hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hajóépítő mérnök lenne

Nem volt ciki munkája Csuday Gábornak, a Kreatív szerkesztőjének, aki nyáron szívesenvitorlázik, télen pedig síel. 

hirdetés

Mire szoktál ébredni?
A telefonomra.

Melyik a kedvenc sorozatod?
West Wing, de az már régen volt.

Mivel lehet a legjobban munka közben motiválni?
Jó kérdésekkel, együttgondolkodással, határidővel...

Melyik volt a legcikibb munkád eddig?
Szerencsére nem nagyon volt ilyen, vagy lehet, hogy csak nem emlékszem már rá.

Mikor volt utoljára kikapcsolva a mobilod?
Amikor lemerült.

Sportoltál valamit komolyan?
Sajnos nem. Nyáron versenyszerűen vitorlázom, télen síelek. Utóbbit egyszer túlzásba vittem, nagyon rossz vége lett.

Melyik a kedvenc kocsmád/kávézód?
Bar Ladino, Dob utca.

Melyik a kedvenc boltod?
Ahol figyelmesek az eladók.

Hogy bírod az üzleti öltözetet?
Nincsen semmi problémám vele, hacsak az elnevezésével nem.

Mire vagy a legbüszkébb?
Talán a munkámra.

Rendet tartasz az íróasztalodon?
Igyekszem.

Mi lennél, ha lenne egy alternatív életed?
Hajóépítő mérnök.

Sör vagy bor?
Fröccs.

Voltál már részeg céges bulin?
Biztos...

Mi a zsánered?
Jó a humora, megértő, kedves.

Microsoft vagy Apple?
Apple.

Bonyolódnál munkahelyi szerelembe?
Nem.

Melyik a kedvenc márkád?
Camper

Mi az, amitől menthetetlenül elérzékenyülsz?
Hangulatfőggő.

Hogyan mutatnád be magad egy mondatban?
Sehogy, nem lehet.

Mi az, amit még mindenképp szeretnél elérni az életben?
Hogy sokat utazhassak.

Hogyan képzeled el magad tíz év múlva?
Nyugisabban.

Kávé vagy tea?
Is.

Zenei stílus?
Mindenevő vagyok.

Álmaid munkahelye?
Condé Nast Digital, amit háromévente ezzel váltanék: Volvo Ocean Race Media Crew Member – de ezt inkább nem fordítom le! :) 

Ki az a három ma élő ember, akit vendégül látnál egy vacsorára?
Az élők közül a barátaimat, a számomra kedves embereket látnám inkább vendégül, mint idegeneket.

Te mit látnál szívesen a karácsonyfa alatt?
Bármit, ami meglepetés.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Új epizódokkal jelentkezik az Aegon és az ORFK-OBB figyelemfelhívó kampánya.

Idén azokra is gondoltak, akiknek sosem volt elhalálozott gondolatuk.

A HAB Advert reklámügynökség többek közt a Covid19 világjárvány okozta elszigetelődést is látva úgy gondolta, hogy levelezésbe kezd a szakma résztvevőivel.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés