hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alig használjuk a mobilunkat netezésre

A netezéssel töltött idő közel harmada hordozható eszközökön történik, viszont a mobilunkat alig használjuk erre – derül ki a GfK felméréséből. 

hirdetés

A GfK Digital Connected Cunsumer kutatása januárban 18-49 év közötti internethasználókat kérdezett online fogyasztási szokásaikról és az internetes reklámok elfogadottságáról januárban.

A felmérés eredményei szerint naponta átlagban három óra kilenc percet töltöttünk internetezéssel, és ennek harminc százalékát hordozható eszközökön – laptop, tablet, palmtop, netbook – végeztük. A mobiltelefonon keresztüli internetezés azonban még elhanyagolható, mert mindössze egy százalékos volt az aránya.

A GfK szerint az online hirdetések egyre elfogadottabbá válnak, amit az is jelez, hogy az általuk megkérdezett hét hirdetési forma közül csak kettőt utasított el a megkérdezettek több mint fele.

Ezek közül a pop-upok és a spamek a megkérdezettek 84 és 80 százalékát zavarták. Hatvan százalékuk nem tartotta zavarónak a statikus bannereket, a GfK szerint azért, mert „a több képernyőn keresztül internetezők a kevésbé látványos – ezért kevésbé szembetűnő – statikus formákat részesítik előnyben”.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

A Pont Itt magazin tematikus online különszámában külföldi jó példákból, a vírushelyzetre adott kreatív megoldásokból is szemezgetnek, ingyenesen letölthető!

Olyan kültérre tervezett alkotásokat várnak, amelyek szabadon, de reflektálnak az elmúlt hónapok helyzetére.

A gála augusztus 30-án, 20 órakor indul a New York-i Barclays Centerben.

A Topo Chico Hard Seltzerrel erősít az üdítőgyártó.

A Facebookot és a Google-t pedig fel kell darabolni, különben egyre nagyobb lesz a hatalmuk.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk augusztus 6-án online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdeti lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés