hirdetés
hirdetés
hirdetés

GfK, Szonda - olvasottak a nyomtatott lapok

A magyarok számára továbbra is fontos a nyomtatott sajtótermékek olvasása - derül ki a GfK Hungária és a Szonda Ipsos Nemzeti Médiaanalízis tanulmányának idei első félévi adataiból.
hirdetés
A férfiak és a nők szokásai eltérnek, de például a Story-t mindkét csoport kedveli.

A Nemzeti Médiaanalízis 160 sajtótermék olvasottságát vizsgálta az év első felében. Ebből az derül ki, hogy a mért lapok közül legalább egyet a felnőtt lakosság 87 százaléka olvasott. A januártól júniusig terjedő időszakban az újságolvasók átlagosan öt lapot vettek kezükbe.

A megjelenési gyakoriságot is figyelembe véve a kutatás azt állapítja meg, hogy a sajtótermékek több mint 1,4 milliárd kontaktust generáltak.

Az év első felében a legnépszerűbb fizetős laptípus az önállóan terjesztett műsorújságok volt, melyeket megjelenésenként a felnőtt lakosság 35 százaléka olvasott. A dobogóra még a megyei napilapok kerültek 31 százalékkal, amit a női magazinok követtek 29 százalékkal.

Emelkedett a lapok olvasottsága is, a tavalyi év első feléhez képest másfél százalékkal. 

A férfiak és a nők olvasási toplistája különbözik, de az élbolyban a Story mindkét nemnél szerepel. A férfiak a legszívesebben a Blikket olvassák, amit a Vasárnapi Blikk és a Story követ, a nőknél a Nők Lapja és a Kiskegyed elől pedig a Story szerezte meg az első helyet.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés

Egy digitális eseménysorozattal kötik össze a debreceni és budapesti dolgozókat. 

A Vertical Cinema címet kapó film egy dublőrről szól, aki krimiben, kalandfilmben és musicalben is megállja a helyét.

Hosszú távon minden második ember fogyasztási szokásait átalakítja az egészségügyi vészhelyzet világszerte – derül ki az EY több mint 14 ezer fős nemzetközi kutatásából.

A Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, oly módon, hogy mérhető különbséget érjen el a magyar társadalomban. 

A zeneiparhoz hasonló mentőcsomagért is lobbiznak a rendezvényesek. 

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

Ünnepélyes online eredményhirdetésünket videóba ágyazva sugározzuk az evgyara.hu oldalon. Írja fel a naptárjába és drukkolja végig velünk az online közvetítést!

Hetedik alkalommal rendezzzük meg content marketing versenyünket, amelyre most megújult kategóriarendszerben jelentkezhetnek az ügynökségek, médiumok és a megbízói oldal képviselői az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásaival.

A Kreatív második alkalommal hirdeti meg az Influt, a közösségi márkavezérek versenyét, melyre az elmúlt év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk.

Mentes-M Díj 2020-ban is! Idén is keressük a legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeket hazánkban! Nevezési határidő: 2020 augusztus 31.

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés
hirdetés