hirdetés
hirdetés
hirdetés

New York-i repjegy is jöhet

A kelenföldi resti a kedvence Szerényi Szabolcsnak (24), a Kreatív szerkesztőjének, akinek túl sok életcélja van.

hirdetés

Szerényi Szabolcs
Mire szoktál ébredni?
Arra, hogy már megint nem keltem fel, amikor kellett volna.

Melyik a kedvenc sorozatod?
Jóbarátok, Dr. House, de számítógépen nézem.

Mivel lehet a legjobban munka közben motiválni?
Jó hangulattal, megbecsüléssel, segítőkészséggel, és ha mindenki odateszi magát.

Melyik volt a legcikibb munkád eddig?
Nem ciki, csak rossz: meggyszedés egy hétig 40 fokban, miközben hólyagosra égett a fejbőröm.

Mikor volt utoljára kikapcsolva a mobilod?
Pár napja a moziban.

Sportoltál valamit komolyan?
Nem komolyan, de kosarazom.

Melyik a kedvenc kocsmád/kávézód?
A kelenföldi resti, ma már csak nosztalgiából.

Melyik a kedvenc boltod?
A legtöbb könyv és DVD boltban jól elvagyok.

Hogy bírod az üzleti öltözetet?
Nehezen és nem is erőltetem.

Mire vagy a legbüszkébb?
Azt még nem értem el.

Rendet tartasz az íróasztalodon?
Néha.

Mi lennél, ha lenne egy alternatív életed?
Akár még több is lehet.

Sör vagy bor?
Kedv- és évszakfüggő.

Voltál már részeg céges bulin?
Állítólag el is tűntem. De aztán meglettem.

Mi a zsánered?
Szép és okos.

Microsoft vagy Apple?
Gonosz multi mindkettő.

Bonyolódnál munkahelyi szerelembe?
Nincs elvi kifogásom.

Melyik a kedvenc márkád?
Nem dőlök be a marketingesek trükkjeinek! XDXD

Mi az, amitől menthetetlenül elérzékenyülsz?
Szomorú arcú emberek.

Hogyan mutatnád be magad egy mondatban?
Többszörösen összetett lehet?

Mi az, amit még mindenképp szeretnél elérni az életben?
Túl sok ilyen célom van.

Hogyan képzeled el magad tíz év múlva?
Különleges, tartalmas dolgokat alkotok.

Kávé vagy tea?
Kávé. Meg anyukám teája.

Zenei stílus?
Nincs konkrét.

Álmaid munkahelye?
Kötetlenül alkotni különböző műfajokban, közben inspirációért bejárni a világot.

Ki az a három ma élő ember, akit vendégül látnál egy vacsorára?
Inkább négy, hogy reprezentatív legyen: Cormac McCarthy, Alejandro Jodorowsky, Maurizio Cattelan, Rajon Rondo.

Mit látnál szívesen a karácsonyfa alatt?
Sok digitális cuccot: laptopot, fényképezőgépet, kamerát; de egy New York-i repjegy is jöhet.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés