hirdetés
hirdetés
hirdetés

Húsz éve nem tudok berúgni

A nagyapjára a legbüszkébb Román Balázs (35), a Kreatív Online főszerkesztője, aki élő díszletben volt már páncélos harcos is.

hirdetés

Román Balázs
Mire szoktál ébredni?
Puszira vagy telefonra.

Melyik a kedvenc sorozatod?
Szomszédok.

Mivel lehet a legjobban munka közben motiválni?
Felelősséggel és sok feladattal.

Melyik volt a legcikibb munkád eddig?
Páncélos harcosnak öltöztetve élő díszlet voltam valamilyen cég tematikus, középkorias buliján.

Mikor volt utoljára kikapcsolva a mobilod?
Soha nem kapcsolom ki, mert félek, hogy nem indul el újra.

Sportoltál valamit komolyan?
Dzsúdóztam, úsztam, teniszeztem. Egyiket sem hosszú ideig, egyiket sem komolyan.

Melyik a kedvenc kocsmád/kávézód?
Jezsek cukrászda.

Melyik a kedvenc boltod?
Hasznalauto.hu

Hogy bírod az üzleti öltözetet?
Nagyon ritkán bírnám, de nincs.

Mire vagy a legbüszkébb?
A nagypapámra.

Rendet tartasz az íróasztalodon?
Ha nagyon összeérnek a szigetek, akkor újjáépítem őket.

Mi lennél, ha lenne egy alternatív életed?
Asztalos és/vagy matematikus.

Sör vagy bor?
Tömény.

Voltál már részeg céges bulin?
Húsz éve nem tudok berúgni!

Mi a zsánered?
Szép, nyugodt, okos. 

Microsoft vagy Apple?
Mindkettő.

Bonyolódnál munkahelyi szerelembe?
Egyáltalán nem érdekel, hogy hol bonyolódok bele.

Melyik a kedvenc márkád?
Lada 2103.

Mi az, amitől menthetetlenül elérzékenyülsz?
Ha sok ember őszintén, nagyon örül valaminek.

Hogyan mutatnád be magad egy mondatban?
Pedig olyan normális, ártatlan arcnak tűnt.

Mi az, amit még mindenképp szeretnél elérni az életben?
Három nyelv. 

Hogyan képzeled magad tíz év múlva?
Remélem ugyanúgy, ahogy most vagyok, kicsit több kocsi, sokkal nagyobb bölcsesség.

Kávé vagy tea?
Kávé.

Zenei stílus?
Metál, reggae.

Álmaid munkahelye?
Kreatív.

Ki az a három ma élő ember, akit vendégül látnál egy vacsorára?
Itt kell megnevezni a példaképeket, vagy nagy embereket, akiket ugyan nem ismerek személyesen, de annyira szeretnék megismerni. Nincs ilyen. Bárkivel vacsorázom szívesen, de inkább ne nálam, mert nincs mosogatógép.

Mit látnál szívesen a karácsonyfa alatt?
Rengeteg repülőjegyet. 


hirdetés
Hozzászólások (1 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
matematikus? :)
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés