hirdetés
hirdetés
hirdetés

Irracionalitására büszke

Versenyszerűen lovagolt és már nem sorozatfüggő Hatala Noémi (26), a Kreatív videósa és hírszerkesztője. Barcelonai tetőteraszos műtermet szeretne.

hirdetés

Mire szoktál ébredni?
Arra, hogy elkéstem.

Melyik a kedvenc sorozatod?
Már nem vagyok sorozatfüggő.

Mivel lehet a legjobban munka közben motiválni?
Csokival.

Melyik volt a legcikibb munkád eddig?
Húsdarabokat kóstoltatni húsdarabként.

Mikor volt utoljára kikapcsolva a mobilod?
Nem szoktam kikapcsolni.

Sportoltál valamit komolyan?
Versenyszerűen lovagoltam.

Melyik a kedvenc kocsmád/kávézód?
Mindig az, amelyikhez a legközelebb lakom.

Melyik a kedvenc boltod?
Lollipop.

Hogy bírod az üzleti öltözetet?
Nekem olyanom nincs.

Mire vagy a legbüszkébb?
Az irracionalitásomra.

Rendet tartasz az íróasztalodon?
Nem.

Mi lennél, ha lenne egy alternatív életed?
New York-i.

Sör vagy bor?
Bor

Voltál már részeg céges bulin?
Attól tartok…

Mi a zsánered?
Göndör haj, értelmes szemek, babaarc… de mindez mit sem ér humor nélkül.

Microsoft vagy Apple?
Apple, de gyakorlatban Microsoft.

Bonyolódnál munkahelyi szerelembe?
Túl sokszor megtörtént már.

Melyik a kedvenc márkád?
Lomography.

Mi az, amitől menthetetlenül elérzékenyülsz?
A szenvedélyes vitáktól.

Hogyan mutatnád be magad egy mondatban?
Nem is tudom…talán…

Mi az, amit még mindenképp szeretnél elérni az életben?
Filmes krediteket.

Hogyan képzeled el magad tíz év múlva?
180 centi magasan, hosszú, vörös, göndör hajjal.

Kávé vagy tea?
Kávé.

Zenei stílus?
Erről nem beszélnék ilyen komolytalanul.

Álmaid munkahelye?
Egy New York-i vagy barcelonai tetőteraszos műterem.

Ki az a három ma élő ember, akit vendégül látnál egy vacsorára?
John Waters, Woody Allen, Adrian Brody

Mit látnál legszívesebben a karácsonyfa alatt?
Egy életnagyságú Terry Richardson figurát

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés