hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alig használjuk a mobilunkat netezésre

A netezéssel töltött idő közel harmada hordozható eszközökön történik, viszont a mobilunkat alig használjuk erre – derül ki a GfK felméréséből. 

hirdetés

A GfK Digital Connected Cunsumer kutatása januárban 18-49 év közötti internethasználókat kérdezett online fogyasztási szokásaikról és az internetes reklámok elfogadottságáról januárban.

A felmérés eredményei szerint naponta átlagban három óra kilenc percet töltöttünk internetezéssel, és ennek harminc százalékát hordozható eszközökön – laptop, tablet, palmtop, netbook – végeztük. A mobiltelefonon keresztüli internetezés azonban még elhanyagolható, mert mindössze egy százalékos volt az aránya.

A GfK szerint az online hirdetések egyre elfogadottabbá válnak, amit az is jelez, hogy az általuk megkérdezett hét hirdetési forma közül csak kettőt utasított el a megkérdezettek több mint fele.

Ezek közül a pop-upok és a spamek a megkérdezettek 84 és 80 százalékát zavarták. Hatvan százalékuk nem tartotta zavarónak a statikus bannereket, a GfK szerint azért, mert „a több képernyőn keresztül internetezők a kevésbé látványos – ezért kevésbé szembetűnő – statikus formákat részesítik előnyben”.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

Az M1-esen, az országhatárnál tettek ki tájékoztató táblákat a horrorkaravánok sofőreinek.

Az Extreme Digital egy rakás szendvicssütőt is kipörgetett a Videó Infó 1 segítségével.

Nem lenne jó, ha ezek útjába állna az orrdugulás – üzeni a Rhinospray új kampánya.

Hamarosan már nemcsak a Telenor MyTV-sek nézhetik a RTL Magyarország prémiumplatformját.

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében. Dátum: december 04.

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye. Nevezési határidő: 2019.11.29.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

A Prizma Kreatív PR Díj idei dajátadója - gyere, ünnepelj velünk!

hirdetés
hirdetés