hirdetés
hirdetés
hirdetés

Irracionalitására büszke

Versenyszerűen lovagolt és már nem sorozatfüggő Hatala Noémi (26), a Kreatív videósa és hírszerkesztője. Barcelonai tetőteraszos műtermet szeretne.

hirdetés

Mire szoktál ébredni?
Arra, hogy elkéstem.

Melyik a kedvenc sorozatod?
Már nem vagyok sorozatfüggő.

Mivel lehet a legjobban munka közben motiválni?
Csokival.

Melyik volt a legcikibb munkád eddig?
Húsdarabokat kóstoltatni húsdarabként.

Mikor volt utoljára kikapcsolva a mobilod?
Nem szoktam kikapcsolni.

Sportoltál valamit komolyan?
Versenyszerűen lovagoltam.

Melyik a kedvenc kocsmád/kávézód?
Mindig az, amelyikhez a legközelebb lakom.

Melyik a kedvenc boltod?
Lollipop.

Hogy bírod az üzleti öltözetet?
Nekem olyanom nincs.

Mire vagy a legbüszkébb?
Az irracionalitásomra.

Rendet tartasz az íróasztalodon?
Nem.

Mi lennél, ha lenne egy alternatív életed?
New York-i.

Sör vagy bor?
Bor

Voltál már részeg céges bulin?
Attól tartok…

Mi a zsánered?
Göndör haj, értelmes szemek, babaarc… de mindez mit sem ér humor nélkül.

Microsoft vagy Apple?
Apple, de gyakorlatban Microsoft.

Bonyolódnál munkahelyi szerelembe?
Túl sokszor megtörtént már.

Melyik a kedvenc márkád?
Lomography.

Mi az, amitől menthetetlenül elérzékenyülsz?
A szenvedélyes vitáktól.

Hogyan mutatnád be magad egy mondatban?
Nem is tudom…talán…

Mi az, amit még mindenképp szeretnél elérni az életben?
Filmes krediteket.

Hogyan képzeled el magad tíz év múlva?
180 centi magasan, hosszú, vörös, göndör hajjal.

Kávé vagy tea?
Kávé.

Zenei stílus?
Erről nem beszélnék ilyen komolytalanul.

Álmaid munkahelye?
Egy New York-i vagy barcelonai tetőteraszos műterem.

Ki az a három ma élő ember, akit vendégül látnál egy vacsorára?
John Waters, Woody Allen, Adrian Brody

Mit látnál legszívesebben a karácsonyfa alatt?
Egy életnagyságú Terry Richardson figurát

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés