hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alig használjuk a mobilunkat netezésre

A netezéssel töltött idő közel harmada hordozható eszközökön történik, viszont a mobilunkat alig használjuk erre – derül ki a GfK felméréséből. 

hirdetés

A GfK Digital Connected Cunsumer kutatása januárban 18-49 év közötti internethasználókat kérdezett online fogyasztási szokásaikról és az internetes reklámok elfogadottságáról januárban.

A felmérés eredményei szerint naponta átlagban három óra kilenc percet töltöttünk internetezéssel, és ennek harminc százalékát hordozható eszközökön – laptop, tablet, palmtop, netbook – végeztük. A mobiltelefonon keresztüli internetezés azonban még elhanyagolható, mert mindössze egy százalékos volt az aránya.

A GfK szerint az online hirdetések egyre elfogadottabbá válnak, amit az is jelez, hogy az általuk megkérdezett hét hirdetési forma közül csak kettőt utasított el a megkérdezettek több mint fele.

Ezek közül a pop-upok és a spamek a megkérdezettek 84 és 80 százalékát zavarták. Hatvan százalékuk nem tartotta zavarónak a statikus bannereket, a GfK szerint azért, mert „a több képernyőn keresztül internetezők a kevésbé látványos – ezért kevésbé szembetűnő – statikus formákat részesítik előnyben”.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A Mito túl akart lépni a klasszikus kommunikációs eszközökön. 

Az elmúlt két évtized alapvető változásai miatt volt szükség a frissítésre.

Derül ki a Nielsen márkahűséget firtató felméréséből. A printhirdetések még riasztóbb mértékben nem tudnak hatást kiváltani.

Az érintettek nem nyilatkoznak, de az AdAge biztosan állítja, hogy a másfél éve kinevezett Nick Law távozik.

Szert-Szabó Dorottya animációs tervező így búcsúzik egyik kedvenc sorozatától.

hirdetés

A Pont Itt gasztro/szállás/utazás szaklap idén is meghirdeti a hazai Horeca-szakma körében legrangosabb, leglátványosabb design versenyét, a ma már igazi nemzetközi brandnek számító Gastro&Hotel Design Award-ot. Nevezési határidő: július 5.

Július 11-én este tartjuk az online videós tartalmak versenyének díjátadóját. A belépés mindenki számára ingyenes, de regisztrációhoz között.

Találkozunk szeptemberben! Gyertek el, egyszerre két szakmai konferenciát is adunk a Nagy Kreatív Márkanap két hajóján. Egy egész nap az A38-on együtt! 2019.09.04.

hirdetés
hirdetés