hirdetés
hirdetés
hirdetés

GfK - biztosításkutatás

A dél-alföldi régióban a legmagasabb a gépjármű felelősségbiztosítással rendelkezők aránya - derült ki a GfK Hungária felméréséből.
hirdetés
A GfK biztosításpiaci adatai szerint 2006 harmadik negyedévében a lakosság háromnegyede, 42 százalék biztosította vagyonát, és a vagyonbiztosítottak közel háromötöde rendelkezett kötelező gépjármű felelősségbiztosítással és nyolc százalék Casco biztosítással.
A kutatás szerint a legnagyobb arányban - 70 százalékban - a dél-alföldi régióban a 15-29 éves korosztály kötött biztosítást autójára. Regionális bontásban a dél-alföldi régió vezet 69 százalékkal, ezt követi az Észak-Alföld 64 százalékkal és a nyugat-dunántúli régió 63 százalékkal. A kutatás szerint a kötelező felelősségbiztosítással rendelkezők aránya viszonylag állandó az év folyamán, változás az év első időszakában jellemző: így például 2005 utolsó negyedében mért 58 százalékos arány 2006 első negyedévére 60 százalékra emelkedett.

A vagyonbiztosítottak megoszlása az egyes biztosítási formák között 2005.IV.-2006.I. és 2006.III. (az adatok százalékban kifejezve):

  Lakás-, házbiztosítás Kötelező biztosítás CASCO
2006. III. 84 59 12
2005. IV. 85 58 13
2006. I. 84 60 13


Forrás: GfK Hungária – Biztosításpiaci adatszolgáltatások, 2006. III.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A világhírű modell és hazai influencerek egyszerre küldik a fotóikat az sztratoszférába, hogy a Samsung űrszelfit csináljon nekik.

Ráadásul pont a sorozat 30. horrorkiadásában, a 666. epizódban.

Az UNICEF és az ACG plakátokkal hívja fel a figyelmet az alapjogokra, amelyek minden gyermeket megilletnek szerte a világon.

Így tiltakoznak az újságírói jogok korlátozása ellen.

Ez üzeni a Deutsche Telekom új kampánya, ami csak félig vicc.

hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Gondolatok és példák a gyógyszermarketingről, az ipar kommunikációs szakembereitől. 2019.10.29.

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról. Dátum: 2019.12.04.

hirdetés
hirdetés