hirdetés
hirdetés
hirdetés

K&V: Aradi Nóra

Magyarországon nincs igazán színvonalas reklámos képzés

Dalszöveget írt Zoltán Erikának, a Pannonon dolgozott az Ogilvy szövegírójaként. Aradi Nóra jelenleg a brit Five by Five ügynökség junior stratégiai tervezője. Portfólióját a brit D&AD versenyen az egyik legjobbnak választották, de stratégiai feladatra szívesen hazajönne.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A portál a remixer generációnak, és az azt megérteni vágyóknak szól.

Előbb az RTL-vezérhelyettes Kolosi Péter, aztán A mi kis falunk és a Survivor fejlesztői beszélnek arról a Kreatív rendezvényén, hogy mik lesznek a magyar tévék slágerei.

Benne van a fél Aranyélet-stáb, mégse hallottál róla, mi az?

A Müpa vezetése mellett fogja betölteni az Andy Vajna halálával megüresedett pozíciót.

Hozzászólások (6 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ha Magyarországon van egy tehetség, aki külföldön "szerencsét" próbál és sikereket ér el jellemző és sajnálatos, hogy itthon képtelenek az emberek örülni és
gratulálni neki! (lsd. : alábbi kommentek)
Nóra, szívből gratulálok! Csak így tovább!
#
ja, és, még annyit, hogy nem úgy volt az inkább, hogy odamentÜNK és aldTUK? :) már hadd kérjek elnézést...
#
Hát, lehet, h van színvonalas általános képzés reklámból, de az igaz, h nincs kreatívképzés - még az az iparos képzésre is mindenki csak panaszkodik.
#
Szerintem igenis VAN színvonalas képzés Mo-on, csak jobban hangzik egy angliai papír...

Nóri, nem tudom hogyan végezted el Külkert, de én is oda jártam (igaz jópár évvel előtted), és kb. havonta volt egy prezink, és nem mellesleg remek versenyeken
vehettem részt, ahol olyan "komolytalan" cégek, mint a Coca-Cola, avagy a L'Oreal megbízásaira kellett megoldást szállítanunk igen kemény prezentációk keretein belül. Ha
valaki oda akarta tenni magát az rengeteg életszagú, reális inputot kapott a későbbiekhez. Én sokat tanultam, és sokat tudtam belőle hasznosítani a későbbiekben is.
#
Szerintem ez az egész vérciki.
Az account, aki "eladta" az első reklámfilmedet

http://www.youtube.com/watch?v=zHkRTWPW4XA
#
"Magyarországon szerintem nincs igazán színvonalas reklámos képzés. Kevés a naprakész szakember, és ezt csak könyvekből megtanulni nem lehet."

Tehát akkor a képzés hiányzik itten a könyvekkel, amikből nem lehet megtanulni semmit, vagy a gyakorlat (naprakészség), ami teszi a mestert? Kicsit bezavarodtam.

Egyébként van olyan iskola - az Életén kívül - ami "kreatívabbá" teszi az embert? Mint egy zeneiskola, ami megtanít bármilyen hangszer használatára, akár zongorázni
is, mégha csak 2 cm hosszúak is az ujjaid? Valaki meg tudja határozni, mi az a kreativitás egyáltalán? Találtam pár leírást, de egyik sem iskolákról beszél, hanem
személyiségjegyekről. Talán kellene egy iskola, ami elmondja az embernek azt is, ha egyáltalán nem kreatív, hogy ne is próbálkozzon továbbb, költse a pénzét és
idejét okosabb dolgokra...mint a zeneiskolában, ahol megtanítanak amatőrködni, de el is tanácsolnak, hogy jót tegyenek veled, ha nem vagy talent. Nem minden hegedűs egy
Edwin Marton. Igazából még ő sem.

Új betűtípust kapott az operációs rendszer, aminek a következő verziója már nem édességről kapja a nevét.

Egy cipősdobozba sűrítette az ikonikus pillanatokat a márka új reklámfilmje.

Célzott ajánlók segítik a könnyebb tájékozódást a megújult oldalon.

Az önirónián és mémeken szocializálódott Instagram generációt célozza a meki új kampánya.

A cég végre megerősítette a pletykákat: tényleg lesz külön „hírek” szekció az appban, és azt valódi újságírók töltik majd meg.

hirdetés

Mentes-M Díj újra! Megújult és új kategóriákkal idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Keressük Magyarország legszebb, legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait! Nevezési határidő: 2019.08.30.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés
hirdetés