hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hajóépítő mérnök lenne

Nem volt ciki munkája Csuday Gábornak, a Kreatív szerkesztőjének, aki nyáron szívesenvitorlázik, télen pedig síel. 

hirdetés

Mire szoktál ébredni?
A telefonomra.

Melyik a kedvenc sorozatod?
West Wing, de az már régen volt.

Mivel lehet a legjobban munka közben motiválni?
Jó kérdésekkel, együttgondolkodással, határidővel...

Melyik volt a legcikibb munkád eddig?
Szerencsére nem nagyon volt ilyen, vagy lehet, hogy csak nem emlékszem már rá.

Mikor volt utoljára kikapcsolva a mobilod?
Amikor lemerült.

Sportoltál valamit komolyan?
Sajnos nem. Nyáron versenyszerűen vitorlázom, télen síelek. Utóbbit egyszer túlzásba vittem, nagyon rossz vége lett.

Melyik a kedvenc kocsmád/kávézód?
Bar Ladino, Dob utca.

Melyik a kedvenc boltod?
Ahol figyelmesek az eladók.

Hogy bírod az üzleti öltözetet?
Nincsen semmi problémám vele, hacsak az elnevezésével nem.

Mire vagy a legbüszkébb?
Talán a munkámra.

Rendet tartasz az íróasztalodon?
Igyekszem.

Mi lennél, ha lenne egy alternatív életed?
Hajóépítő mérnök.

Sör vagy bor?
Fröccs.

Voltál már részeg céges bulin?
Biztos...

Mi a zsánered?
Jó a humora, megértő, kedves.

Microsoft vagy Apple?
Apple.

Bonyolódnál munkahelyi szerelembe?
Nem.

Melyik a kedvenc márkád?
Camper

Mi az, amitől menthetetlenül elérzékenyülsz?
Hangulatfőggő.

Hogyan mutatnád be magad egy mondatban?
Sehogy, nem lehet.

Mi az, amit még mindenképp szeretnél elérni az életben?
Hogy sokat utazhassak.

Hogyan képzeled el magad tíz év múlva?
Nyugisabban.

Kávé vagy tea?
Is.

Zenei stílus?
Mindenevő vagyok.

Álmaid munkahelye?
Condé Nast Digital, amit háromévente ezzel váltanék: Volvo Ocean Race Media Crew Member – de ezt inkább nem fordítom le! :) 

Ki az a három ma élő ember, akit vendégül látnál egy vacsorára?
Az élők közül a barátaimat, a számomra kedves embereket látnám inkább vendégül, mint idegeneket.

Te mit látnál szívesen a karácsonyfa alatt?
Bármit, ami meglepetés.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Republic Group feladata a márkapozicionálás és az online kommunikációs stratégia kialakítása lesz.

A Motor1.com és a Motorsport.com értékesítése került hozzájuk 2020. január 1-jétől.

A Nike Germany szerint a sportolók nem csak magukért, hanem a társadalom egészéért küzdenek.

A Spice csinálta a Spar karácsonyi szpotját.

Egyszerre 25 országban indította el a Burger King, ez az eddigi legnagyobb szabású termékbevezetésük.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés