hirdetés
hirdetés
hirdetés

Weber Shandwick - a kommunikációs vezetők szerepéről

A világ legelismertebb vállalatainak kommunikációs vezetői sokkal előkelőbb helyen szerepelnek a vállalati struktúrában és tovább töltik be posztjukat, mint a feltörekvő cégeknél dolgozó kollégáik – derül ki egy felmérésből, amelyet a Weber Shandwick nemzetközi pr-ügynökség közösen végzett a Spencer Stuart HR tanácsadó céggel és a KRC Research-csel. A kutatást Amerikában és Európában végezték el.
hirdetés
A felmérésben a Fortune magazinban közzétett „A világ legelismertebb vállalatai” című 500-as listáról kérdezték meg 141 amerikai és európai cég kommunikációs vezetőjét. A tanulmány  kimutatta, hogy a világ legelismertebb vállalatainak kommunikációs vezetői sokkal előkelőbb helyen szerepelnek a vállalati struktúrában és tovább töltik be posztjukat, mint az iparág alsó felében elhelyezkedő vállalatoknál dolgozó kollégáik.

Az elismert vállalatok első számú kommunikációs vezetőinek mintegy egyharmada a vállalati hírnév építését nevezte meg elsődleges prioritásként az idei évre, míg a többi vállalatnál ez az arány nem éri el a válaszadók egynegyedét. A feltörekvő vállalatok kommunikációs vezetői több időt töltenek termék- és kríziskommunikációval, míg a legelismertebb vállalatok első számú kommunikációs vezetői a legtöbb időt társadalmi felelősségvállalásra, és a vállalati hírnév építésére szánják.

„A felmérésből kiderül, hogy a vállalati kommunikációs szerepkör a vállalati hírnév alakításának kulcseleme, sikeres és válságos időszakokban egyaránt – mondta el Dr. Szűcs Ervin, a Weber Shandwick közép-kelet európai régiójának ügyvezető igazgatója és hozzátette: ha a vállalat vezetői együttműködnek, és megfelelő a szervezet struktúrája, a legjobb kommunikációs vezetők nagy mértékben hozzá tudnak járulni a részvényesi érték és a hírnév növeléséhez.

A kutatás további eredménye, hogy a kommunikációs vezetők felelőssége a taktikai szintről egyre inkább a stratégiai szintre tevődik át és az is kiderült, hogy a szakemberek eszköztára bővülőben van a blogolásnak, a közösségi médiumoknak, valamint a vállalati honlapok növekvő jelentőségének köszönhetően.

A világ legelismertebb vállalatainál az első számú kommunikációs vezetők prominens szerepet töltenek be a vállalaton belül, hiszen a megkérdezettek mintegy fele közvetlenül a vezérigazgatónak jelent és kapcsolatban áll az igazgatósággal is.

A felmérést a Weber Shandwick a Spencer Stuart HR tanácsadó céggel és a KRC Research-csel közösen végezte el.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés