hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változik az M+ Lista pontszámítása

Februárban egy ünnepélyes díjátadón bemutattuk a 2016-os M+ Lista és Pr Toplista élmezőnyét. A kreatívversenyek alapján a tavalyi év legerősebb ügynöksége a Young & Rubicam lett. Természetesen idén is folytatjuk a pontszámítást a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (Maksz) közösen, van azonban néhány apró változás, amit érdemes tudnia a szakmának, és ami miatt arányaiban mind a Hipnózis, mind a Kreatív által szervezett többi kreatívverseny nagyobb súllyal esik latba.

hirdetés

Az első és legfontosabb változás, hogy a szakmai szövetséggel való egyeztetés nyomán több nemzetközi esemény is kikerült a pontszámításból, vagy azért, mert csökkent azok nemzetközi súlya, vagy a hazai ügynökségi piac nevezéseinek gyér száma miatt.

Ennek megfelelően kikerült a pontszámításból a Festival Media Glob Awards, a PIAF, a New York Festivals és a One Show, továbbá kisebb súllyal szerepel a Golden Drum (200-ról 150-re csökkent a pontszáma).

Ennek következtében nő a relatív súlya a hazai versenyeknek, így a Kreatív által szervezett Hipnózisnak, és lapunk többi versenyének. (A Hipnózis nevezési határideje március 10. Nevezni idén is online feltöltéssel, ezen a mikroszájton lehet. A tavalyi díjazott kampányokat itt lehet megnézni.) A zsűriben részt vesz majd az Oscar-díjat frissen elnyerő Deák Kristóf is.

Az M+ Lista célja lesz idén is a fiatal tehetségek támogatása. Ennek megfelelően a magyar ügynökségeknél dolgozó fiatal kreatívok nemzetközi utánpótlás megmérettetéseken elért eredményei külön pontot kapnak, így a fiatal kreatívok teljesítményei is beszámítanak az M+ Listás pontokba. Vegyes csapatok esetén a pontok egyenlően oszlanak meg a delegáló ügynökségek között.

Az M+ Lista pontszámításában továbbra is igaz, hogy ha egy alkotás ugyanazon a versenyen nyer nagydíjat és ezzel azonos kategóriában kategóriagyőzelmet, vagyis aranyat is, akkor csak a nagydíj pontszáma lesz beszámítva az M+ Lista pontokba.

A társpályázó ügynökségek között a pontok olyan arányban oszlanak meg, ahogy az a nevezési lapon szerepel. Az M+ Listán azt is értékeljük, hogyha egy ügynökség több kreatív munkát tudott letenni az asztalra, emiatt pontegyenlőség esetében az az ügynökség kerül előre, aki több kampánya díjaival nyerte el az adott pontszámot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az egyik a Népszabadságnak állít emléket, a másikban filmszalagokat roncsolnak.

131 film lesz látható a négynapos eseményen.

A Spotify ledobta a cukiságbombát Németországban.

A Style Award férfi kategóriájában az összes Nagy nevű magyar színész szerepel. Tervezőket és divatos véleményvezéreket is díjaznak.

Nehéz elképzelni, hogy a TV2-s A piramis sikerétől függetlenül.

hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

2017 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2017-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2018. február 7.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Digital Pharma: gyógyszerkommunikációs konferencia március 1-jén.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Kétnapos konferenciákon az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáira és kérdésekre keressük a választ. 

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés
hirdetés