hirdetés
hirdetés
hirdetés

GfK - biztosításkutatás

A dél-alföldi régióban a legmagasabb a gépjármű felelősségbiztosítással rendelkezők aránya - derült ki a GfK Hungária felméréséből.
hirdetés
A GfK biztosításpiaci adatai szerint 2006 harmadik negyedévében a lakosság háromnegyede, 42 százalék biztosította vagyonát, és a vagyonbiztosítottak közel háromötöde rendelkezett kötelező gépjármű felelősségbiztosítással és nyolc százalék Casco biztosítással.
A kutatás szerint a legnagyobb arányban - 70 százalékban - a dél-alföldi régióban a 15-29 éves korosztály kötött biztosítást autójára. Regionális bontásban a dél-alföldi régió vezet 69 százalékkal, ezt követi az Észak-Alföld 64 százalékkal és a nyugat-dunántúli régió 63 százalékkal. A kutatás szerint a kötelező felelősségbiztosítással rendelkezők aránya viszonylag állandó az év folyamán, változás az év első időszakában jellemző: így például 2005 utolsó negyedében mért 58 százalékos arány 2006 első negyedévére 60 százalékra emelkedett.

A vagyonbiztosítottak megoszlása az egyes biztosítási formák között 2005.IV.-2006.I. és 2006.III. (az adatok százalékban kifejezve):

  Lakás-, házbiztosítás Kötelező biztosítás CASCO
2006. III. 84 59 12
2005. IV. 85 58 13
2006. I. 84 60 13


Forrás: GfK Hungária – Biztosításpiaci adatszolgáltatások, 2006. III.
(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

kapcsolódó linkek

Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés

A Cinema City médiaértékesítési divíziója a Botrányt nézte ki az alkalomra.

Picasso Málagába, Monet Párizsba invitál egy magyar grafikus munkáin.

A demencia ritka formájával küzdött évek óta.

A magyar rendező filmjében Vanessa Kirby és Shia LaBeouf mellett a Succession sztárja, Sarah Snook is szerepelni fog.

Gondolom már kitaláltátok, de igen, egy meleg pár áll a kávémárka belgiumi hirdetésének középpontjában.

Gyakorlatorientált tréning az INTREN szakmai támogatásával a Google Ads kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. január 28., 08.30 - 14.00

Gyere, ünnepelj velünk a Best.net díjátadóján! Helyszín: Story Budapest (1075 Budapest Kazinczy utca 21.) Időpont: 2020. január 29. kapunyitás: 19:00, pontos kezdés: 19:30

2019 legdíjazottabb ügynökségeinek és megbízóinak estéje. A 2019-es Kreatív-MAKSZ M+Lista és a Kreatív PR Toplista helyezettjeinek díjazása. Időpont: 2020. február 11.

A HRKOMM Award 2019 nyertes pályázatainak bemutatása február 13-án.

Február 18-án ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol a résztvevők megismerkedhetnek a 2019-es év kiemelkedő PR-kampányaival.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: február 21.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

HR workshop az FMCG és a kereskedelem-piac szereplői számára A workshop célja: HR-finomhangolás az élelmiszer kiskereskedelmi szektort és az élelmiszergyártó cégeket terhelő munkaerőhiány-állapotok közepette, a hatékonyság növelése, a versenyképesség megtartása érdekében.

Ismerd meg a legújabb üzleti trendeket és módszereket, majd próbáld ki a tanultakat március 4-én!

GYÓGYKOMM március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

Az FMCG és kereskedelmi szektor kiemelkedő éves eseménye! Dátum: 2020. május 13-14. Helyszín: Saliris Resort Spa & Konferencia Hotel, Egerszalók

hirdetés
hirdetés