hirdetés
hirdetés
hirdetés

Alig használjuk a mobilunkat netezésre

A netezéssel töltött idő közel harmada hordozható eszközökön történik, viszont a mobilunkat alig használjuk erre – derül ki a GfK felméréséből. 

hirdetés

A GfK Digital Connected Cunsumer kutatása januárban 18-49 év közötti internethasználókat kérdezett online fogyasztási szokásaikról és az internetes reklámok elfogadottságáról januárban.

A felmérés eredményei szerint naponta átlagban három óra kilenc percet töltöttünk internetezéssel, és ennek harminc százalékát hordozható eszközökön – laptop, tablet, palmtop, netbook – végeztük. A mobiltelefonon keresztüli internetezés azonban még elhanyagolható, mert mindössze egy százalékos volt az aránya.

A GfK szerint az online hirdetések egyre elfogadottabbá válnak, amit az is jelez, hogy az általuk megkérdezett hét hirdetési forma közül csak kettőt utasított el a megkérdezettek több mint fele.

Ezek közül a pop-upok és a spamek a megkérdezettek 84 és 80 százalékát zavarták. Hatvan százalékuk nem tartotta zavarónak a statikus bannereket, a GfK szerint azért, mert „a több képernyőn keresztül internetezők a kevésbé látványos – ezért kevésbé szembetűnő – statikus formákat részesítik előnyben”.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az aktivitással a cég arra akarja emlékeztetni a vásárlókat, hogy a Lego több egy sima játékgyárnál.

Az új arculat mellett a hirdetők is új lehetőségekkel találkozhatnak. 

A lakásfejlesztő vállalat először indított televíziós kampányt.

A Wieden & Kennedy New York váltja a DDB által három éve létrehozott dedikált ügynökséget, miközben a W&K Portland tovább dolgozik a KFC-n.

100 millió fontos bevétel után. Ez kevesebb, mint amennyit egy magánszemély évi 120 ezer fontos fizetés után adózik le.

hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

A MOST Fórum szeptember 26-i eseményén a híres testvérpárral, DTK-val, D. Tóth Andrással, valamint ismert szakértőkkel járunk utána, hogyan szolgálják a családi együttműködést a digitális eszközök és lehetőségek. Időpont: szeptember 26., 18.00 Helyszín: Magyar Telekom székház, Puskás konferenciate

Mentes hype: rend a trendben! Időpont: október 3., 09.30 - 16.00

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 4.

Az eladásösztönző marketing titkai: élmény, adat, taktika. Hogyan ötvözzük az adatokat az élményekkel? Influencerek és eladásösztönzés tartalommarketinggel – jó és rossz példákon keresztül. Tudatos fogyasztó vs. Promo érzékenység – minden kiderül a proMO2019 workshopon! (x)

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat keresi a 2019-es Lollipop! Nevezési határidő: 2019. október 11.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én. Az előadások hosszabb szünetében a kiállítók a gyakorlatban is bemutatják megoldásaikat.

hirdetés
hirdetés