hirdetés
hirdetés
hirdetés

Műkocsikulcsot ragasztott

A Reader's Digest számára is dolgozott Szalai Balázs (34), a Kreatív vezető szerkesztője, aki egy bhutáni vízumnak és repjegynek örülne a legjobban.

hirdetés

Szalai Balázs
Mire szoktál ébredni?
Van egy nagyon vidám, lendületes, tökéletes reggeli zene a telefonomban, amit az évek alatt borzasztóan meggyűlöltem, arra.

Melyik a kedvenc sorozatod?
Rescue Me, Family Guy, IT Crowd, Big Bang Theory.

Mivel lehet a legjobban munka közben motiválni?
Idegeskedéssel, türelmetlenkedéssel, beszólogatással. Ja, nem.

Melyik volt a legcikibb munkád eddig?
Reader's Digest-es DM-leveleket kellett kézzel összeállítani, mert elromlott valami gép a nyomdában, ahol csinálták volna. Műkocsikulcsot ideragasztani, „Ön nyert”-matricát oda, ilyesmi. Cikinek mondjuk nem ciki.

Mikor volt utoljára kikapcsolva a mobilod?
Éjszakára mindig kikapcsolom.

Sportoltál valamit komolyan?
Nagyon régen öttusa, aztán küzdősportok. Mellé egy ideje kettlebell, mert az jó.

Melyik a kedvenc kocsmád/kávézód?
Cucu Bár, igaz, még csak egyszer voltam. Meg valamiért mostanában megkedveltem a West-Balkán kávézóját is, de látom a dologban az irracionalitást.

Melyik a kedvenc boltod?
Tesco.

Hogy bírod az üzleti öltözetet?
Nem nagyon kell bírnom, hála istennek.

Mire vagy a legbüszkébb?
Az elégedetlenség hajtja előre a világot, nem a büszkélkedés!!!

Rendet tartasz az íróasztalodon?
Az lenne az a dolog a papírok alatt?

Mi lennél, ha lenne egy alternatív életed?
Űrhajós, cowboy vagy népszerű ponyvaíró.

Sör vagy bor?
Sör.

Voltál már részeg céges bulin?
Ide mindig mindenki azt írja viccesen, hogy „nem emlékszem”, idegesítő kérdés.

Mi a zsánered?
Csinos, kedves, okos – meglepő, mi?

Microsoft vagy Apple?
Mindegy.

Bonyolódnál munkahelyi szerelembe?
Á.

Melyik a kedvenc márkád?
Fred Perry.

Mi az, amitől menthetetlenül elérzékenyülsz?
Borzasztó könnyen manipulálható vagyok érzelmileg, szóval egy csomó minden. Mondjuk egy filmben elköltözik a család, és a kisgyerek nem viheti magával a kutyáját, ilyesmi.

Hogyan mutatnád be magad egy mondatban?
Jaj, ne már.

Mi az, amit még mindenképp szeretnél elérni az életben?
Semmi nagy dolog, lakáshitel visszafizetése például.

Hogyan képzeled el magad tíz év múlva?
Visszafizetett lakáshitellel.

Kávé vagy tea?
Igen!

Zenei stílus?
Minden igényes zenét meghallgatok, ami jó, és küldeném mindenkinek, aki szereti! Amúgy reggae, metál és újabban a gitározós hippizenék.

Álmaid munkahelye?
Hát ez, mi más???

Ki az a három ma élő ember, akit vendégül látnál egy vacsorára?
Stephen King, Stephen Hawking, Stephen Colbert.

Milyen ajándékot látnál szívesen a karácsonyfa alatt?
Bhutáni vízum, repülőjeggyel és némi költőpénzzel.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Love, Death & Robots egyik epizódjában végzett digitális effektekért kapták az Annie-díjat.

A SorozatWiki információi szerint az RTL Magyarország, a TV2 és a Viasat is bedarál saját gyártású műsort.

Nagyívű, Sissitől egészen Mészáros Lőrincig eljutó összeállítás az osztrák és magyar nézőknek.

A Media1 biztosnak véli, hogy jövő csütörtöktől minden munkanap megjelenik az ingyenes újság.

Először osztják majd ki a „Live Communication” díjakat, amire 2019-es rendezvényekkel lehet pályázni.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Gondolatok és példák gyógyszeripari szakemberektől: patient journey map, társadalmi felelősségvállalás, élményközpontú PR, dezinformációk az oltásellenességről és további érdekes témák!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés