hirdetés
hirdetés
hirdetés
Share on Tumblr

Egyre több gyerek használ okoseszközt tévézés közben

A 8-14 éves gyerekek telekommunikációs- és médiahasználati szokásait 2016 december elején mérte fel az Ipsos.

hirdetés

A következőkben az Ipsos KidComm 2016 nevű szindikált kutatástanulmány közelményéből idézünk.

Nemcsak okostelefon, tablet is több lett a háztartásokban

Az Ipsos legutóbbi mérése óta, azaz három év alatt megduplázódott a gyerekes háztartásokban mért okostelefon-penetráció. A tabletek elérése ennél is nagyobb ütemben, körülbelül háromszorosára nőtt. A telefonok gyerekek által leggyakrabban használt funkciói között a telefonhívás mellett már azonos súllyal jelenik meg a fényképezés és videókészítés, a zenehallgatás és a játék-alkalmazások használata is.

A SpongyaBob még mindig favorit

Ugrásszerűen nőtt a gyerekek tévézés közbeni okoseszköz-használata az elmúlt években. A kedvenc gyerekcsatornák rangsorát a Disney Channel, a Nickelodeon és a Cartoon Network hármasa vezeti. Az ismertségi toplistán ez utóbbi helyett a Minimax csatorna fért fel a dobogóra. SpongyaBob népszerűsége töretlen a magyar gyerekek körében, míg  az élő szereplők közül Violetta emelhető ki, köszönhetően a 8-11 éves lányok nem múló rajongásának.

Nincs bajuk a tévéreklámokkal 

Az országos reprezentatív kutatás külön interjúban vizsgálta a szülők valamint a gyerekek preferenciáit, fogyasztási attitűdjét. A tévéreklámok elfogadottsága mindkét célcsoportban magas, bár csatornánként eltérő sorrend rajzolódik ki azok hatékonyságát és hitelességét illetően. A hazánkban elérhető gyerekcsatornák egyike sem minősült kártékonynak, túlzóan erőszakosnak, bár a szülők többsége szereti a más otthoni tevékenység közben is fél szemét a gyermeke által nézett műsorokon tartani. Ezzel párhuzamosan a szülők negyede egyáltalán nem fél az internet káros hatásaitól. Annak veszélyeitől leginkább az arra alkalmas eszközök tiltásával kívánják védeni gyermekeiket a magyar szülők.

A kiskamasz fiúknak már nemcsak a Facebook az internet

Az 500+500 fős mintán, az egyes családok otthonában készült kutatást egy átfogó közösségi médiás tartalomelemzés előzte meg (a Neticle segítségével), előre definiált, a gyerekek médiahasználatához kapcsolódó kulcsszavak mentén. A vizsgált témában is tapasztalható a magyar internetezőkre jellemző Facebook-központúság, ám a felnövő generáció, különös hangsúllyal a fiúk közösségi média használata már jóval heterogénebb képet mutat.

További infók itt.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Share on Tumblr
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 

A német EDEKA szupermarketlánc egy groteszk és egyben nagyon szép reklámot készített. 

Vizuális, márkakommunikációs tervezési feladatokkal bízták meg az ügynökséget.

 

Bekker Balázs a hajléktalanok helyzetét bemutató cikksorozat tervével nyert.

Müller Mihály elmenetele a cég friss tulajdonosváltásával lehet összefüggésben - értesült a 24.hu.

Árok Bianka eddig a cég vezető kommunikációs tanácsadója volt.

hirdetés

Az Iránytű 2017 kommunikációs verseny nevezési határideje: február 24. 18 óra

Február 28-án ismét gyógyszerkommunikációs konferencia. Fókuszban a jövő betegei és médiafogyasztási szokásaik lesznek.

Tippek és trükkök a prezi.com használatáról. Workshop 2017. március 8-án.

A Kreatív és a Republic Group által közösen szervezett konferencia március 9-én várja a reklámipar jövője iránt érdeklődőket.

Indul a nevezés az idei Hipnózisra, amely Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye. Nevezési határidő: március 10.

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 17.

Micro moments, Google Adwords és Youtube, videotartalom stratégia, mobilhirdetés, attribúciós modellezés

2017. április 6-7. Országos sales meeting azoknak, akik szeretnek értékesíteni, és még jobbak akarnak lenni!

Idén is megrendezzük az FMCG-szektor egyik legmeghatározóbb, kétnapos eseményét. Időpont: 2017.04.27-28.

hirdetés
hirdetés