hirdetés
hirdetés
hirdetés

Saját reklámbecsléssel jön az MLE

Reklámbecslést kezdeményez a Magyar Lapkiadók Egyesülete. Ezzel minden nagyobb médiaszegmensnek lesz saját önbevallásos kutatása.

hirdetés

A Magyar Lapkiadók Egyesülete (MLE) legutóbbi elnökségi ülésén arra az elhatározásra jutott, hogy idén tavasszal kidolgozza a valós hirdetési bevételek összegyűjtésének módszertanát és ezt követően felkéri tagvállalatait, valamint a kezdeményezéshez kapcsolódó más sajtóipari tartalomszolgáltatókat ezen adatok biztosítására.

Ezzel a lépéssel a több mint 70 tagot tömörítő egyesület közleménye szerint a nyomtatott sajtó zöméről tud piacméretet bemutató eredményeket szolgáltatni, amely szerintük jó alapot nyújt a teljes sajtó-reklámbevétel becslésére is.

Az MLE bejelentése azt jelenti, hogy minden fontosabb médiatípusnak saját, önbevalláson alapuló, auditált költésbecslése lehet. Az elektronikus médiában (rádió, televízió) elköltött összegeket jelenleg a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) becsli az Ernst & Young segítségével, az internetes költéseket az IAB (Interactive Advertising Bureau) Hungary vizsgálja, és a közterületben is van saját becslése, melyet a MEME-hez hasonlóan készít a Magyar Közterületi Média Szövetség (MKMSZ) ugyancsak az E&Y segítségével. A teljes reklámtortát részben önbevallásos alapon a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) igyekszik évről évre összeállítani.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

hirdetés
hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.