hirdetés
hirdetés
hirdetés

K&V: Aradi Nóra

Magyarországon nincs igazán színvonalas reklámos képzés

Dalszöveget írt Zoltán Erikának, a Pannonon dolgozott az Ogilvy szövegírójaként. Aradi Nóra jelenleg a brit Five by Five ügynökség junior stratégiai tervezője. Portfólióját a brit D&AD versenyen az egyik legjobbnak választották, de stratégiai feladatra szívesen hazajönne.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A legtöbb díjra esélyes pályamunkája a Mitónak és az Artificial Groupnak van, de nem panaszkodhat a Greenroom és a VMLY&R sem.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

„Az MPRSZ nem egy baráti társaság” - mondja Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség leköszönő elnöke. Interjú.

Nők és férfiak együtt fogtak össze az ügy érdekében, és várják további cégek és vezetők csatlakozását.

Egy nemzetközi, sokszínűséget értékelő rendezvényen kapta az elismerést a plakátkampány.

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ha Magyarországon van egy tehetség, aki külföldön "szerencsét" próbál és sikereket ér el jellemző és sajnálatos, hogy itthon képtelenek az emberek örülni és
gratulálni neki! (lsd. : alábbi kommentek)
Nóra, szívből gratulálok! Csak így tovább!
#
ja, és, még annyit, hogy nem úgy volt az inkább, hogy odamentÜNK és aldTUK? :) már hadd kérjek elnézést...
#
Hát, lehet, h van színvonalas általános képzés reklámból, de az igaz, h nincs kreatívképzés - még az az iparos képzésre is mindenki csak panaszkodik.
#
Szerintem igenis VAN színvonalas képzés Mo-on, csak jobban hangzik egy angliai papír...

Nóri, nem tudom hogyan végezted el Külkert, de én is oda jártam (igaz jópár évvel előtted), és kb. havonta volt egy prezink, és nem mellesleg remek versenyeken
vehettem részt, ahol olyan "komolytalan" cégek, mint a Coca-Cola, avagy a L'Oreal megbízásaira kellett megoldást szállítanunk igen kemény prezentációk keretein belül. Ha
valaki oda akarta tenni magát az rengeteg életszagú, reális inputot kapott a későbbiekhez. Én sokat tanultam, és sokat tudtam belőle hasznosítani a későbbiekben is.
#
Szerintem ez az egész vérciki.
Az account, aki "eladta" az első reklámfilmedet

http://www.youtube.com/watch?v=zHkRTWPW4XA
#
"Magyarországon szerintem nincs igazán színvonalas reklámos képzés. Kevés a naprakész szakember, és ezt csak könyvekből megtanulni nem lehet."

Tehát akkor a képzés hiányzik itten a könyvekkel, amikből nem lehet megtanulni semmit, vagy a gyakorlat (naprakészség), ami teszi a mestert? Kicsit bezavarodtam.

Egyébként van olyan iskola - az Életén kívül - ami "kreatívabbá" teszi az embert? Mint egy zeneiskola, ami megtanít bármilyen hangszer használatára, akár zongorázni
is, mégha csak 2 cm hosszúak is az ujjaid? Valaki meg tudja határozni, mi az a kreativitás egyáltalán? Találtam pár leírást, de egyik sem iskolákról beszél, hanem
személyiségjegyekről. Talán kellene egy iskola, ami elmondja az embernek azt is, ha egyáltalán nem kreatív, hogy ne is próbálkozzon továbbb, költse a pénzét és
idejét okosabb dolgokra...mint a zeneiskolában, ahol megtanítanak amatőrködni, de el is tanácsolnak, hogy jót tegyenek veled, ha nem vagy talent. Nem minden hegedűs egy
Edwin Marton. Igazából még ő sem.
hirdetés

A HP-nak rendezett videó a képernyőfüggőség helyett az ünnep megélésére buzdít.

What a time to be alive! – mondaná a művelt angol.

Legalábbis a Sainsbury’s karácsonyi reklámja szerint.

A „Klub élmény” második felvonását november 23-án, szombaton rendezik. Közben épülget szépen az Instagramjuk is.

Folytatódik a Magyar Turisztikai Ügynökség belföldi kampánysorozata.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés