hirdetés
hirdetés
hirdetés

GfK, Szonda Ipsos - autóvásárlásról kutatott

Érdemes lenne az autógyártóknak célzottan a 30 év alattiakat megcélozni hirdetésekkel, ugyanis közülük kerül ki a következő egy-két év autóvásárlóinak legnagyobb része.
hirdetés

A GfK Hungária és a Szonda Ipsos PMX nevű felmérése szerint a 18-29 évesek közül sokan terveznek autóvásárlást. Jelenleg a magyar háztartások mintegy 44 százaléka rendelkezik személygépkocsival, ez az adat alig tér el az öt éve mértnél, akkor 43 százalékot számoltak. Míg 2000-ben a megkérdezett háztartások 15 százaléka tervezte, hogy autót vásárol, addig ez az arány 11 százalékra csökkent idén.

Legnagyobb arányban a 18-29 éves fiatalok nyilatkoztak úgy, hogy új autót szeretnének vásárolni. A korosztály mintegy ötöde tervezi, hogy beruház egy új személygépkocsira.

A kutatás szerint Budapesten alacsonyabb az autótulajdonosok aránya, mint vidéken. A fővárosi lakosság 38 százaléka rendelkezik autóval, míg vidéken az ellátottság minden településtípus tekintetében meghaladja a 45 százalékot.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Az oldal online divatáruházak kínálatát aggregálja.

Épp javában pörögne a fesztivál. Az arculat korábban elkészült, a kreatívok egy része még az utcát is megjárta, a teljes verzió azonban végül a fiókban maradt. 

Eleve szűkített tartalmat érnek el a gyerekek, amit a szülők tovább korlátozhatnak, ahogy az előtte töltött időt is.

Az ad_apt néven induló új részleg kifejezetten adaptációs, lokalizációs munkákra szakosodott.

Fonay Gergely felügyeli majd az Auchan Korzók brand márkafrissítését is.

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

Bemutatjuk a GyártásTrend első, letölthető online webinárját! #FACTORY Insight - II. rész: Autóipari technológiák. A szakmai anyag egy hónapig elérhető!

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2020. július 31.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés
hirdetés