hirdetés
hirdetés
hirdetés

Közös kutatást készített a Facebook, a Világbank és az OECD

Future of Business Survey címmel készített közös kutatást a vállalkozások online jelenlétéről. A kutatás magyar vonatkozású eredményeiről számolunk be, a teljes kutatás itt érhető el.

hirdetés

• Világszerte a Facebookon több mint 1,2 milliárd felhasználó van kapcsolatban olyan kisvállalkozással, amely otthonától eltérő országban működik.
• Magyarországon a Facebook felhasználóinak 73 százaléka kapcsolatban van legalább egy külföldi kkv-val: leginkább német, amerikai, szlovák, brit és román cégekkel.
• A világ egyéb országaiból pedig mintegy 26,9 millió felhasználó van kapcsolatban magyar kkv-kkal.

Ugyanakkor a Világbank, az OECD és a Facebook támogatásával készült Future of Business kutatás eredményeiből az is kiderül, hogy az új ügyfelek elérése nem egyszerű feladat: a magyar cégek 61 százaléka úgy nyilatkozott, hogy a termékek/szolgáltatások külföldre való értékesítése komoly kihívást jelent nekik.

A Facebook tavaly több megoldást is kínált annak érdekében, hogy leegyszerűsítse azt, hogy a külföldön élő potenciális ügyfelek elérhetők legyenek.

  • A hasonmás-célközönségek segítségével a vállalkozások olyan új embereket érhetnek el, akiket valószínűleg érdekelhet a vállalkozásuk, ugyanis ismérveik hasonlóak a már meglévő ügyfelekéhez.
  • A világméretű célzás funkció segítségével a vállalkozások egyszerűen hozhatnak létre globális kampányokat.

Ezek a megoldások nemrég újabbakkal bővültek:

• Dinamikus nyelvoptimalizálás: ennek segítségével a vállalkozások többnyelvű hirdetésszetteket dolgozhatnak ki, a Facebook pedig mindig az adott látogató anyanyelvéhez passzoló verziót mutatja a hirdetésekből.

• Több országra kiterjedő hasonmás-célközönségek: Most már több országot is fel lehet venni a forrás-célközönségbe, és így akár az országokat kombinálva is lehet hasonmás-célközönséget lehet létrehozni.

• Különböző városokban tartózkodó emberek célzása: ez a funkció abban segít a vállalkozásoknak, hogy elérhessék adott lélekszámú települések lakosait. A funkció használatával a hirdetők automatikusan kiválaszthatják egy adott országon belül, vagy akár globálisan az általuk megadott lélekszámmal bíró településeket.

• A Facebook IQ tanácsadóoldalon elérhető a Cross-Border Business Insights Finder: ez egy új eszköz, amely mérettől függetlenül minden vállalkozás munkáját segíti azáltal, hogy összehasonlítható országadatokat biztosít korábbi, a Facebookon, az Instagramon, vagy a szájtokon kívül, az Audience Networkön futó kampányok teljesítményére alapozva.

A vállalat a Blueprint nevű online képzési platformján külön kurzus segíti annak elsajátítását, hogy egy helyi márka hogyan akar nemzetközileg terjeszkedni. A kurzus itt érhető el: Expand Across Borders with Facebook.

Az új eszközökről és az ezeket használó vállalatok tapasztalatairól ezen az oldalon található további információ.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Három évig dolgoztak együtt, a Mito váltja őket.

A Central European Startup Awards egyetemi partnere lett az iskola.

A telekommunikációs szolgáltató átnevezte a hazugságvizsgálót.

Mostantól szombaton is hallható az "egyik legkarakteresebb műsor".

A Vermis összeszedte, mi minősül reklámnak és mit kell tennie egy véleményvezérnek.

hirdetés

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. december 13-án.

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés
hirdetés