hirdetés
hirdetés
hirdetés

Húsz éve nem tudok berúgni

A nagyapjára a legbüszkébb Román Balázs (35), a Kreatív Online főszerkesztője, aki élő díszletben volt már páncélos harcos is.

hirdetés

Román Balázs
Mire szoktál ébredni?
Puszira vagy telefonra.

Melyik a kedvenc sorozatod?
Szomszédok.

Mivel lehet a legjobban munka közben motiválni?
Felelősséggel és sok feladattal.

Melyik volt a legcikibb munkád eddig?
Páncélos harcosnak öltöztetve élő díszlet voltam valamilyen cég tematikus, középkorias buliján.

Mikor volt utoljára kikapcsolva a mobilod?
Soha nem kapcsolom ki, mert félek, hogy nem indul el újra.

Sportoltál valamit komolyan?
Dzsúdóztam, úsztam, teniszeztem. Egyiket sem hosszú ideig, egyiket sem komolyan.

Melyik a kedvenc kocsmád/kávézód?
Jezsek cukrászda.

Melyik a kedvenc boltod?
Hasznalauto.hu

Hogy bírod az üzleti öltözetet?
Nagyon ritkán bírnám, de nincs.

Mire vagy a legbüszkébb?
A nagypapámra.

Rendet tartasz az íróasztalodon?
Ha nagyon összeérnek a szigetek, akkor újjáépítem őket.

Mi lennél, ha lenne egy alternatív életed?
Asztalos és/vagy matematikus.

Sör vagy bor?
Tömény.

Voltál már részeg céges bulin?
Húsz éve nem tudok berúgni!

Mi a zsánered?
Szép, nyugodt, okos. 

Microsoft vagy Apple?
Mindkettő.

Bonyolódnál munkahelyi szerelembe?
Egyáltalán nem érdekel, hogy hol bonyolódok bele.

Melyik a kedvenc márkád?
Lada 2103.

Mi az, amitől menthetetlenül elérzékenyülsz?
Ha sok ember őszintén, nagyon örül valaminek.

Hogyan mutatnád be magad egy mondatban?
Pedig olyan normális, ártatlan arcnak tűnt.

Mi az, amit még mindenképp szeretnél elérni az életben?
Három nyelv. 

Hogyan képzeled magad tíz év múlva?
Remélem ugyanúgy, ahogy most vagyok, kicsit több kocsi, sokkal nagyobb bölcsesség.

Kávé vagy tea?
Kávé.

Zenei stílus?
Metál, reggae.

Álmaid munkahelye?
Kreatív.

Ki az a három ma élő ember, akit vendégül látnál egy vacsorára?
Itt kell megnevezni a példaképeket, vagy nagy embereket, akiket ugyan nem ismerek személyesen, de annyira szeretnék megismerni. Nincs ilyen. Bárkivel vacsorázom szívesen, de inkább ne nálam, mert nincs mosogatógép.

Mit látnál szívesen a karácsonyfa alatt?
Rengeteg repülőjegyet. 


hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
matematikus? :)

Nyelvleckéknek álcázott kampányt indított a székesfehérvári sörfőzde, a Hübris, hogy bizonyítsák, mindenki megtanulhat sörül.

Az óvszermárka a Red nevű, nemi betegségek megelőzését célzó, társadalmi célú üzenetet közvetítő kampányához kereste a partnerét.

Visszatér az üdítő csomagolására Fido Dido.

Smashing Pumpkins, The Clash, UB40 - a múltba révednek, és a felszabadult zenehallgatásra buzdítanak a cég új kültéri plakátjai.

Gera Marina Örök télben nyújtott alakítását, és a Trezor című tévéfilmet jelölték a rangos díjra.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés