hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változik az M+ Lista pontszámítása

Februárban egy ünnepélyes díjátadón bemutattuk a 2016-os M+ Lista és Pr Toplista élmezőnyét. A kreatívversenyek alapján a tavalyi év legerősebb ügynöksége a Young & Rubicam lett. Természetesen idén is folytatjuk a pontszámítást a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (Maksz) közösen, van azonban néhány apró változás, amit érdemes tudnia a szakmának, és ami miatt arányaiban mind a Hipnózis, mind a Kreatív által szervezett többi kreatívverseny nagyobb súllyal esik latba.

hirdetés

Az első és legfontosabb változás, hogy a szakmai szövetséggel való egyeztetés nyomán több nemzetközi esemény is kikerült a pontszámításból, vagy azért, mert csökkent azok nemzetközi súlya, vagy a hazai ügynökségi piac nevezéseinek gyér száma miatt.

Ennek megfelelően kikerült a pontszámításból a Festival Media Glob Awards, a PIAF, a New York Festivals és a One Show, továbbá kisebb súllyal szerepel a Golden Drum (200-ról 150-re csökkent a pontszáma).

Ennek következtében nő a relatív súlya a hazai versenyeknek, így a Kreatív által szervezett Hipnózisnak, és lapunk többi versenyének. (A Hipnózis nevezési határideje március 10. Nevezni idén is online feltöltéssel, ezen a mikroszájton lehet. A tavalyi díjazott kampányokat itt lehet megnézni.) A zsűriben részt vesz majd az Oscar-díjat frissen elnyerő Deák Kristóf is.

Az M+ Lista célja lesz idén is a fiatal tehetségek támogatása. Ennek megfelelően a magyar ügynökségeknél dolgozó fiatal kreatívok nemzetközi utánpótlás megmérettetéseken elért eredményei külön pontot kapnak, így a fiatal kreatívok teljesítményei is beszámítanak az M+ Listás pontokba. Vegyes csapatok esetén a pontok egyenlően oszlanak meg a delegáló ügynökségek között.

Az M+ Lista pontszámításában továbbra is igaz, hogy ha egy alkotás ugyanazon a versenyen nyer nagydíjat és ezzel azonos kategóriában kategóriagyőzelmet, vagyis aranyat is, akkor csak a nagydíj pontszáma lesz beszámítva az M+ Lista pontokba.

A társpályázó ügynökségek között a pontok olyan arányban oszlanak meg, ahogy az a nevezési lapon szerepel. Az M+ Listán azt is értékeljük, hogyha egy ügynökség több kreatív munkát tudott letenni az asztalra, emiatt pontegyenlőség esetében az az ügynökség kerül előre, aki több kampánya díjaival nyerte el az adott pontszámot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Amit a Bold készített a gyümölcslémárkának. 

A magyarországi Bioderma először dolgozik PR-ügynökséggel.

Az éves adóbevallási bulijukra keresik azokat, akik húznák a talpalávalót.

Magyarország felé nyitna a fesztivál.

A Revealu nyerte a Global Legal Hackathlon döntőjét.

hirdetés

Kétnapos konferencia az FMCG és a kereskedelmi szakma legégetőbb problémáiról és kérdéseiről április 26-27-én. MEGTELT!

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Mutasd meg, hogy MagyarországON te menedzseled a legmenőbb turisztikai kommunikációs projekteket! Nevezési határidő: 2018.05.18.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés
hirdetés