hirdetés
hirdetés
hirdetés

Szonda Ipsos - a bannerek hatékonyságát is méri

A Szonda Ipsos idén januárban új hatásmérési kutatást indított az online reklámkampányok területén. A havi rendszerességű vizsgálat keretében 12 online kampány hatásmérését végzik, a mintavétel alapja egy 10 ezer fős online panelből.
hirdetés
A kutatásokhoz gyűjtött lakossági panel online és offline forrásokból épült. A panel és a felmérések menedzselését segítő speciális szoftver biztosítja, hogy megmaradjon a reprezentativitás a kutatások során, a definiált demográfiai változók – nem, kor, településtípus – szerint.

A Szonda Ipsos minden hónapban különálló, egyenként 800 fős mintákat kérdez meg, akik fontosabb demográfiai ismérveik alapján reprezentálják a 28 ezer főnél népesebb településeken élő 15-70 év közötti internetező lakosságot. A válaszadók online önkitöltős kérdőív segítségével mondhatják el véleményüket a látott hirdetésekkel kapcsolatban, a vélemények 14 mutatóban, 18 célcsoport bontásában jelennek meg. A mérendő kampányokat a kutatócég az ügyfelek igénye, illetve a kampányok piaci értéke szerint választja ki.

A felmérés szerint januárban a T-Mobile Kaméleon díjcsomag promóciója érte el – a kutatásban szereplő kampányok közül – a legjobb eredményeket.

A havi eredményeket a kutatási aloldalunkról tölthetik le áprilistól.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

18-23 évesek jelentkezését várják a Roger Hatchuel Academy 6 napos tréningjére.

A cég áprilisban hozza ki a Pepsi Cafét, kétszer annyi koffeinnel.

Mikor kell igazán beindítani a hájpot? Saját közösségi csatornákra érdemes koncentrálni, vagy jobb, ha más oldalakon indul be beszélgetés a filmről?

Az emberi sokszínűség áll a karácsonyi reklám középpontjában.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés