hirdetés
hirdetés
hirdetés

Irracionalitására büszke

Versenyszerűen lovagolt és már nem sorozatfüggő Hatala Noémi (26), a Kreatív videósa és hírszerkesztője. Barcelonai tetőteraszos műtermet szeretne.

hirdetés

Mire szoktál ébredni?
Arra, hogy elkéstem.

Melyik a kedvenc sorozatod?
Már nem vagyok sorozatfüggő.

Mivel lehet a legjobban munka közben motiválni?
Csokival.

Melyik volt a legcikibb munkád eddig?
Húsdarabokat kóstoltatni húsdarabként.

Mikor volt utoljára kikapcsolva a mobilod?
Nem szoktam kikapcsolni.

Sportoltál valamit komolyan?
Versenyszerűen lovagoltam.

Melyik a kedvenc kocsmád/kávézód?
Mindig az, amelyikhez a legközelebb lakom.

Melyik a kedvenc boltod?
Lollipop.

Hogy bírod az üzleti öltözetet?
Nekem olyanom nincs.

Mire vagy a legbüszkébb?
Az irracionalitásomra.

Rendet tartasz az íróasztalodon?
Nem.

Mi lennél, ha lenne egy alternatív életed?
New York-i.

Sör vagy bor?
Bor

Voltál már részeg céges bulin?
Attól tartok…

Mi a zsánered?
Göndör haj, értelmes szemek, babaarc… de mindez mit sem ér humor nélkül.

Microsoft vagy Apple?
Apple, de gyakorlatban Microsoft.

Bonyolódnál munkahelyi szerelembe?
Túl sokszor megtörtént már.

Melyik a kedvenc márkád?
Lomography.

Mi az, amitől menthetetlenül elérzékenyülsz?
A szenvedélyes vitáktól.

Hogyan mutatnád be magad egy mondatban?
Nem is tudom…talán…

Mi az, amit még mindenképp szeretnél elérni az életben?
Filmes krediteket.

Hogyan képzeled el magad tíz év múlva?
180 centi magasan, hosszú, vörös, göndör hajjal.

Kávé vagy tea?
Kávé.

Zenei stílus?
Erről nem beszélnék ilyen komolytalanul.

Álmaid munkahelye?
Egy New York-i vagy barcelonai tetőteraszos műterem.

Ki az a három ma élő ember, akit vendégül látnál egy vacsorára?
John Waters, Woody Allen, Adrian Brody

Mit látnál legszívesebben a karácsonyfa alatt?
Egy életnagyságú Terry Richardson figurát

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés