hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kozák Ákos és Bacher János távoztak a GfK-tól

Új céget alapítottak Impetus Research néven, a valódi piacra lépést jövőre tervezik. A GfK új vezetéssel folytatja.

hirdetés

Távozik a GfK Hungáriától és új céget alapít Impetus Research néven a piackutató cég két, talán legismertebb alakja, Kozák Ákos ügyvezető igazgató és Bacher János ügyfélkapcsolati igazgató. Új céget alapítanak Impetus Research néven.

A GfK Hungária ügyvezetői pozícióját a Trade Magazin szerint december 1-jétől Sztupár Andrea és Gál Enikő látják el. Sztupár Andrea 15 éve dolgozik a cégnél, ügyvezetői posztja mellett a kereskedelmi vezetője is lesz a cégnek, mellette a pénzügyi vezetést Gál Enikő látja el. A Háztartáspanelt továbbra is Turcsán Tünde vezeti.

Kozák több mint 30 éven keresztül, 1989. június 15-től vezette az egyik legnagyobb hazai piackutató céget, neve összeforrott a magyar piackutató szakmával. Bacher szintén a piac egyik legismertebb szakemberének számít.

Kozák Ákos - fotó: Gyurkovics Anna
Kozák Ákos - fotó: Gyurkovics Anna

A távozásról nem sajtóanyag számolt be, hanem a Márkamonitor készített egy interjút Kozákkal, melyet aztán a Media1 is szemlézett.

Az interjúban elhangzik, hogy Kozák és a GfK útjai közös megegyezéssel váltak el, ami nem érte váratlanul, mert a régió többi országában is hasonló változások történtek.

A jövőről is szó esik, kiderül, hogy Kozák és Bacher közösen új céget alapítanak Impetus Research néven, terveik szerint néhány kollégát és projektet át is visznek oda a GfK-ból. A cég pontos profilját illetően tavasszal terveznek a nagyközönség elé lépni, de annyi kiderült a beszélgetésből, hogy módszertanban és operációs kérdésekben Kozák szerint bárkivel felveszik a versenyt. Iparági insightok és business insightok területén is otthonosan mozognak, valamint Kozák szakterületét, az üzleti jövőkutatást is a portfolió részének szánják.

Idén mi is készítettünk egy hosszabb interjút Kozák Ákossal, ezt itt olvashatjátok.

(forrás: Kreatív Online, Media1, Márkamonitor , Trade Magazin)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

Bejelentették: várható az új arculat és a b2b-profil további erősítése is 2020-ban.

Úgy volt, hogy nem lesz hivatalos mörcs karácsonyra, de aztán észhet tért a cég.

Az árnyalat hivatalosan persze nem a kólásdobozról kapta a nevét, hanem nemes egyszerűséggel „klasszikus kéknek” hívják.

Robert De Niro saját gyűjteményének darabjait is felajálotta a könyvhöz.

A fenntarthatóság jegyében állt össze a két nagy múltú amerikai vállalat.

hirdetés

15 küldőpiac 15 percben. A Pont Itt és a Turizmus Online szakmai rendezvénye Dátum: január 31.

hirdetés