hirdetés
hirdetés
hirdetés

K&V: Bartucz László

Egy médiacég pont olyan, mint egy benzinkút

Szörföt oktat, síel és a tízórás munkahét elérésén dolgozik Bartucz László, a Danubius Rádió és az Est Média volt vezérigazgatója, aki szerint a rádiós piac kinyírta magát.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

A Recharge-ban a Wavemaker art directora, Kovács Eszter mesél a hobbiról, ami asztalhoz szögezi, és nem ereszti órákon keresztül.

A verseny egyben pontszerzési lehetőség is a PR toplistára, mutatjuk az idei díjazottakat! 

Mutatjuk, kik kapnak aranyat, ezüstöt, vagy bronzot. Vagy különdíjat. Vagy fődíjat! 

Pastyik Renáta irányítja tovább a kiadó minden értékesítési csatornáját, Kovács Anita tanácsadóként marad "közel a céghez". A nyomtatott Éva magazin "szünetelni" fog.

A lengyel kreatívszakma első Grand Prix-jének története.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ajjaj, szaporodni akar!
#
"tíz éve ugyanazt az Excel-táblát használom" Kedves László! Ezeknél a cégeknél emberek dolgoztak, bármilyen furcsa is önnek. A szekértelemről pedig annyit, hogy
több milliárdos veszteséggel zárt a Danubius.
#
Gratulálok a cikk Szerzőjének, nagyon szépen összeszedett, gondosan megformált portré. A portré főhősének is gratulálok, van benne igazság, a rádiós piac valóban
szuicid tüneteket produkál. De talán érdemes lenne megjegyezni, hogy éppen a főhősünkhöz hasonló, komoly identitás problémákkal küszködő, mandzsetta bajnokok
tartották a fejéhez a pisztolyt. Egykori személyes alkalmazotti érintettségem okám nem lenne illendő részletekbe bocsátkozni, hogy miként lehet egy rádiót
ügyvezetőként bárgyúság okán ellehetetleníteni, inkább kívánok további kellemes kerékpározgatást egy távoli vagy inkább nagyon távoli országban.
hirdetés
hirdetés

A DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolása is Red Dot-díjat nyert.

Október 30-ig várjuk a nevezéseket a járványhelyzethez igazított RGB-re. A zsűri elnöke idén is Vargha Balázs, a MOME Tervezőgrafika tanszékének vezetője lesz.

A műsor producere Máté Krisztina, az adások heti rendszerességgel lesznek láthatóak.  

A Business Class csütörtökönként érkezik a legfontosabb kereskedelmi témákkal.

Beleznai Márk METU-s vizsgafilmje, az Agapé is ott szerepel az idei Cinéfondation válogatásában.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Hipnózis sem maradt érintetlenül a napról napra egyre inkább feje tetejére álló 2020-ban, egy dologból azonban nem engedünk - a díjakat idén is átadjuk Magyarország legrégebbi reklámversenyén.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés