hirdetés
hirdetés
hirdetés

Változik az M+ Lista pontszámítása

Februárban egy ünnepélyes díjátadón bemutattuk a 2016-os M+ Lista és Pr Toplista élmezőnyét. A kreatívversenyek alapján a tavalyi év legerősebb ügynöksége a Young & Rubicam lett. Természetesen idén is folytatjuk a pontszámítást a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetségével (Maksz) közösen, van azonban néhány apró változás, amit érdemes tudnia a szakmának, és ami miatt arányaiban mind a Hipnózis, mind a Kreatív által szervezett többi kreatívverseny nagyobb súllyal esik latba.

hirdetés

Az első és legfontosabb változás, hogy a szakmai szövetséggel való egyeztetés nyomán több nemzetközi esemény is kikerült a pontszámításból, vagy azért, mert csökkent azok nemzetközi súlya, vagy a hazai ügynökségi piac nevezéseinek gyér száma miatt.

Ennek megfelelően kikerült a pontszámításból a Festival Media Glob Awards, a PIAF, a New York Festivals és a One Show, továbbá kisebb súllyal szerepel a Golden Drum (200-ról 150-re csökkent a pontszáma).

Ennek következtében nő a relatív súlya a hazai versenyeknek, így a Kreatív által szervezett Hipnózisnak, és lapunk többi versenyének. (A Hipnózis nevezési határideje március 10. Nevezni idén is online feltöltéssel, ezen a mikroszájton lehet. A tavalyi díjazott kampányokat itt lehet megnézni.) A zsűriben részt vesz majd az Oscar-díjat frissen elnyerő Deák Kristóf is.

Az M+ Lista célja lesz idén is a fiatal tehetségek támogatása. Ennek megfelelően a magyar ügynökségeknél dolgozó fiatal kreatívok nemzetközi utánpótlás megmérettetéseken elért eredményei külön pontot kapnak, így a fiatal kreatívok teljesítményei is beszámítanak az M+ Listás pontokba. Vegyes csapatok esetén a pontok egyenlően oszlanak meg a delegáló ügynökségek között.

Az M+ Lista pontszámításában továbbra is igaz, hogy ha egy alkotás ugyanazon a versenyen nyer nagydíjat és ezzel azonos kategóriában kategóriagyőzelmet, vagyis aranyat is, akkor csak a nagydíj pontszáma lesz beszámítva az M+ Lista pontokba.

A társpályázó ügynökségek között a pontok olyan arányban oszlanak meg, ahogy az a nevezési lapon szerepel. Az M+ Listán azt is értékeljük, hogyha egy ügynökség több kreatív munkát tudott letenni az asztalra, emiatt pontegyenlőség esetében az az ügynökség kerül előre, aki több kampánya díjaival nyerte el az adott pontszámot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Darabjuk megvalósulásért egy közösségi kampányt is indítottak. Egy éve dolgoznak a Leányálmon.

A K&H mobiltárca bevezető reklámkampányában használják a digitális technikákat.

A Don't stop me now a korlátlanságot fejezi ki, amely a személyre szabható mobilnetcsomagokat jelenti náluk.

Spoiler: nem biztos, hogy végig ők énekelnek.

Andacs Botond, a port.hu eddigi irányítója az Index új kiadóvezetője. A távozó Pusztay András a Sziget marketingfőnöke lesz.

hirdetés

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Prizma Kreatív PR Díj díjátadó: november 22. Helyszín: Akvárium Klub

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

Időstressz: Hogyan győzhető le? Energiamenedzsment 4 lépésben. 2017.12.01.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Nevezési határidő: 12.08.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

hirdetés
hirdetés