hirdetés
hirdetés

 

 

Itt kell megadnod a résztvevők adatait. A számlázási adatokat a kosár oldalán tudod megadni!

 

Név *:
Cégnév :
Pozíció :
Mobil *:
Email cím *:
Jegy:
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Ingyenesként hirdetik a szolgáltatást, és bár az is, de a felhasználók üzleti hasznot hajtanak a cégnek, tehát nem ingyenes – okol a versenyhivatal.

Kurják Gábor tölti be a Kraftwerk Experience Design & Production kreatívigazgatói posztját.

Tökéletes külsejű és mosolyú huszonéves influencerek helyett az énekesnőt választotta új kampányához a képmegosztó.

Fontos információk arról, hogyan érdemes bejelenteni egy új kampány indulását nálunk. 

hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

A szezon eddigi legváratlanabb ünnepi szpotját szállította a norvég posta.

A #KoccintsAszuval kampány idei célja, hogy ne csak édes, hanem sós fogások mellé is kerüljön aszú a poharakba.

 A Heineken Hungária emellett a jövő évi foci-Eb partnere is lesz.

Ezzel promózzák a márka új, ingatlan-üzletágát. Az Umbrella végezte a kampány gyártását.

A lap szerzője prostituáltakhoz hasonlítja a drageket.

A Google két alapítója azért marad az Alphabet igazgatótanácsában.

A német McDonald’s a szülők egyik rémálmával kampányol.

Adta magát az ötlet, ha már a bank kreatív platformja is egy kutya-cica párosra épül. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

A Zenith szerint. Idén először törte át a 100 milliárd dolláros plafont a programmatic reklámköltés.

Még Steven Spielberg is áldását adta arra, hogy a földönkívüli és Elliott újra találkozzanak egy reklám kedvéért.

Eljött a nagy pillanat: eláruljuk, mi kerülhet be a Kreatív magazinba, a Kreatív Online cikkei, hírei közé.

További hírek, csak röviden

Az AMC bízik a folytatásban, a Digi-előfizetők azonban jelen állás szerint kézi-BL, Spektrum és TV Paprika nélkül maradhatnak.

A Magyar Nemzeti Bank vállalati kötvényprogramjának részeként.

Újabb kilenc évig a kormány emberei fogják meghatározni a médiafelügyelet menetét.

Mindhárom influencer témában született.

A BlueAlliance jogi személlyé alakul, új neve CEE Digital Alliance, CEEDA lesz.

Így újra működik a lap, olvashatóak a régi cikkek.

Váratlan oldalról közelíti meg a karácsonyt a Coca-Cola argentin kampánya.

Negatív kommentekkel népszerűsíti a Modern család új évadát a Comedy Central.

2016 után ismét radikálisan hozzányúlnak a kommentszekcióhoz.

Minden helyszínre visznek óriás társasjátékot is.

A Deutsche Telekom standját kellett a laikusok számára is érthetővé és élvezhetővé tenni.

A Trónok harcára felhúzott videóval tudatosítják mindenkiben: közeleg a tél.

A GVH 7 millió forintra büntette őket, mert azt nem szabad.

A Kreatív digitális kampányoknak, megoldásoknak és appoknak szóló megújított seregszemléje, a DMBP utódja az utolsó az idei M+ Lista versenyidényében.

A Greenpeace-szel és a WWF-fel közös munkák kaptak jelölést a versenyen.

A stúdió hamarosan gyakornoki programot és fotópályázatot is indít.

Nem nagyon veszik a cég készülékét, ami bekamerázza a tévéket, ezért nagyágyúkat kellett bevetni a promózására.

Ha támogatja az After-School All-Stars szervezetet, megteheti.

Batiz Andrással interjúzott a Spindoc blog.

A Shard felhőkarcoló nagy felbontást ígér vendégeinek.

Egészségcentrikussága miatt választotta őt a márka.

Az Adidas ikonikus cipője egy évet pihent. 

books.kreatívonline


Eseménynaptár

 

h

k

sz

cs

p

sz

v

 
 
              01  
  02 03 04 05 06 07 08  
  09 10 11 12 13 14 15  
  16 17 18 19 20 21 22  
  23 24 25 26 27 28 29  
  30 31            
 
hirdetés
hirdetés