hirdetés
hirdetés
hirdetés

K&V: Aradi Nóra

Magyarországon nincs igazán színvonalas reklámos képzés

Dalszöveget írt Zoltán Erikának, a Pannonon dolgozott az Ogilvy szövegírójaként. Aradi Nóra jelenleg a brit Five by Five ügynökség junior stratégiai tervezője. Portfólióját a brit D&AD versenyen az egyik legjobbnak választották, de stratégiai feladatra szívesen hazajönne.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Facebookon közölte a gyászhírt a tévétársaság.

A Sir David Attenborough által is támogatott Lion’s Share alap azt mondja: ha állatokkal adod el a termékeidet, tegyél is a környezetükért.

Erős szövegíró AI-ról ír az Adweek, nagyon viszont még nem kell félni.

Startupok jelentkezését várják, június 20-ig. A feladat: megoldani a műanyag által okozott környezeti és egészségügyi kihívásokat.

Változások zajlanak a Századvég körül – írja a 444. A működés átszervezésével a vezetést is átalakítják.

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ha Magyarországon van egy tehetség, aki külföldön "szerencsét" próbál és sikereket ér el jellemző és sajnálatos, hogy itthon képtelenek az emberek örülni és
gratulálni neki! (lsd. : alábbi kommentek)
Nóra, szívből gratulálok! Csak így tovább!
#
ja, és, még annyit, hogy nem úgy volt az inkább, hogy odamentÜNK és aldTUK? :) már hadd kérjek elnézést...
#
Hát, lehet, h van színvonalas általános képzés reklámból, de az igaz, h nincs kreatívképzés - még az az iparos képzésre is mindenki csak panaszkodik.
#
Szerintem igenis VAN színvonalas képzés Mo-on, csak jobban hangzik egy angliai papír...

Nóri, nem tudom hogyan végezted el Külkert, de én is oda jártam (igaz jópár évvel előtted), és kb. havonta volt egy prezink, és nem mellesleg remek versenyeken
vehettem részt, ahol olyan "komolytalan" cégek, mint a Coca-Cola, avagy a L'Oreal megbízásaira kellett megoldást szállítanunk igen kemény prezentációk keretein belül. Ha
valaki oda akarta tenni magát az rengeteg életszagú, reális inputot kapott a későbbiekhez. Én sokat tanultam, és sokat tudtam belőle hasznosítani a későbbiekben is.
#
Szerintem ez az egész vérciki.
Az account, aki "eladta" az első reklámfilmedet

http://www.youtube.com/watch?v=zHkRTWPW4XA
#
"Magyarországon szerintem nincs igazán színvonalas reklámos képzés. Kevés a naprakész szakember, és ezt csak könyvekből megtanulni nem lehet."

Tehát akkor a képzés hiányzik itten a könyvekkel, amikből nem lehet megtanulni semmit, vagy a gyakorlat (naprakészség), ami teszi a mestert? Kicsit bezavarodtam.

Egyébként van olyan iskola - az Életén kívül - ami "kreatívabbá" teszi az embert? Mint egy zeneiskola, ami megtanít bármilyen hangszer használatára, akár zongorázni
is, mégha csak 2 cm hosszúak is az ujjaid? Valaki meg tudja határozni, mi az a kreativitás egyáltalán? Találtam pár leírást, de egyik sem iskolákról beszél, hanem
személyiségjegyekről. Talán kellene egy iskola, ami elmondja az embernek azt is, ha egyáltalán nem kreatív, hogy ne is próbálkozzon továbbb, költse a pénzét és
idejét okosabb dolgokra...mint a zeneiskolában, ahol megtanítanak amatőrködni, de el is tanácsolnak, hogy jót tegyenek veled, ha nem vagy talent. Nem minden hegedűs egy
Edwin Marton. Igazából még ő sem.
hirdetés
hirdetés

A Versenyhivatalhoz panaszok érkeztek arról, hogy a televíziós műsorszolgáltatók a nagyobb műsorterjesztőknek kedvezőbb árakat ajánlanak, mint a kisebbeknek.

A Magyar Public Relations Szövetség gyereknap apropóján járta körbe a gyerekinfluenszerekkel és az influenszerek gyerekeivel kapcsolatos jogi és etikai kérdéseket.

Az Oil! benzinkúthálózat online reklámfilmmel tiszteleg a félévszázados autómárka előtt.

Június 14-ig lehet leadni az ENSZ élelmezési programjához kapcsolódó briefre adott munkákat.

Az elmúlt években meggyilkolt hét afroamerikai áldozat kapcsán erős társadalmi üzenetet fogalmazott meg az étteremlánc.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés