hirdetés
hirdetés
hirdetés

NRC - nem csak a buli miatt fesztiváloznak a fiatalok

A fiatalok majdnem egyharmada a kulturális programok miatt jár fesztiválokra. Többek között ez derült ki az NRC Piackutató 2008. júliusában végzett online kutatásából, amely arra kereste a választ, hogy mennyire kedveltek a fesztiválok és rendezvények a 15-25 évesek körében.
hirdetés

A felmérés számadataiból kiderül, hogy a megkérdezettek 57 százaléka vett már részt nyári fesztiválokon, közülük 22 százalék rendszeres fesztiválozó. Az érdeklődési körökre lebontva 84 százalékuk a buli, 54 a fellépők miatt látogat el egy-egy nyári rendezvényre. A negyedik legfontosabb látogatási érv az ismerősök után a kulturális programok, a megkérdezettek 28 százaléka jelölte meg ezt a lehetőséget.

A kutatás szerint a Sziget egyhetes programsorozata a leglátogatottabb a fiatalok körében, idén 43 százalékuk tervezi, hogy részt vesz az eseményen. A második helyen a Balaton Sound, a harmadikon a Budapest Parádé Bónusz végzett. Meglepő, hogy a negyedik helyet a Debreceni Virágkarnevál foglalja el a rangsorban. Az ismertségi listát szintén a Sziget vezeti, a második Budapest Parádé Bónusz után a VOLT Fesztivál következik.

A felmérés az „otthonülés" okaira is rákérdezett. Többségük a rendezvények magas árát, a tömegiszonyt és a bulizós társaság hiányát hozta fel főbb tényezőkként.
 

A felmérésről
A felmérést az NRC Piackutató 2008 júliusában végezte 5.795 fő online megkérdezésével. Az adatbázist az NRC-TNS Interbus Kutatás offline adataival súlyozták, így az a legfontosabb demográfiai ismérvek (nem, életkor, iskolai végzettség, településtípus, internet használat gyakorisága, helye és az otthoni hozzáférés típusa) tekintetében reprezentatív a 15-25 éves magyar lakosságra nézve.

 

(forrás: NRC, Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A hidegháború és az űrverseny a grafikusokból is kihozta a legvadabb álmokat.  

Összes lapjában és online felületein is közös tapsra buzdít a kiadó.

A Most Mobilszerviz nekik segítene. Az új brand bevezető kampányát a Human Telex fejlesztette. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Tanácsokat osztanak azoknak, akik most másokon segíthetnek. A kampánybejelentőt olvashatjátok.

Őrültségnek tűnik épp most országimázs-reklámra költeni, de a portugálok inkább aktualizálták az üzenetet.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Milyen tapasztalatok vannak az egészségügyben a GDPR életbe lépése óta? Mit kellene tenni annak érdekében, hogy az Elektronikus Egészségügyi Szolgáltatási Tér (EESZT) használata megfeleljen az európai uniós szabályoknak? Hogyan lehetne ad

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! Digitális automatizáció a marketingben: Mire való a chatbot és mikor érdemes használni? Milyen lehetőségek vannak vele a márkaépítésben? Mi a szerepe az ügyfélkapcsolatban? Mi a jó chatbot stratégia?

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! A Kreatív szaklap először szervezi meg a Best of Best.net & Lollipop workshopot, amelyen az ügynökségek bemutatják a két versenyen legeredményesebben szereplő kampányaikat.

A verseny célja, hogy egy olyan díjat indítson el az FMCG, és az ezzel a szegmenssel szorosan összefüggő Horeca-piac számára, amely felhívja a figyelmet az elmúlt év sikeres innovációira a fogyasztók, a kereskedelem, a vendéglátás és a szállodaipar területén. Nevezési határidő: június 3.

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre!

Elhalasztva! A rendezvény új időpontban kerül megrendezésre! ÚJ IDŐPONT HAMAROSAN!

hirdetés
hirdetés