hirdetés
hirdetés
hirdetés

Újabb NMHH-tendert nyert a Kutatópont

Most a Digitális Átállás piacfelmérése III. ütemének piackutatási feladatait nyerte el a Nézőpont Intézet tulajdonába tartozó Kutatópont. 

hirdetés

Most a Digitális Átállás piacfelmérése III. ütemének piackutatási feladatait nyerte el a Nézőpont Intézet tulajdonába tartozó Kutatópont – derül ki a Tenders Electronic Dailyből.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) a keretösszeget eredetileg 35 millió forintban határozta meg, a szerződés 31,2 millió forintról szól. A feladatokért a Kutatóponton kívül indult még a GfK és az Ariosz is.

Nem ez a Kutatópont első NMHH-s megbízása. Még tavaly szeptemberben az Ariosszal közösen nyertek egy 17,8 millió forintos kutatási megbízást, majd idén márciusban és augusztusban előbb 24,4 majd 15,6 millió forintért szerződött a hatóság a céggel egy-egy közbeszerzés megnyerése után. December elején a Kutatópont megnyerte a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség az Új Széchenyi Tervhez fűződő százmilliós kutatási megbízását is.

hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom már szabadon variálható.

A Brit Média egy másik kiadványa, a 168 óra pedig új külsőt kap.

Ebben az évben már bárki ajánlhatja a „nagyköveteknek” a szerinte legkiválóbb, hazaszeretettől fűtött magyar teljesítményeket.

Az 1,2 millió követővel rendelkező oldal fotóiból készült könyvhöz maga a rendező írt előszót.

Célunk, hogy megtaláljuk a hazai legszebb és legigényesebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásokat. Normál nevezési határidő: 10.30. Meghosszabbított nevezési határidő: 11.06.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés
hirdetés