morris International elnöki különdíjjal jutalmazta 2000-ben. A szakember Weisz Győzőt váltja a pozícióban. Weisz még decemberben távozott a Herlitz Hungáriához, ahol ügyvezető igazgatói posztot tölt be.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A megszokott céges portrék helyett most egészen más oldalát ismerhetjük meg az ügynökség dolgozóinak.

Kovács Levente megbízott főszerkesztőként veszi át Forrás Dávid feladatait.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés