hirdetés
hirdetés
hirdetés

A Y&R az M+ Lista élén

Mely márkák és mely ügynökségek voltak a legkreatívabbak 2014-ben? A MAKSZ és a Kreatív közös M+ listája a tavalyi reklámversenyek eredményeit összesítette, súlyozta, és ez alapján készült el a péntek este ismertetett alábbi rangsor. 

hirdetés

Idén először a Kreatív és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közösen készítették el az M+listára átkeresztelt, az ügynökségek előző évi kreatívteljesítménye alapján készülő rangsort.

M+ Lista

2014-ben az első helyen a Y&R végzett. Azért is érdekes az ügynökség ekkora előretörése, mert a lista ötéves történetében először tavaly sikerült az első 15-be bekerülniük (nylcadikok lettek), korábban azonban egyetlen egyszer sem. A második helyezett DDB, a lista örökös dobogósa soha nem volt még harmadiknál rosszabb (összpontszámban is vezetik az örökranglistát). Az Isobar tavaly második volt, idén a harmadik helyre fért oda. Az ACG a 2013-as első hely után idén a negyedik helyre került.

A Young & Rubicam csapata

Több olyan ügynökség is van, amelyik korábban soha nem szerepelt az első 15-ben: az Artificial Group, a Republic Group és a McCann Erickson. A tavalyi listához képest most nem szerepel a top 15-ben a Greenroom, a Draft FCB, a HTX (korábban Humán Telex), az Allison Advertising, a Kaboom és a Red Cell.

A legtöbb aranyat 2014-ben a Y&R szerezte, 7 darabot különböző versenyeken. Őket követi a DDB és a Team Red 4-4 arannyal. A legtöbb nemzetközi díjjal a DDB büszkélkedhet.

A Top 15-ben 8 független hazai és 7 hálózatos ügynökség van. A legsikeresebb független az ACG lett.

A legtöbb pontot az ügynökségek az Arany Pengén szerezték, összesen 13 800-at. A második helyen az Effie, a harmadikon pedig a Lollipop szerepel. A legtöbb pontot hozó nemzetközi verseny a Golden Drum volt 4900 ponttal.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés