hirdetés
hirdetés
hirdetés

Műkocsikulcsot ragasztott

A Reader's Digest számára is dolgozott Szalai Balázs (34), a Kreatív vezető szerkesztője, aki egy bhutáni vízumnak és repjegynek örülne a legjobban.

hirdetés

Szalai Balázs
Mire szoktál ébredni?
Van egy nagyon vidám, lendületes, tökéletes reggeli zene a telefonomban, amit az évek alatt borzasztóan meggyűlöltem, arra.

Melyik a kedvenc sorozatod?
Rescue Me, Family Guy, IT Crowd, Big Bang Theory.

Mivel lehet a legjobban munka közben motiválni?
Idegeskedéssel, türelmetlenkedéssel, beszólogatással. Ja, nem.

Melyik volt a legcikibb munkád eddig?
Reader's Digest-es DM-leveleket kellett kézzel összeállítani, mert elromlott valami gép a nyomdában, ahol csinálták volna. Műkocsikulcsot ideragasztani, „Ön nyert”-matricát oda, ilyesmi. Cikinek mondjuk nem ciki.

Mikor volt utoljára kikapcsolva a mobilod?
Éjszakára mindig kikapcsolom.

Sportoltál valamit komolyan?
Nagyon régen öttusa, aztán küzdősportok. Mellé egy ideje kettlebell, mert az jó.

Melyik a kedvenc kocsmád/kávézód?
Cucu Bár, igaz, még csak egyszer voltam. Meg valamiért mostanában megkedveltem a West-Balkán kávézóját is, de látom a dologban az irracionalitást.

Melyik a kedvenc boltod?
Tesco.

Hogy bírod az üzleti öltözetet?
Nem nagyon kell bírnom, hála istennek.

Mire vagy a legbüszkébb?
Az elégedetlenség hajtja előre a világot, nem a büszkélkedés!!!

Rendet tartasz az íróasztalodon?
Az lenne az a dolog a papírok alatt?

Mi lennél, ha lenne egy alternatív életed?
Űrhajós, cowboy vagy népszerű ponyvaíró.

Sör vagy bor?
Sör.

Voltál már részeg céges bulin?
Ide mindig mindenki azt írja viccesen, hogy „nem emlékszem”, idegesítő kérdés.

Mi a zsánered?
Csinos, kedves, okos – meglepő, mi?

Microsoft vagy Apple?
Mindegy.

Bonyolódnál munkahelyi szerelembe?
Á.

Melyik a kedvenc márkád?
Fred Perry.

Mi az, amitől menthetetlenül elérzékenyülsz?
Borzasztó könnyen manipulálható vagyok érzelmileg, szóval egy csomó minden. Mondjuk egy filmben elköltözik a család, és a kisgyerek nem viheti magával a kutyáját, ilyesmi.

Hogyan mutatnád be magad egy mondatban?
Jaj, ne már.

Mi az, amit még mindenképp szeretnél elérni az életben?
Semmi nagy dolog, lakáshitel visszafizetése például.

Hogyan képzeled el magad tíz év múlva?
Visszafizetett lakáshitellel.

Kávé vagy tea?
Igen!

Zenei stílus?
Minden igényes zenét meghallgatok, ami jó, és küldeném mindenkinek, aki szereti! Amúgy reggae, metál és újabban a gitározós hippizenék.

Álmaid munkahelye?
Hát ez, mi más???

Ki az a három ma élő ember, akit vendégül látnál egy vacsorára?
Stephen King, Stephen Hawking, Stephen Colbert.

Milyen ajándékot látnál szívesen a karácsonyfa alatt?
Bhutáni vízum, repülőjeggyel és némi költőpénzzel.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A 2008-as válság óta ez az első márkakampány, de előfizetőket is szereznének vele.

A színész ismét egy Lincoln ülésén elmélkedik a teljesítményről.

A Budapest Park akciójából befolyó összeg a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségéhez vándorol.

Vegán ételeket főz és beszélget a vendégeivel és a párjával.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés