hirdetés
hirdetés
hirdetés

Műkocsikulcsot ragasztott

A Reader's Digest számára is dolgozott Szalai Balázs (34), a Kreatív vezető szerkesztője, aki egy bhutáni vízumnak és repjegynek örülne a legjobban.

hirdetés

Szalai Balázs
Mire szoktál ébredni?
Van egy nagyon vidám, lendületes, tökéletes reggeli zene a telefonomban, amit az évek alatt borzasztóan meggyűlöltem, arra.

Melyik a kedvenc sorozatod?
Rescue Me, Family Guy, IT Crowd, Big Bang Theory.

Mivel lehet a legjobban munka közben motiválni?
Idegeskedéssel, türelmetlenkedéssel, beszólogatással. Ja, nem.

Melyik volt a legcikibb munkád eddig?
Reader's Digest-es DM-leveleket kellett kézzel összeállítani, mert elromlott valami gép a nyomdában, ahol csinálták volna. Műkocsikulcsot ideragasztani, „Ön nyert”-matricát oda, ilyesmi. Cikinek mondjuk nem ciki.

Mikor volt utoljára kikapcsolva a mobilod?
Éjszakára mindig kikapcsolom.

Sportoltál valamit komolyan?
Nagyon régen öttusa, aztán küzdősportok. Mellé egy ideje kettlebell, mert az jó.

Melyik a kedvenc kocsmád/kávézód?
Cucu Bár, igaz, még csak egyszer voltam. Meg valamiért mostanában megkedveltem a West-Balkán kávézóját is, de látom a dologban az irracionalitást.

Melyik a kedvenc boltod?
Tesco.

Hogy bírod az üzleti öltözetet?
Nem nagyon kell bírnom, hála istennek.

Mire vagy a legbüszkébb?
Az elégedetlenség hajtja előre a világot, nem a büszkélkedés!!!

Rendet tartasz az íróasztalodon?
Az lenne az a dolog a papírok alatt?

Mi lennél, ha lenne egy alternatív életed?
Űrhajós, cowboy vagy népszerű ponyvaíró.

Sör vagy bor?
Sör.

Voltál már részeg céges bulin?
Ide mindig mindenki azt írja viccesen, hogy „nem emlékszem”, idegesítő kérdés.

Mi a zsánered?
Csinos, kedves, okos – meglepő, mi?

Microsoft vagy Apple?
Mindegy.

Bonyolódnál munkahelyi szerelembe?
Á.

Melyik a kedvenc márkád?
Fred Perry.

Mi az, amitől menthetetlenül elérzékenyülsz?
Borzasztó könnyen manipulálható vagyok érzelmileg, szóval egy csomó minden. Mondjuk egy filmben elköltözik a család, és a kisgyerek nem viheti magával a kutyáját, ilyesmi.

Hogyan mutatnád be magad egy mondatban?
Jaj, ne már.

Mi az, amit még mindenképp szeretnél elérni az életben?
Semmi nagy dolog, lakáshitel visszafizetése például.

Hogyan képzeled el magad tíz év múlva?
Visszafizetett lakáshitellel.

Kávé vagy tea?
Igen!

Zenei stílus?
Minden igényes zenét meghallgatok, ami jó, és küldeném mindenkinek, aki szereti! Amúgy reggae, metál és újabban a gitározós hippizenék.

Álmaid munkahelye?
Hát ez, mi más???

Ki az a három ma élő ember, akit vendégül látnál egy vacsorára?
Stephen King, Stephen Hawking, Stephen Colbert.

Milyen ajándékot látnál szívesen a karácsonyfa alatt?
Bhutáni vízum, repülőjeggyel és némi költőpénzzel.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés