hirdetés
hirdetés
hirdetés

MOL - a Newzeus-szal elemeztet

A MOL megállapodást kötött a Newzeus-szal, amely januártól méri az olajipari társaság kommunikációs hatékonyságát. A newzeus-rendszer a médiában forgó aktuális energiaipari témák, üzenetek és véleményvezérek mérésén és elemzésén keresztül készít speciális megtérülési és hatékonysági kimutatásokat a MOL számára.
hirdetés
Egy tavaly év végi több hónapos mérési projekt lezárulását követően, 2007-től már rendszeres napi szintű, valós idejű elemzéseket készít a newzeus a MOL számára - havi összefoglaló kimutatásokkal és trend jellegű vizuális grafikonokkal. A newzeus metodikájára és rendszerére támaszkodva a MOL is részletes megtérülési és hatékonysági statisztikákkal értékeli a vállalati kommunikáció és az iparág egészének kommunikációs teljesítményét.

A kommunikáció megtérülésének számszerűsítésére a newzeus egy speciális ROI (Return On Investment) modult is fejlesztett és integrált a MOL számára.

A 0-24 órában online elérhető, valós idejű, napi szintű médiatartalom elemzések lehetővé teszik, hogy aktuális témákban azonnali képet kapjon a cég az újságcikkekben, illetve riportokban felbukkanó üzenetekről, attitűdökről, nyilatkozókról és véleményvezérekről. Az azonnali elemzések, azonnali, célzott reagálás lehetőségét teremtik meg a MOL vállalati kommunikációja számára.

A newzeus rendszerét használja a BAT, a Coca-Cola, a Michelin, az MKB, a Nestlé Waters és az Ericsson Magyarország.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Szerinte kevés a forrás, az unió pedig még mindig nem érti, hogy a demokrácia léte függ attól, eljutnak-e a lakosokhoz a valódi információk.

A Hirado.hu vezetését egy hónapja vette át a Lokál nevű kormányközeli bulvárlaptól érkezett Leitner Attila. 

Naomie Harris, a James Bond-filmek sztárja és Brian Eno brit zenész is közreműködött a rövidfilmben.

Ennél többet csak focira költött eddig a közmédia. a 2020-2022 közötti futamokért kellett ennyit fizetni.

A jellegzetes ta-damm hang megmarad, de a mozikba jobban passzoló, hossszabb zenei felvezetés előzi meg a védjegyszerű kezdést.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

A Kreatív és a Vodafone közös Ready pályázatának célja, hogy ösztönözze, elismerje és támogassa azokat a vállalkozásokat, vállalatokat és magánszemélyeket, akik 2020-ban alkalmazkodni tudtak a járványhelyzet miatt kialakult változásokhoz, és sikeresen leküzdötték a kihívásokat.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés