hirdetés
hirdetés
hirdetés

MEME - elektronikus reklámtortát szeletelt

A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) immár harmadik alkalommal tette közzé az előző évi elektronikus médiumok hirdetési bevételeinek adatait. Az összesítés alapján a televíziós reklámpiac az előző évhez képest 7,7 százalékos növekedést produkált, a rádiók pedig 4,9 százalékos csökkenést jeleztek. A MEME-tagok által benyújtott adatokat idén is az Ernst & Young gyűjtötte és összesítette.
hirdetés
Kedves látogatónk! Ez a tartalom csak a Kreatív Online előfizetői számára elérhető, kérünk, a megtekintéséhez lépj be!
 
Ha nincs kéznél a jelszó, érdemes előkeresni, mert a jövőben az archívum mellett az exkluzív tartalmaknál is sűrűbben találkozhatsz majd vele. Az elofizetes@pphmedia.hu címen segítünk, ha nem került elő.
 
Ha nincs élő előfizetésetek, itt választhatjátok ki a számotokra megfelelő csomagot.
E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Hét művészeti ágban rejlő lehetőségekről, támogatási formákról tanuéhatnak a résztvevők.

Magyar, francia, észt, spanyol és chilei startup ötletek csapnak össze az online térben január 21-én, csütörtökön a Design Terminal online Demo Day-én.

30 százalékkal költött tavaly az állam a tévétársaságnál, mint 2019-ben.

Kampányt indított a főváros, hogy megmutassa: a járvány, a gazdasági válság és a kormányzati megszorítások ellenére is kitart.

A full-service ügynökséghez a Benu közterületi foglalásai és a Maresi közösségi médiás kommunikációja került. 

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Január 16-tól működik a Magyar Hang Plusz, ahova a mélyebb, alapos újságírói munkával készült írások kerülnek.

Mindezzel új hírlevél-feliratkozókat keresnek: hárman saját üzenet tolmácsolására kérhetnek meg egy általuk kiválasztott celebet.

Személyre szóló üzenetet lehet küldeni annak, akinek szeretnénk. Kampánybejelentő! 

A Save The Backstage keretében egyedi ruhák vásárlásával segíthetünk a nehéz helyzetben lévő szektor tagjain.

A Bandcamp intézi a gyártást, a szállítást, az előadó pedig saját kívánságai szerint tervezheti meg a megjelenést.

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés
hirdetés