hirdetés
hirdetés
hirdetés

Political Capital - a pártok barkácskampányáról

Csak barkácskampányokra ad lehetőséget a törvény a pártoknak - derül ki a Political Capital Institute közleményéből. Az intézet fiktív pártok választások előtti médiaköltéséről készített elemzést annak kapcsán, hogy csatlakozott a párt- és kampányfinanszírozásának reformjáért létrejött Pártfinanszírozási Staféta elnevezésű kezdeményezéshez. Gyulai Attila, a Political Capital igazgató-helyettese a Kreatív Online-nak elmondta, hogy a választási kampányra a törvény alapján kikalkulált 386 millió forintos költségkeretből 41 darab egyperces tévészpotra futná, ami hatékonyság szempontjából szinte semmire nem elég a választás előtt.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Bendi Balázs és Erdődy Adrienn terve nyerte a Hypewriter pitchfórum fődíját, azaz az ő sorozattervükből már biztosan elkészül a pilotepizód.

Hová kerül idén az Év GastroDesign étterme díj, és melyik hazai szálláshely kapja az Év HotelDesign elismerést?

Ha pólóit nem is sikerült eladnia, egy rövid időre világhírű lett, és még előadással egybekötött beszélgetés is volt róla Cannes-ban.

Kovács István Ostrom című diplomafilmje a Young Director Awardon kapta az elismerést.

A „Hol vagy, Kajla?” belföldi turisztikai kampányhoz a MÁV és a SPAR is csatlakozott, a célcsoportot a gyerekek és szüleik alkotják.

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

Derül ki a Nielsen márkahűséget firtató felméréséből. A printhirdetések még riasztóbb mértékben nem tudnak hatást kiváltani.

Az érintettek nem nyilatkoznak, de az AdAge biztosan állítja, hogy a másfél éve kinevezett Nick Law távozik.

Szert-Szabó Dorottya animációs tervező így búcsúzik egyik kedvenc sorozatától.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés