hirdetés
hirdetés
hirdetés

MEME - elektronikus reklámtortát szeletelt

A Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) immár harmadik alkalommal tette közzé az előző évi elektronikus médiumok hirdetési bevételeinek adatait. Az összesítés alapján a televíziós reklámpiac az előző évhez képest 7,7 százalékos növekedést produkált, a rádiók pedig 4,9 százalékos csökkenést jeleztek. A MEME-tagok által benyújtott adatokat idén is az Ernst & Young gyűjtötte és összesítette.
hirdetés

Tisztelt Látogatónk!

Ön még nem előfizetője a Kreatív Online-nak, vagy még nem lépett be előfizetői felhasználónevével és jelszavával.

Ha nincs éves előfizetése, de szeretne vásárolni, fizessen elő itt >>>

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

A feleséget kereső Samu láma ezen a díjátadón is nagyot ment.

A Google ismét kiadta a rendes éves keresési összesítését.

A mai mutatványszám után január 13-tól indul a napi terjesztés.

Az ünnepeket külön töltő pár áll a szpot középpontjában.

Ezt mondta Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója az Indexnek adott podcast-interjújában.

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A víztechnológia cég jövő évi tartalommarketing alapú aktivitásait fogják kezelni.

Rajtuk kívül az Eletforma.hu női portál is a sales house-hoz került január 1-jével.

A felek azonban keresik az üzleti együttműködés további lehetőségeit.

Kirády Attila, eddigi kreatív igazgató pozíciója megszűnik, de marad a cégnél.

Erre is választ ad az IAB Influencer Marketing Kisokosa és Fogalomtára.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés