hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változik az M+ Lista pontszámítása

Februárban egy ünnepélyes díjátadón bemutattuk a 2016-os M+ Lista és Pr Toplista élmezőnyét. A kreatívversenyek alapján a tavalyi év legerősebb ügynöksége a Young & Rubicam lett. Természetesen idén is folytatjuk a pontszámítást a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (Maksz) közösen, van azonban néhány apró változás, amit érdemes tudnia a szakmának, és ami miatt arányaiban mind a Hipnózis, mind a Kreatív által szervezett többi kreatívverseny nagyobb súllyal esik latba.

hirdetés

Az első és legfontosabb változás, hogy a szakmai szövetséggel való egyeztetés nyomán több nemzetközi esemény is kikerült a pontszámításból, vagy azért, mert csökkent azok nemzetközi súlya, vagy a hazai ügynökségi piac nevezéseinek gyér száma miatt.

Ennek megfelelően kikerült a pontszámításból a Festival Media Glob Awards, a PIAF, a New York Festivals és a One Show, továbbá kisebb súllyal szerepel a Golden Drum (200-ról 150-re csökkent a pontszáma).

Ennek következtében nő a relatív súlya a hazai versenyeknek, így a Kreatív által szervezett Hipnózisnak, és lapunk többi versenyének. (A Hipnózis nevezési határideje március 10. Nevezni idén is online feltöltéssel, ezen a mikroszájton lehet. A tavalyi díjazott kampányokat itt lehet megnézni.) A zsűriben részt vesz majd az Oscar-díjat frissen elnyerő Deák Kristóf is.

Az M+ Lista célja lesz idén is a fiatal tehetségek támogatása. Ennek megfelelően a magyar ügynökségeknél dolgozó fiatal kreatívok nemzetközi utánpótlás megmérettetéseken elért eredményei külön pontot kapnak, így a fiatal kreatívok teljesítményei is beszámítanak az M+ Listás pontokba. Vegyes csapatok esetén a pontok egyenlően oszlanak meg a delegáló ügynökségek között.

Az M+ Lista pontszámításában továbbra is igaz, hogy ha egy alkotás ugyanazon a versenyen nyer nagydíjat és ezzel azonos kategóriában kategóriagyőzelmet, vagyis aranyat is, akkor csak a nagydíj pontszáma lesz beszámítva az M+ Lista pontokba.

A társpályázó ügynökségek között a pontok olyan arányban oszlanak meg, ahogy az a nevezési lapon szerepel. Az M+ Listán azt is értékeljük, hogyha egy ügynökség több kreatív munkát tudott letenni az asztalra, emiatt pontegyenlőség esetében az az ügynökség kerül előre, aki több kampánya díjaival nyerte el az adott pontszámot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Seregi György kereskedelmi vezetői pozícióba érkezik.

Az együttműködés 2020-ra szól, és az állásportál online marketingtevékenységének több területére is kiterjed.

A Girls Girls Girls Magazine közel háromperces szpotja nemtől függetlenül mindenki számára érthető.

Regisztráció után a kedvenc szerzőik cikkeit kapjuk a legolvasottabb hírek után.

Az utolsó hozzávaló elveszi az ember étvágyát az egyébként nagyon guszta ételektől.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Meghosszabbított nevezési határidő: március 13.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Jöjjön el március 12-én a tavaszi Gyógyszerkommunikációs konferenciára! Inspirálódás, tanulás és tudásmegosztás nem csak gyógyszeripari szakembereknek az EGIS exkluzív, interaktív helyszínén!

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Nevezési határidő: 2020. március 13.

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne adatvédelmi szempontból is jól (fel)használni a hazai adatvagyon

Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: április 3.

A nagy sikerrel zajló Év Gyára verseny ötéves jubileuma alkalmából egy egész napos konferenciával egészítjük ki díjátadó gálánkat, ezzel teremtve meg az év egyik kiemelkedő ipari eseményét. Ismerje meg a nemzetközi és a hazai év gyára verseny győzteseinek legjobb gyakorlatait!

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

Nagy Kreatív Nap május 7-én! További részletek hamarosan...

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés