hirdetés
hirdetés
hirdetés

K&V: Bartucz László

Egy médiacég pont olyan, mint egy benzinkút

Szörföt oktat, síel és a tízórás munkahét elérésén dolgozik Bartucz László, a Danubius Rádió és az Est Média volt vezérigazgatója, aki szerint a rádiós piac kinyírta magát.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív)
hirdetés

Az IPG Mediabrandshez tartozó média- és marketingtechnológiai ügynökség a jövőben Matterkind néven folytatja. Új hazai vezetője is lesz a cégnek.

A megbízást a korábban az észak-amerikai piacot kezelő Universal McCann nyerte.

A Magyar Termék citylight-kampánya a magyar áruk fogyasztásával a munkahelyek védelmére is hív.

A modellváltás már a következő tanév kezdetétől érvényes lenne. A Színház- és Filmművészeti Egyetem vezetői azt írják, a sietség oka nehezen érthető.

Az EU és a tagállamok fogyasztóvédelmi szervei jutottak erre a megállapításra online razziáik után.

Hozzászólások (3 db)
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
#
Ajjaj, szaporodni akar!
#
"tíz éve ugyanazt az Excel-táblát használom" Kedves László! Ezeknél a cégeknél emberek dolgoztak, bármilyen furcsa is önnek. A szekértelemről pedig annyit, hogy
több milliárdos veszteséggel zárt a Danubius.
#
Gratulálok a cikk Szerzőjének, nagyon szépen összeszedett, gondosan megformált portré. A portré főhősének is gratulálok, van benne igazság, a rádiós piac valóban
szuicid tüneteket produkál. De talán érdemes lenne megjegyezni, hogy éppen a főhősünkhöz hasonló, komoly identitás problémákkal küszködő, mandzsetta bajnokok
tartották a fejéhez a pisztolyt. Egykori személyes alkalmazotti érintettségem okám nem lenne illendő részletekbe bocsátkozni, hogy miként lehet egy rádiót
ügyvezetőként bárgyúság okán ellehetetleníteni, inkább kívánok további kellemes kerékpározgatást egy távoli vagy inkább nagyon távoli országban.
hirdetés
hirdetés

A hó eleji 40 ezerről március végére 30 ezerre csökkent a napi összes reklámszpot száma az NMHH jelentése szerint.

Baranyi Bálint senior account lesz az ügynökségnél

Az influencer marketinggel foglalkozó, már Európa több országában jelen lévő vállalkozás nemrég került az amerikai piackutató látószögébe.

Az Önszabályozó Reklám Testület történelminek nevezte a megállapodást.

Csizmadi Péter feladata lesz a nemzetközi kapcsolatok erősítése.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés