hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változik az M+ Lista pontszámítása

Februárban egy ünnepélyes díjátadón bemutattuk a 2016-os M+ Lista és Pr Toplista élmezőnyét. A kreatívversenyek alapján a tavalyi év legerősebb ügynöksége a Young & Rubicam lett. Természetesen idén is folytatjuk a pontszámítást a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (Maksz) közösen, van azonban néhány apró változás, amit érdemes tudnia a szakmának, és ami miatt arányaiban mind a Hipnózis, mind a Kreatív által szervezett többi kreatívverseny nagyobb súllyal esik latba.

hirdetés

Az első és legfontosabb változás, hogy a szakmai szövetséggel való egyeztetés nyomán több nemzetközi esemény is kikerült a pontszámításból, vagy azért, mert csökkent azok nemzetközi súlya, vagy a hazai ügynökségi piac nevezéseinek gyér száma miatt.

Ennek megfelelően kikerült a pontszámításból a Festival Media Glob Awards, a PIAF, a New York Festivals és a One Show, továbbá kisebb súllyal szerepel a Golden Drum (200-ról 150-re csökkent a pontszáma).

Ennek következtében nő a relatív súlya a hazai versenyeknek, így a Kreatív által szervezett Hipnózisnak, és lapunk többi versenyének. (A Hipnózis nevezési határideje március 10. Nevezni idén is online feltöltéssel, ezen a mikroszájton lehet. A tavalyi díjazott kampányokat itt lehet megnézni.) A zsűriben részt vesz majd az Oscar-díjat frissen elnyerő Deák Kristóf is.

Az M+ Lista célja lesz idén is a fiatal tehetségek támogatása. Ennek megfelelően a magyar ügynökségeknél dolgozó fiatal kreatívok nemzetközi utánpótlás megmérettetéseken elért eredményei külön pontot kapnak, így a fiatal kreatívok teljesítményei is beszámítanak az M+ Listás pontokba. Vegyes csapatok esetén a pontok egyenlően oszlanak meg a delegáló ügynökségek között.

Az M+ Lista pontszámításában továbbra is igaz, hogy ha egy alkotás ugyanazon a versenyen nyer nagydíjat és ezzel azonos kategóriában kategóriagyőzelmet, vagyis aranyat is, akkor csak a nagydíj pontszáma lesz beszámítva az M+ Lista pontokba.

A társpályázó ügynökségek között a pontok olyan arányban oszlanak meg, ahogy az a nevezési lapon szerepel. Az M+ Listán azt is értékeljük, hogyha egy ügynökség több kreatív munkát tudott letenni az asztalra, emiatt pontegyenlőség esetében az az ügynökség kerül előre, aki több kampánya díjaival nyerte el az adott pontszámot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Október 20-tól 100 napon át egy-egy híresség  szaval Ady-verseket.

Pető Pétert a független sajtó kategóriában jelölte a Reporters Without Borders.

Vincze Orsolya Eszter vezeti.

A Magyarországon is forgatott AMC-sorozatot a Content Innovation Awardson ismerték el.

Aki elvetődik a mai New Yorkba, hogy igyon egy kávét.

hirdetés

Cél: a reklám- és tágabb értelemben vett kommunikációs ipar gyártói oldalának legkiválóbb megoldásait jutalmazni. Nevezési határidő: október 31.

A novemberi FinTechRadar konferencián bankok, startupok, vállalatok és állami szereplők osztják meg tapasztalataikat és mondják el véleményüket a magyar fintech legaktuálisabb kérdéseiről, és közben bemutatjuk azokat a területeket, ahol a fintechnek még nagy lehetőségei vannak.

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A Kreatív magazin ismét megrendezi a Nagy Kreatív Napot! Még nagyobb, még kreatívabb: itt a helye minden reklámosnak, kommunikációs szakembernek, marketinggel és PR-rel foglalkozó ügyféloldali megbízónak! Save the date: 11.27.

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 4.

hirdetés
hirdetés