hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Londoni képviselőt igazolt a Whitereport

A hazai médiaadatbázis-szolgáltatást nyújtó Whitereport csapata londoni képviselővel, a stratégiai és üzletfejlesztési igazgató Ajit Devraj kinevezésével bővült.

hirdetés

A Whitereport közleménye szerint a cég számára ez az első nagy lépés a tervezett brit piaci induláshoz.  A cég tavaly bemutatkozott az Egyesült Államok egyik rangos technológiai konferenciáján, a Collision-ön.

A londoni képviselőt a magyar vállalat finanszírozza a továbblépés érdekében: Ajit Devrajt stratégiai és üzletfejlesztési igazgatóvá nevezték ki. Feladata a Whitereport médiumadatbázis brit piaci adatfejlesztéshez szükséges tőke megszerzésének segítése, valamint a brit ügyfélkör kiépítése a magyar tulajdonos-ügyvezetővel. A szakember a Whitereport közleménye szerint az elmúlt években olyan globális vállalatokkal dolgozott együtt mint a Diageo, ASDA, PwC London.

„Egy londoni képviseletbe való beruházással nem csak a több mint negyvenszer nagyobb, és világszinten az egyik legbefolyásosabb brit média-, illetve médiakutatási piacra lépünk, de egyúttal hatalmas lépést tettünk az első tőkebevonás folyamat elindításához - ekkora növekedéshez ugyanis már külső befektetés is kell” – nyilatkozta Incze Kinga, a vállalkozás alapító-ügyvezetője.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Az Ipsos a 8-14 éves gyerekek médiahasználati szokásait vizsgálta.

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

hirdetés
hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.